Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Brønderslev Forfatterskole. Forever alone? Søn 27 Maj 2012, 12:19
Tillykke
Tak for en virkelig flot ansøgning til vores kursus. Der indkom mere end 120 ansøgere , der prioriterede begynderholdet i Brønderslev som nr. 1, og der var kun plads til 40.
Du kan derfor betragte dig som specielt udvalgt , og jeg glæder mig til at møde dig søndag d. 5. august i Brønderslev .
Vi har foreløbig valgt de 13-14årige piger, der er kommet med på holdet.
Når alle er udvalgt, får I tilsendt et brev med flere praktiske oplysninger.
Dette er en email man får hvis man er blevet udvalgt til Brønderslev Forfatterskole, og dermed skal tilbringe en uge sammen med forfattere for at blive undervist i skrivningens kunst. Jeg fik den for virkelig lang tid siden, men det er først nu gået op for mig at jeg kommer til at blive forever alone hvis jeg ikke får nogle som jeg bare kender på en måde.
Så derfor vil jeg høre om andre her på siden skal på Brønderslev Forfatterskole her til sommer? Så kunne vi evt. skrive lidt sammen over Pb så vi ikke er fuldstændig lonely men i hvert fald har nogle som vi ikke er random helt. Så pointen var, er der nogle der skal på Brønderslev Forfatterskole i år i sommerferien?
//Eve
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …