|
| Hjemme igen.. Hos Fie | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 08:49 | |
| Fie sad i gyden i nogle timer, imens hun bare så tomt ud i luften. Hun havde fået det rigtig dårligt, og mærkede hele tiden smerten indeni. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:02 | |
| Adam vågnede og gabte lidt han så sig omkring og blev bare liggende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:05 | |
| Fie gemte ansigtet i hænderne, og sukkede. "Jeg hader mig selv"mumlede hun. "Hvorfor giver jeg ik bare slip på ham, og lader ham gøre som han vil?"mumlede hun trist. Hun kunne ik forstå sig selv længre, ikke efter han var kommet ind i hendes liv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:11 | |
| Adam rejste sig op og så sig omkring "Fie" råbte han et par gange og gik hen og tog nøglerne og gik ud af døren og låste efter sig, han bed sig svagt i læben og var ikke sikker på hvor hun var henne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:12 | |
| Fie så lidt rundt i gyden, og sukkede. "Let me be my self"mumlede hun, og sukkede. "Jeg kender ik mig selv længre..."mumlede hun *Jeg kan ik mere*tænkte hun, og gemte igen sit ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:14 | |
| Adam hørte hendes tanke og stod lidt efter ved gyden og lag sit hoved på skrå og gav et suk fra sig "Fie" hviskede han og gik hen og satte sig på knæ foran hende, og lag sine hænder på hendes arme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:17 | |
| Fie så på ham, "Adam"mumlede hun, og gemte så sit ansigt igen. "Jeg kan ik mere, Jeg vil jo bare..."hun tarv, og sukkede. *Bare have alt blev godt bare for engangs skyld*tænkte hun, og lukkede sine øjne hårdt i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:28 | |
| Adam så på hende og nikkede "alt er godt.. er det ikke ?" hviskede han og bed sig svagt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:32 | |
| Hun så på ham, "Det ved jeg ik,... det føles ik sådan"sagde hun stille. Hun sukkede, "Hele mit liv har jeg været ulykkelig, og bange... "hun tarv, og så på ham. "Jeg har aldrig stolet på mine følser, før jeg mødte dig"sagde hun, og sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:38 | |
| Adam lag sit hoved på skrå "og du stoler på dem nu ?" hviskede han og bed sig hårdt i læben og så op mod himlen "jeg kan godt finde et andet sted at bo hvis det er" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:43 | |
| Hun nikkede, "Ja jeg gør"mumlede hun. Hun rystede på hovedet, "Nej bliv, jeg skal bare lidt tænke over lidt ting"sagde hun stille, og sukkede. "Det var svært for mig, at se dig med en anden... Men jeg kom over det"mumlede hun. "Hvorfor kan du ik komme over Dean?"purgte hn stille, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:50 | |
| Adam gav et suk fra sig "tror jeg skal havde hjælp til det, finde en der kan gøre mig lykkelig,, få mig til at glemme ham" sagde han og rystede på hovedet "jeg skal nok være ude snart,, skal bare finde en lejlighed så skal alt nok gå.. og hvis det bliver for meget så kan jeg flytte hurtigt" sagde han og bed sig let i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:53 | |
| Fie gemte igen sit ansigt. Hun kunne ik få sig selv til at sige noget lige i det øjeblik. Hun gned sig i øjnene, og så på ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 09:58 | |
| Adam så ned på hende og gav et suk fra sig "jeg er sådan et fjols, jeg flytter med det samme, det vil nok være bedst for dig" sagde han og rejste sig op og bed sig svagt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 10:02 | |
| "Nej, bare tag den tid du har brug for"sagde hun stille. Hun sukkede, og så op på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 10:09 | |
| Adam rystede på hovedet "jeg finder et andet sted" hviskede han og så ned på hende og rystede svagt på hovedet "jeg skulle aldrig havde spurgt dig,, det er nok bedst at jeg finder et andet sted" hviskede han og var ikke sikker på hvor det skulle være |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 10:11 | |
| Hun sukkede, "Adam!"sagde hun og så på ham. Hun vidste ik helt havd hun nu skulle sige. Hun sukkede, og rejste sig op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 10:14 | |
| Adam vende sig om og så ned på hende og nikkede bare |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 10:18 | |
| Fie sukkede, og så på ham. "Behold nøglerne"sagde hun stille, og trak kappen tæt om sig, og gik så hastigt forbi ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie Tirs 19 Jan 2010, 10:28 | |
| Adam så efter hende og gav et suk fra sig, han lag nøglerne i lommen og begynde at gå
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjemme igen.. Hos Fie | |
| |
| | | | Hjemme igen.. Hos Fie | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|