Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Visit time. - Gracy

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeMan 05 Mar 2012, 21:49

Dato: 5 marts 2012
Tid: 20.00
Årstid: forår
Vejr: solen er lige gået ned og der er mørkt på gaderne.
Sted: Sheria by, hjemme ved Gracy.
Omgivelser: Lejligheder.
Påklædning: Som altid den pinke trøje med sorte striber, smat et par sorte bukser, allstar sko og sin sorte hat.

Kodashi havde besluttet sig at give Gracy et pludselig visit, det var alt for længe siden at de havde set hinanden, sidste var enddag i en mørk gyde med 2 meget underlige kvinder der var yderst voldelige. Kodashi var glad for at Gracy var kommet så hurtigt den aften også selvom det endte som det gjorde. Men sådan var det jo sket.
Kodashi stod nu ude foran Gracys hoveddøre og sukkede lidt for sig selv, det havde været svært nok at komme ud for sine egen dør med frygt om at hun igen ville blive overfaldet, men hun havde overvundet frygten og var nu her.
Forsigtigt bankede Kodashi på og håbede på at Gracy entelig var hjemme på den her tid. Kodashi ville have ringet på forhånd men havde fundet ud af at hun endnu ikke havde fået Gracys telefon nummer.
Det ville være rart at se Gracy igen, der var sket så meget på den korte tid, både god og ondt men sådan var livet vel nu engang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeMan 05 Mar 2012, 21:54

Gracy sad i sin sofa og tegnede skitser af ting i lejeligheden, hun havde ikke rigtig noget at lave den aften, så det blev bare at tegne. Gracy hørte ringeklokken, hun kunne ikke lige komme i tanke om hvem det skulle være. Hun gik hen til døren og kiggede ud af det lille hul i døren. Koda. Hun åbnede hurtigt døren.

"Kom ind."

Sagde Gracy hurtigt, hun havde ikke haft kontakt med Koda, eller nogen anden, i lang tid, så hun glædede sig til at få gang i det sociale igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeMan 05 Mar 2012, 21:59

Kodashi stod uden foran døren med hænderne bag sin ryg og ventede bare på der blev åbnet. Kodashi smilte venligt og imødekommende da Gracy indelig åbnede døren.

"Hej Gracy... Tænkte bare det var alt for længe siden"

Kodashi valgte at gå ind i lejligheden men gav Gracy et kram på vejen ind. Kodashi gav nu ikke alle kram, men Gracy var på den korte tid blevet en god veninde for Kodashi så hun gav gerne kram fra sig.

"hvordan går det"

Kodashi var kommet ind i lejligheden og hun kiggede sig lidt omkring for at se om Gracy havde fået indrettet sig endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeMan 05 Mar 2012, 22:03

Gracy gengældte Kodas kram, hun var helt enig i det hun sagde.

"Ja, jeg har ikke været så social aktiv på det seneste."

Gracy vidste ikke rigtig hvad hun skulle svare på det spørgsmål, der var jo ikke sket noget stort, hun gik stadig og ledte efter den eneste ene, men han var bare ikke til at finde.

"Stille og roligt, jeg har ikke rigtig lavet så meget. Hvordan går det med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeMan 05 Mar 2012, 22:07

Kodashi gik helt ind i lejligheden og tillod sig at sætte sig på sofaen.

"Du er ikke den eneste"

Kodashi havde selv kun været ude fra sin dør få gange i løbet af ugen, men hun var gald for at hun gjorde da der jo også var sket gode ting ved hun var gået ud.

"Blandet.. der er sket lidt hist og her"

Kodashis nye yndlings ting var nok at hun havde fundet Nath som hun nu datede. Og man kunne tydeligt se på Kodashi at der var noget hun meget gerne ville fortælle, men ikke bare kunne få sig selv til at sige pludseligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeMan 05 Mar 2012, 22:11

Gracy var glad for hun ikke var alene om at være usocial, hun hadede at være alene om noget. Gracy kunne tydeligt fornemme på Koda, hun ikke fortalte noget.

"Hvad er der sket?"

Det var ikke svært at se Koda havde mødt en der havde gjort noget ved hende, men hvem det var kunne Gracy ikke gennemskue, så hun håbede på Koda ville fortælle om det. Det blev hun nød til. Gracy smed tegneblokken over på bordet og så forventningsfuldt på Koda.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeMan 05 Mar 2012, 22:16

Kodashi kunne ikke lade helt hver med at smile lidt hemmelighedsfuldt til Gracy og gav hende et uskyldigt blik som om der overhoved ikke var noget.

"Ikke noget specielt... Har måske mødt en eller anden.... som jeg måske går ud med"

Kodashi kunne bestemt ikke holde det hemmeligt, hun ville så gerne fortælle det til en eller anden men Gracy var den eneste rigtige veninde Kodashi havde og derfor måtte Kodashi vente helt til nu og kunne bareikke holde det hemmeligt længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeMan 05 Mar 2012, 23:20

Gracy blev mere eller mindre skuffet da hun sagde det ikke var noget særligt. Men det ændrede sig hurtigt til at være noget. Kodashi gik ud med en fyr.

"Hvor er det godt, jeg er glad på dine vegne."

Gracy gav Koda et kram, selvom hun var misundelig på hende, Gracy ønskede selv at finde den perfekt fyr, hun ville bare så gerne have en hun kunne føle sig tryg ved, selvfølgelig havde hun Koda, men det var bare ikke på samme måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 03:08

Det strålede helt ud af Kodashi hvor glad hun var, men det var jo også første gang hun rigtigt gik ud med nogen så det var jo helt forståeligt.

"Tak... men vi skal stadig ud og finde en til dig"

Kodashi gendgældte krammet med et mindre blidt grin og vidste jo at Gracy var singel, eller det var hun i hvertfald sidst de så hinanden.

"Men hvad har du lavet her inde i din lejlighed heletiden"

Kodashi havde jo selv bare brugt tiden på at male og det var det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeTirs 06 Mar 2012, 21:17

Gracy så smilende på Kodashi. Hun blev nød til at vide noget mere om ham fyren.

"Hvem er det? Jeg bliver nød til at godkende ham kan du vel forstå."

Lød det fra Gracy med et smil på læben, selvfølgelig kunne Gracy ikke bestemme over Kodashi kærlighedsliv, men hun måtte ikke komme til skade.

"Jeg har fået sat nogle flere ting på plads, tegnet indimellem, bare brugt tid på mig selv."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeLør 10 Mar 2012, 00:10

Kodashi vidste ikke helt om det var en god ide eller ej at skulle fortælle Gracy at Kodashi datede en vampyr. Det var måske ikke lige det bedste i verden men Kodashi skulle jo nok ud med det på et eller andet tidspunkt, så hvorfor ikke nu.
"altså... Han hedder Nath, er super flink, han laver ikke sådan rigtig noget..... Og så.. Øhm ja.. Hvordan skal jeg sige det her... Altså.. Du må ikke blive sur, men han er vampyr"
Kodashi afventede næsten at der ville komme en eller anden skideballe fra Gracys side af. Men Kodashi var da egen herre over sig selv, eller næsten hvis man spurte Narcissa der havde en helt anden holdning til det... Måske var det også en god ide at fortælle Gracy om den episode med Narcissa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeLør 10 Mar 2012, 21:43

Gracy så ventende på Koda, hun glædede sig til at høre mere om den berømte fyr. Det lød lovende, indtil Koda fortsatte i en nervøs tone, det gav Gracy en bange anelse. Nath. Vampyr. Hvad? Gracy vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til det.

"Ehm.... Jeg er glad på dine vegne. Og jeg vil på ingen måde bestemme hvem du skal date, og hvem du ikke skal date. Men vampyrer er ikke de sødeste her på jorden. Bare lov mig du passer på, okay?"

Gracy så smilende på Koda, så længe ham Nath fyren ikke rørte Koda, skete der ikke noget. Men så snart han gjorde noget som helst ved hende, hvis han gjorde det, ville der blive sparket vampyr røv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeLør 10 Mar 2012, 22:06

Kodashi om med et forsigtigt smil og havde entelig regnet med der kom en eller anden skideballe fra Gracys side af men det gjorde der åbenbart ikke.

"Jeg skal nok passe på... han er er altså så rar"

Kodashi ville gerne overbevise Gracy at der ikke ville ske noget overhoved, det var nok mere den anden nyhed som Kodashi havde som ville få Gracy helt op og ringe. Men Kodashi vidste slet ikke hvordan hun skulle formulere at Narcissa var kommet på besøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 00:27

Gracy lagde en hånd på Kodas arm.

"Det tror jeg også, ellers ville du ikke date ham. Men vampyrer kan være utrolig dominerende, det hele kan være skuespil. Jeg tænker ikke så meget på han sårer dig fysisk, for sådan som du taler om ham, lyder han ikke som sådan en type. Men han kan godt finde på at bruge dig, han er måske sammen med en masse andre. "

Gracy ville beskytte Koda indvendig som udvendig, hun var ikke blot hendes opgave i livet, hun var også Gracys bedste veninde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 00:33

Kodashi smilede forsigtigt og vidste ikke helt hvad hun skulle sige til det. Kodahsi var sikker på at Nath ikke ville være sådan over for hende.

"Ja okay"

Kodashi var på en måde glad for at Gracy var bekymret for hende.

"Men Gracy.... jeg tror jeg er ude i lidt problemer"

Kodashi så nervøst på Gracy og vidste slet ikke hvordan hun skulle forkalre det. Mest fordi der var blandet følelser omkring det. Kodashi brød sig ikke alverdens om Narcissa, men stadig så virkede hun ikke så slem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 00:39

Gracy sendte Koda et smil og fjernede hendes hånd igen. Kodas næste ord fik en kuldegysning til at gå gennem Gracys krop.

"Kom med dem."

Gracy kunne forhåbentlig godt rode Koda ud af de problemer hun havde rodet sig ud i. Men det kunne Gracy jo egentlig ikke vide før Koda fortalte om dem. Gracy var heller ikke ligefrem typen man ville frygte, men når det kom til Koda, var Gracy lidt af en hidsig prop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 00:43

Kodashi rettede lidt blikket ned i gulvet og vidste ikke hvordan hun skulle forklare det.

"Den der dæmon fra gyden... hun kom forbi forleden"

Kodashi huskede stadig tydeligt Narcissas besøg. Det havde været meget en blanding, men Kodashi vidste entelig ikke hvad hun skulle gøre. Hun var jo endt med at være glad og Kreativ, men det var ligesom aftaget dagen efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 00:49

Gracy gned sine tindninger kort. Hvordan skulle hun rode Koda ud af det? Hun måtte vel opsøge dæmonen og fortælle hende hvordan landet lå. Hun skulle holde sig langt væk fra Koda.

"Er der mere jeg skal vide inden jeg opsøger hende, og fortæller hende hun skal holde sig langt væk fra dig?"

Gracy frygtede ikke for sit eget liv, når det kom til Koda, hun frygtede kun for Koda, og så Valdemar, der havde været ude i lidt for mange problemer, han havde virkelig brug for en skytsengel, Aiden stod til rådighed, men Gracy bekymrede sig for meget for dem begge to, at de var sammen og fik flere problemer ville være forfærdeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 00:51

Kodashi bed sig selv lidt i læben og mumlede lidt

"Jeg ved det ikke... Når hun er der så er det lidt som om jeg ikke kan lade hver med at gøre som hun siger... bare et eller andet... plus hun insitere mig i at lære mig at fægte... jeg ved ikke om det er sådan en god ide at du konfrontere hende"

Kodashi var faktisk lidt bange for hvad Narcissa ville sige hvis hun fandt ud af Kodashi havde fortalt Gracy om hvad der var sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 01:01

Gracy rejste sig.

"Hun skal ikke blive ved med at kontrollere dig. Jeg vil ikke tillade det. "

Gracy var fuldstændig ligeglad med at Koda ikke mente Gracy skulle opsøge hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 01:05

Kodashi kiggede efter Gracy der havde rejst sig op og sank en klump. Måske havde det ikke været sådan en god ide at fortælle det alligevel.

"Jeg er bare bange for det går ud over mig"

Kodahsi var allerede på vej til at opgive, og måtte indrømme at Narcissa ikke var så slem igen når man bare gjorde hvad hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 03:23

Gracy rystede på hovedet.

"Du skal ikke være bange."

Gracy lagde en pude i Kodas hænder.

"Kast den her på mig lige om lidt."

Gracy tog et par skridt bagud og gjorde sit skjold klar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 20:42

Kodash sad lidt og kiggede undrene på Gracy. Hvad godt ville det være at kaste en pude efter hende.

"Øøøhhhmm... Okay"

Med et lille suk og et skuldertræk kastede Kodashi så puden efter Gracy. Kodashi kunne stadig ikke se hvad det skulle hjælpe. Narcissa var jo ikke en pude, men det kunne være Kodashi blev overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 20:49

Gracy stod med det venstre ben tilbage og så puden falde til jorden en meter fra hende.

"Jeg har et skjold, det kan holde til en del, men ikke alt."

Gracy lod skjoldet falde og samlede puden op for at ligge den tilbage i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitimeSøn 11 Mar 2012, 20:54

Kodashi så undrene på puden der var faldet til jorden midt i luften uden at have ramt Gracy overhoved.

"Sejt" udbrød Kodashi og var helt måløs over hvad hun lige havde set.
Men der var stadig noget der sagde hende at det stadig ikke var nok over for Narcissa.

"Men Gracy... Jeg tror stadig ikke det hjælper sådan bare at konfrontere hende... Hun virker meget opsat på at... ja.. at gøre som der passer hende"

Kodashi var stadig meget usikker på det, og i sidste ende havde Narcissa jo gjort et eller andet, noget som Kodashi gerne ville prøve igen, hele oplevelsen med kreativiteten der bare eksploderede i Kodashi hoved var helt ubeskriveligt. Kodashi forstod stadig ikke hvad der var sket, men ville gerne prøve det igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Visit time. - Gracy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit time. - Gracy   Visit time. - Gracy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Visit time. - Gracy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: