|
| Ny i byen. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i byen. Lør 18 Feb 2012, 01:50 | |
| Gracy blev på sin vis glad da betjenten sagde hun skulle komme med hvis hun skulle ligge anklage, hun havde det ikke godt med at skulle anklage ham. Men på den måde var hun ikke alene. "Jeg tager med." Sagde Gracy med en hæs stemme, hun hostede for at få stemmen til at blive normal igen. Hun stod lidt og tænkte over om hun ville have overskud til at sidde i bil med Valdemar, men i forhold til det hun lige havde været igennem, var det ingenting. Hun satte sig ind på det forreste passager sæde og undgik at kigge på Valdemar. Hun så bare lige ud, gennem ruden. På den måde så hun ikke hans blik, der med garenti ville få hende til at bryde sammen. Han var tydeligvis ked af det han havde gjort, men det gjorde det ikke mindre forkert. Hun vidste det rigtige var at fortælle hvad der skete, men hun vidste ikke om hun kunne det. Gracy tog en dyb indåndning. "Du bliver nød til at gøre det der er rigtigt, bare fordi han fortryder ændre det ikke noget." Tænkte hun for sig selv, så kunne hun måske blive overbevidst om at gøre det rigtige.
//Out//
Sidst rettet af Gracy Lør 18 Feb 2012, 05:01, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i byen. Lør 18 Feb 2012, 04:20 | |
| valdemar lod ham tjekke hans lommer, han havde posen med speed i lommen og penge som han havde fået ved at sælge stoffer, og så havde han to mobiler en privat mobil og en mobil han brugte til sine kunder. han sagde intet før julius havde talt færdig " jeg så færdig med at lave lort, jeg kan bare ikke selv komme ud af det. sagde han da han blev sat ind i politi bilen og døren blev lukket, han sad og kiggede ned på sine fødder og tænkte, han begyndte faktisk at græde, han vidste de havde nok på at han kunen komme ind og side for det, men han håbede virkelig at han slap måske med en betinget dom og så afvæning det ville han i hvertfald for slå, men han havde brug for hjælp.
//out - i outer os og så giv mig lige besked når i har gjort dette så opretter jeg på politi stationen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i byen. Lør 18 Feb 2012, 09:32 | |
| Han nikkede venligt til hende da hun satte sig ind og lukkede døren før han kiggede over på Valde, "Vi ringer til din far på stationen og så kan han komme at snakke med dig der" Sagde han med en rolig stemme men stadig meget autoritær, han kunne ikke lide at børn spildte deres liv som knægten her var i gang med at gøre han ville nok ende på afvænning alt efter hvor meget han blev dømt for, hærværk, overfald, stoffer, ulovlig våben besiddelse samt forhindring i anholdelse vis han havde været ældre havde det være mange år i fængsel, nu blev det med størst sandsynlighed lang tid i en ungdoms institution som et ungdomsfængsel og så afvænning han havde lidt ondt af knægten, fængsel virkede ikke som det sted han ville passe mest ind, selvom det var fyldt med børn. Han lukkede døren og gik over i føre siden og satte sig ind og startede bilen mens han to radioen op til munden "B22 her, Har fanger og arresteret Valdemar Özyk. Samt en han prøvede at overfalde, på vej på stationen nu. Han fik en hurtig forstået fra centralen før han startede med at køre mod stationen.
\\Out? |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ny i byen. | |
| |
| | | | Ny i byen. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|