|
| Disko mig her, disko mig der? | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Disko mig her, disko mig der? Søn 03 Jan 2010, 09:03 | |
| Dato :: IRL Årstid :: Vinter Dag :: Lørdag Vejr :: Overskyet. Sted :: TRC. Tid :: 20:30 Omgivelser :: Mennesker, dans, Musik o.s.v.
Armand sad over i hjørnet og så ud på sine elver venner som var i fuld gang med at danse med nogle menneske piger, han sukkede dybt og så ned i sin øl, han kunne spejle sig selv i det hver gang diskolyset ramte glasset, han tænkte lidt på diverse ting der var sket, men havde faktisk aller mest lyst til at glemme det hele, men det kunne han ikke af mange årsager. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? Søn 03 Jan 2010, 09:13 | |
| Elisa stod oppe i baren hun kiggede op på klokken og så der var 1 min til hun havde fri, hun kiggede hen på ham der eget arbejdet, hun fik lov til og holde fri, hun tog en øl og gik ned igemmen de dansene mennesker og så en elver i højernet og gik hen til ham og satte sig ved siden af ham, "God aften" sagde hun med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? Søn 03 Jan 2010, 09:21 | |
| Armand så stille op da han hørte en kvinde stemme snakke til ham, han så kort op og ned af hende "Godaften" svarede han så og stilte sin øl på bordet, han fremtvang et lille smil og bemærkede så hun var vampyr og smilet blegnede hurtigt "Hmpf" sagde han og følte sig med et utryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? Søn 03 Jan 2010, 09:27 | |
| Elisa smlede roligt til ham, hun havde intet imod elver varulve Heller dæmoner men mennsker og engle hvade hun meget imod hun smilede til ham og tog en tår af sin flaske med øl i og satte den så på boerdet, "Elisa" sagde hun med et smil og rakte hånden frem imod ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? Søn 03 Jan 2010, 09:31 | |
| Armand så lettere skræmt på hende og tog ikke imod hendes hånd "Armand.." sagde han stille og tog sin øl, han prøvede et lade være med at ligne en der skulle til at gå, for hun ville nok ikke angribe her blandt så mange mennesker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? Søn 03 Jan 2010, 09:35 | |
| "Armand, lad være med og være bange for mig" sagde hun stillet, og tog sin hånd til sig og kiggede på ham, det var tydeligt for hende og se at han var bange for hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? Søn 03 Jan 2010, 09:38 | |
| Armand så på hende og sagde direkte "Ikke når jeg ved du ville kunne lide mit blod " han så så ned i sin øl og tog en tår, han sank sin øl og så igen på hende ".. men, hvis du lover ikke at bide mig? .. vil jeg gerne snakke med dig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? Søn 03 Jan 2010, 09:42 | |
| "Jeg spiser ikke elver og defor lover jeg dig at jeg ikke bider dig" sagde hun og det hun sagde var 100 % sandt, Elisa spiser ikke elver, men mennesker og engle |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? Man 04 Jan 2010, 05:43 | |
| Armand så små mistroisk på hende, men nikkede så "Hm, okay .. Jeg tror på dig" sagde han så og smilede svagt, han drak det sidste af sin øl og så ud på danse gulvet efter sine venner, men de var vist smuttet "Fedt" mumlede han og stilte øl glasset fra sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? Man 04 Jan 2010, 05:50 | |
| "Tak" sagde hun roligt og smilede til ham, men da han kiggede ud på danse gulvet og han sagde "Fedt" løftede hun det ene øjenbryn "Hvad er der galt" spugerte hun ham om, og kørte en hånd igemmen håret og smiled etil ham, hun tog så en tår af sin øl og satte den på bordert |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Disko mig her, disko mig der? | |
| |
| | | | Disko mig her, disko mig der? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|