Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

ryger og rejser

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 04:07

Dato : 27 december
Årstid : vinter
Dag : søndag
Vejr : kold og klar solvopgang.
Sted : luft havnen
Tid : 05:43
Omgivelser : snavset sne, og mennesker som er på vej ind til tjek inden.

Shita stod ved foden af den store trappe op til lufthavnen. Hun frøs over hele kroppen, hev den hvide pels jakke tættere om sig of pustede i sine hænder.
Hun så på uret over skude dørene: 05:43. *jeg må helllere se at komme ind til tjekken, mit fly går om to timer...*
hun hankede op i sin eneste kuffert og gik inden for i varmen.
hun smed sin kuffert op på rulle bornet og damen ved computeren skannede den, først kiggede hun bare dovent på skærmen, men pludselig vågnede hun op, hun hev sig fremmed og gloede lige ind i computer skærmen, får centimeter fra den. "Hva fa'en!" udrbrød hun.
"du har jo våben med pigebarn sagde hun overasket men dad var Shita alerede væk, og damen gad ikke skulle til at lede efter hende, så hun lod den bare kører igennem.

Sidst rettet af Shita Tirs 29 Sep 2009, 00:58, rettet 1 gang (Reason for editing : jeg ærstatede min gamle evne med en ny og brugte den i dette emne, det kan man ikke så nu har jeg rettet den igen;))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: Sv: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 07:43

reyjalon flakkede lidt rundt i gaten, han skulle ikke nå et fly, han var heller ikke kommet med et fly, han havde bare brug for at slappe af efter strabasserne der var sket juleaftnen (se emnet på legepladsen). han havde bare brug for at være et sted hvor ingen kendte til hans eksistens, men pludselig så han shita, han vinkede til hende og gik over for at tale med hende "hej min smukke engel" sagde han "hvor skal du hen?", *tumpe, idiot, morichacht* tænkte han, og gjorde sig klar til hvad end der ville ske.
Gæst
Gæst

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: Sv: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 07:47

Shita drejede rundt og fik øje på Reyjalon, men snart var han helt væk, da en fad mand støtte lige ind i hende. "se dig dog for tøs! du bremser trafikken!" Shita undskyldte og snoede sig så let gennem mængen (for det kan engle bare) og stod bag Rey. "Hei," sagde hun og smilte til ham
Gæst
Gæst

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: Sv: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 07:53

reyjalon røg halvanden meter op af bar forskrækkelse "hv.. hvordan gjorde du det?" han krammede hende, men flyttede sig hurtigt igen.
Gæst
Gæst

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: Sv: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 08:10

"Sai har lært min søster og jeg et bruge vores evner som," hun stoppede sig selv da hun kom i tanke om at de stod midt i en menneske forsamling
Gæst
Gæst

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: Sv: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitimeMan 28 Sep 2009, 08:27

"det forstår jeg ikk" sagde reyjalon "du bruger da ikke telekinese?" han tænkte sig lidt om "skal vi ikke finde et sted hvor vi kan snakke uden alle de normale?" stemmen inde i hans hoved sang *du er forelsket i shita, du er forelsket i shita* reyjalon rødmede, det kunne han jo ikke lyve sig fra.
Gæst
Gæst

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: Sv: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 01:02

"kan vi godt,"sagde hun og så rundt. "hvad med der over?" hun pegede over mod et hanikap toilet, som stod åbent. "men jeg har ikke så meget tid, skal nå et fly til Deepshell"(staves?)
Gæst
Gæst

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: Sv: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 19:36

"det lyder da æargerligt, vil det sige jeg ikke får dig at se igan?" sagde reyjalon mens han gik over mod toilettet
Gæst
Gæst

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: Sv: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 21:34

"jeg ved det, men jeg skal nok komme forbi en gang imellem." sagde hun og løb op til ham.
Sponsoreret inhold

ryger og rejser Empty
IndlægEmne: Sv: ryger og rejser   ryger og rejser Icon_minitime

ryger og rejser
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Lufthavnen-
Gå til: