|
| hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 08:43 | |
| "Undskyld, jeg er ikke helt mig selv lige nu" hun tog sin smøg op til hans og pressede den varme ende imod hans "Sug" sagde hun roligt og så ville den tænde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 08:56 | |
| Han sugede så den tændte, Han tog den til sig og strakte så armende de var negge stoppet med at gå. "Livet er det værste man kan snakke om" sagde han halv højt. Han tog armende ned og tog så et sug igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 09:01 | |
| Hun tog smøgen til sig og nikkede til det han sagde og lagde en hånd i sin lomme, "Ja det må man nok sige" sagde hun roligt og bed sig i læben men slap den så og tog smøgen i munden og suggede ind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 09:07 | |
| HAN NIKKEDE, "Hvordan ser hun ud?" sprugte han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 09:10 | |
| "Hun har gyldenebrone øjne og hun har mørkt hår og er spinkel og ligner en på tre år" hun smiede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 09:25 | |
| Han nikkede, "Martina Lignte sin mor men hun havde geå øjne" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 09:27 | |
| Hun nikkede "Ligesom dine, Safr fik også sne fars øjne" hun kiggede roligt på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 09:43 | |
| Han grinte, "Alle i min mors familie får metalliske grå øjne, men min mors var de smukkeste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 09:47 | |
| Hov der skulle ha ståret *Sin//
Hayey smilede "Os moder vi kan bare noget" hun smilede roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 09:50 | |
| Han grinte, "Måske, Min mor var rolig som Rinna og min far...Han ja kan kneppede mor når han var der" Han trak på skuldernde, det som han havde sin far for var han selv blevet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 10:01 | |
| Hun nikkede roligt og kiggede på ham, "Boede din mor og ham ikke sammen" spugerte hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 10:09 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 10:12 | |
| Hun trak på skuldern eog pustede røgen ud, "okay, du virker ikke så glad for din far" sagde hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 10:21 | |
| Han trak på skuldernde, "Farvel" sagde han. han havde ikke lyst til at snakke så meget mere nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 10:26 | |
| "Farvel" hun vendte sig om og løb hurtigt ud af skoven da hun ikke var tryg ve dog værer der,
//Out xP // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser Lør 23 Jan 2010, 10:30 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser | |
| |
| | | | hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|