Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vi Søger Sommer-Mods!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Vi Søger Sommer-Mods! Empty
IndlægEmne: Vi Søger Sommer-Mods!   Vi Søger Sommer-Mods! Icon_minitimeMan 28 Maj 2012, 02:34

Hey Guys
Vi søger Mods.
Som minimum – hvis man ikke er interesseret i et længerevarende ansvar – søger vi mods til kommende dage.

Val har sidste skoledag torsdag og det synes vi hun skal have lov til at nyde. Procella skal til kobberbryllup, og er derfor selvsagt hængt op på noget familietamtam. Wil skal til scenarie, og Kaya er hængt op på arbejde.

Som Mod skal du:
Hjælpe brugere med fuld udførelse af profil så den kan blive godkendt af admin
Du skal kigge efter om tråde bliver oprettet korrekt i henhold til emnereglerne
Se om brugernavne er korrekte i henhold til reglerne
Have kendskab til reglerne så du kan hjælpe andre med spørgsmål
Du skal have overskud til at være på chatten ind i mellem

Så som minimum har vi brug for lidt hjælp i perioden 30 maj til 4 juni. Hvis vi er glade for samarbejdet, for vores team skal jo kunne fungere som en enhed – vil det blive fast.

Så er der nogen derude der kunne tænke sig at være med til at hjælpe på siden?

Mvh.
Team-Admin

Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Vi Søger Sommer-Mods! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi Søger Sommer-Mods!   Vi Søger Sommer-Mods! Icon_minitimeMan 28 Maj 2012, 02:57

Wow, i har godt nok timet det dårligt med alle de ting i skal! Eller nok mere tidspunkterne gætter jeg på. Men hvis i mangler en mod så vil jeg da gerne stille mig selv til rådighed, hvis det er det? Du ved at jeg tit er på chatten, og jeg har efterhånden læst dig hjælpe så mange at jeg næsten kan rutinen udenad;)

Så jeg kan skam godt, hvis i kan bruge min hjælp til noget?

//Eve
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Vi Søger Sommer-Mods! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi Søger Sommer-Mods!   Vi Søger Sommer-Mods! Icon_minitimeTirs 29 Maj 2012, 03:01

*Valse ind, og vifte med hænderne*

Dav dav! Det lyder da ganske interesserant, og jeg vil godt mene, at i kan skrive mig på listen over de interesserede! :D
Selvfølgelig hvis i synes jeg er for uansvarlig, og for at verden ikke skal ende i ragnarok, forstår jeg godt. Men kunne det ikke være fedt, at have Eve og jeg valsende rundt? xD

Sorry. Men i hvert fald. God fornøjelse med alle jeres spændende arrangementer, hils parret, Pro, og hav en god dag Val! :P

- Cher!
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Vi Søger Sommer-Mods! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi Søger Sommer-Mods!   Vi Søger Sommer-Mods! Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 04:57

Well, nu er wil tilbage... cirka.. det er jeg i hvert fald når jeg har fået aftensmad og en maaaasse søvn i nat xD
scenariet gik godt, tak.. har fem lag hvid sminke i ansigtet lagt over to dage og ondt i gummerne efter tandproteser, samt ømme arme efter at have hængt fra et træ på en skrænt fordi jeg gemte mig for nogle vikinger.. all in good fun xD
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Vi Søger Sommer-Mods! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi Søger Sommer-Mods!   Vi Søger Sommer-Mods! Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 05:53

Det lyder som om du har haft det super sjovt Wil! Wow det lyder hyggeligt;)
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Vi Søger Sommer-Mods! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi Søger Sommer-Mods!   Vi Søger Sommer-Mods! Icon_minitimeMan 04 Jun 2012, 06:24

it was! til de scenarier sover man om dagen og spiller om natten stort set xD
en reklame for det ^^
http://deploratus.heavenforum.org/t7479-lv-live-5-mrkets-halvdel#213790
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi Søger Sommer-Mods! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi Søger Sommer-Mods!   Vi Søger Sommer-Mods! Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 01:07

Hmm... Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve, da det ser ud til at være lidt mere krævende end de andre Mod-jobs jeg har haft på tre andre sider.
Så hvis I har interesse i at prøve mig af, vil jeg da med glæde stille op i de travle dage xD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Vi Søger Sommer-Mods! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi Søger Sommer-Mods!   Vi Søger Sommer-Mods! Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 01:51

Tingene udviklede sig lidt på en anden måde end først forventet - da jeg endte med at blive sengeliggende

Så det er ikke aktuelt længere :) Men tak for alle de fine tilbud :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vi Søger Sommer-Mods! Empty
IndlægEmne: Sv: Vi Søger Sommer-Mods!   Vi Søger Sommer-Mods! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vi Søger Sommer-Mods!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Meget stille weekend på Lost (om admin og mods)
» Sommer - Ophelia
» Admin og Mods, hvem der er hvor, hvornår.
» Sol, Sommer, Varme AD! -Someebody
» Sommer og strand.. -Morgan-..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: