Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Brønderslev Forfatterskole. Forever alone?

Go down 
ForfatterBesked
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Brønderslev Forfatterskole. Forever alone? Empty
IndlægEmne: Brønderslev Forfatterskole. Forever alone?   Brønderslev Forfatterskole. Forever alone? Icon_minitimeSøn 27 Maj 2012, 12:19

Tillykke

Tak for en virkelig flot ansøgning til vores kursus. Der indkom mere end 120
ansøgere , der prioriterede begynderholdet i Brønderslev som nr. 1, og der var kun
plads til 40.

Du kan derfor betragte dig som specielt udvalgt , og jeg glæder mig til at møde dig
søndag d. 5. august i Brønderslev .

Vi har foreløbig valgt de 13-14årige piger, der er kommet med på holdet.

Når alle er udvalgt, får I tilsendt et brev med flere praktiske oplysninger.

Vi ses

___________________________________________________________________________________________________________________
Hej alle!

Dette er en email man får hvis man er blevet udvalgt til Brønderslev Forfatterskole, og dermed skal tilbringe en uge sammen med forfattere for at blive undervist i skrivningens kunst. Jeg fik den for virkelig lang tid siden, men det er først nu gået op for mig at jeg kommer til at blive forever alone hvis jeg ikke får nogle som jeg bare kender på en måde.

Så derfor vil jeg høre om andre her på siden skal på Brønderslev Forfatterskole her til sommer? Så kunne vi evt. skrive lidt sammen over Pb så vi ikke er fuldstændig lonely men i hvert fald har nogle som vi ikke er random helt. Så pointen var, er der nogle der skal på Brønderslev Forfatterskole i år i sommerferien?

//Eve
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Brønderslev Forfatterskole. Forever alone? Empty
IndlægEmne: Sv: Brønderslev Forfatterskole. Forever alone?   Brønderslev Forfatterskole. Forever alone? Icon_minitimeLør 09 Jun 2012, 05:27

I will take that as a no. Okay! XD

Tilbage til toppen Go down

Brønderslev Forfatterskole. Forever alone?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ..Feels like forever. ¤Theo¤

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: