Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Vil i have flere tekster?

Go down 

Vil du være interesseret i kulturtekster om din race?
Ikke flere tekster tak
Vil i have flere tekster? Vote_lcap26%Vil i have flere tekster? Vote_rcap
 26% [ 7 ]
Jeg synes det kunne være spændende med flere beskrivelser af "min" race (uddyb i post hvilken)
Vil i have flere tekster? Vote_lcap4%Vil i have flere tekster? Vote_rcap
 4% [ 1 ]
Jeg vil rigtig gerne have mere kultur til alle racerne
Vil i have flere tekster? Vote_lcap70%Vil i have flere tekster? Vote_rcap
 70% [ 19 ]
Totale stemmer : 27

Poll closed

ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Vil i have flere tekster? Empty
IndlægEmne: Vil i have flere tekster?   Vil i have flere tekster? Icon_minitimeMan 26 Dec 2011, 11:41

Jeg har på det seneste besvaret rigtig mange spørgsmål om alt mellem himmel og jord på chatten, msn, og pb/pm.

Jeg har hørt rigtig mange komme med indsigelser mod alt det nye, men jeg har også hørt folk der har været glade.

Så sent som idag har der siddet en 4-5 folk på chatten og spurgt om flere tekster, så før jeg begynder på noget som helst vil jeg smide det ud i æteren til jer.

Vil i være interesserede i at der eventuelt kommer beskrivende tekster af kultur og infrastruktur generelt i de forskellige racers samfund? Altså ikke på øerne, men generelt overordnet hvordan de leves i verden?

Sidst rettet af Procella Tors 05 Jul 2012, 03:34, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Vil i have flere tekster?   Vil i have flere tekster? Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 00:02

*bump*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil i have flere tekster?   Vil i have flere tekster? Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 02:54

Er det ikke muligt du kan lave en svar mulighed, der hentyder til man gerne vil have mange flere skifter, men ikke lige nu, da man syntes siden lige skal vende sig til det nye der er kommet?
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Vil i have flere tekster?   Vil i have flere tekster? Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 02:56

Nej desværre ikke :( det eneste jeg kan ændre i selve afstemningen er at den skal slettes.

men hvis jeg skal lave kulturtekster så bliver det nok også først noget der bliver smidt ud til folk engang i det nye år.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vil i have flere tekster?   Vil i have flere tekster? Icon_minitimeTirs 27 Dec 2011, 03:04

Okii.. så stemmer jeg ja, men forbeholder et håb om at det bliver når de folk med røde hoveder over de nye regler er faldet bare lidt til ro... mere kaos nej tak :p
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Vil i have flere tekster?   Vil i have flere tekster? Icon_minitimeTors 29 Dec 2011, 05:46

En eller anden har stemt på sin egen race, men glemt at uddybe hvilken race der er tale om :)

i need a little help here :)
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Vil i have flere tekster?   Vil i have flere tekster? Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 08:21

*bump*
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vil i have flere tekster?   Vil i have flere tekster? Icon_minitime

Vil i have flere tekster?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flere sideopdateringer
» Så er der emne til dem der vil:) (gerne flere personer)
» Flere egendele til livet - åben
» Tattover men holder pause for der er ikke flere
» endnu flere bjælker i vejen - Blain

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: