Dato :: 17/2 2012.
Tid :: 12:00
Vejr :: Overskyet, men små udbrud af sol nu og da.
Omgivelser :: De enkelte folk der sidder og beder og det løse…
Sted :: Wareclare Domkirke.
Der var… Idylisk stilhed over det. Folk behandlede stedet med respekt, selvfølgelig, og stille ærefrygt. Nu hvor der var så mange ting der skete igennem natten, så var det at folk kom oftere og oftere for at bede til de højere magter efter hjælp.
På en af de forreste træbænke sad Des og småblundede. Han var ikke rigtig religiøs, eftersom han var blevet opdraget med en hård hånd som altid havde sagt: ”Gud har intet at gøre med vores succes… Du skal selv føre våbnet og ikke håbe på at det bliver ført for dig!”
Des var klædt lidt finere end normalt. Hans tøj bestod af en hvid skjorte, grålige bukser, rene sneakers og en lidt finere læderjakke. Finere var sat i forhold til hans normale tøj som bestod af T-shirt, revet bukser, ødelagte sko og en gammel Duster…
Han var ikke særlig velset af de ældre mennesker omkring ham. De syntes nok at han mindede for meget om de unge man hørte om i nyhederne.
Han kørte hånden igennem sit brun-sorte hår og tænkte på hvornår han skulle gøre det han egentlig var kommet efter… Det var ikke helt til at sige hvornår tiden egentlig var den rette til det..
*Hvis præsten vidste hvorfor jeg var her, ville han nok ha gennede mig væk lige så snart jeg var trådt ind i kirken* Selvom han ikke havde sin sædvanlige duster på, som var fyldt med våben, var han ikke kommet herhen uden våben. På underarmen var der en klinge spændt fast, der var en 45. stukket ind i en diskret holder under jakken og endnu flere knive gemt omkring på kroppen.