|
| ryger og rejser | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: ryger og rejser Man 28 Sep 2009, 04:07 | |
| Dato : 27 december Årstid : vinter Dag : søndag Vejr : kold og klar solvopgang. Sted : luft havnen Tid : 05:43 Omgivelser : snavset sne, og mennesker som er på vej ind til tjek inden.
Shita stod ved foden af den store trappe op til lufthavnen. Hun frøs over hele kroppen, hev den hvide pels jakke tættere om sig of pustede i sine hænder. Hun så på uret over skude dørene: 05:43. *jeg må helllere se at komme ind til tjekken, mit fly går om to timer...* hun hankede op i sin eneste kuffert og gik inden for i varmen. hun smed sin kuffert op på rulle bornet og damen ved computeren skannede den, først kiggede hun bare dovent på skærmen, men pludselig vågnede hun op, hun hev sig fremmed og gloede lige ind i computer skærmen, får centimeter fra den. "Hva fa'en!" udrbrød hun. "du har jo våben med pigebarn sagde hun overasket men dad var Shita alerede væk, og damen gad ikke skulle til at lede efter hende, så hun lod den bare kører igennem.
Sidst rettet af Shita Tirs 29 Sep 2009, 00:58, rettet 1 gang (Reason for editing : jeg ærstatede min gamle evne med en ny og brugte den i dette emne, det kan man ikke så nu har jeg rettet den igen;)) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ryger og rejser Man 28 Sep 2009, 07:43 | |
| reyjalon flakkede lidt rundt i gaten, han skulle ikke nå et fly, han var heller ikke kommet med et fly, han havde bare brug for at slappe af efter strabasserne der var sket juleaftnen (se emnet på legepladsen). han havde bare brug for at være et sted hvor ingen kendte til hans eksistens, men pludselig så han shita, han vinkede til hende og gik over for at tale med hende "hej min smukke engel" sagde han "hvor skal du hen?", *tumpe, idiot, morichacht* tænkte han, og gjorde sig klar til hvad end der ville ske. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ryger og rejser Man 28 Sep 2009, 07:47 | |
| Shita drejede rundt og fik øje på Reyjalon, men snart var han helt væk, da en fad mand støtte lige ind i hende. "se dig dog for tøs! du bremser trafikken!" Shita undskyldte og snoede sig så let gennem mængen (for det kan engle bare) og stod bag Rey. "Hei," sagde hun og smilte til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ryger og rejser Man 28 Sep 2009, 07:53 | |
| reyjalon røg halvanden meter op af bar forskrækkelse "hv.. hvordan gjorde du det?" han krammede hende, men flyttede sig hurtigt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ryger og rejser Man 28 Sep 2009, 08:10 | |
| "Sai har lært min søster og jeg et bruge vores evner som," hun stoppede sig selv da hun kom i tanke om at de stod midt i en menneske forsamling |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ryger og rejser Man 28 Sep 2009, 08:27 | |
| "det forstår jeg ikk" sagde reyjalon "du bruger da ikke telekinese?" han tænkte sig lidt om "skal vi ikke finde et sted hvor vi kan snakke uden alle de normale?" stemmen inde i hans hoved sang *du er forelsket i shita, du er forelsket i shita* reyjalon rødmede, det kunne han jo ikke lyve sig fra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ryger og rejser Tirs 29 Sep 2009, 01:02 | |
| "kan vi godt,"sagde hun og så rundt. "hvad med der over?" hun pegede over mod et hanikap toilet, som stod åbent. "men jeg har ikke så meget tid, skal nå et fly til Deepshell"(staves?) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ryger og rejser Søn 04 Okt 2009, 19:36 | |
| "det lyder da æargerligt, vil det sige jeg ikke får dig at se igan?" sagde reyjalon mens han gik over mod toilettet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ryger og rejser Søn 04 Okt 2009, 21:34 | |
| "jeg ved det, men jeg skal nok komme forbi en gang imellem." sagde hun og løb op til ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: ryger og rejser | |
| |
| | | | ryger og rejser | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|