Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 skal/skal ikke? - Milo

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 21:11

Dato : 2. november 2011
Årstid : efterår
Dag : onsdag
Vejr : gråt; men ikke alt for koldt
Sted : foran skolen
Tid : 10:00
Omgivelser : lige ude foran skolen i et frikvarter, så der kommer og går en del unge studerende og enkelte lærer.

Markus sukkede og så på skolen. han gabte og trak den lange jakke lidt tætter om sig. på jakken sad der et team Jacob badge, det var det eneste han kunne finde for tiden. det var første frikvarter, så han kunne stadig nå ind i klassen uden at brase ind midt i timen. og det var jo ikke sådan at han havde bedre ting at tage sig til. han sukkede endnu engang; måske han bare skulle gå hjem ... det var jo kun engelsk han missede. så igen, han var snart ved at få, for meget fravær, men en dag fra eller til ... han stod ubeslutsomt og stirrede på skolen. mens han tænkte gled hans hænder genned det albuelange hår, og han vippede med foden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 09:10

Milo, en indflytter i den store by, gik sin første tur rundt i kvarteret. Og som han passerede skolegården, fik han øje på den unge mand. Han stoppede langsomt op og vendte hovedet mod ham. Et sekund stod han bare og stirrede, nærmest borede igennem ham med de mørke øjne.

En uventet interesse jog ind i ham, der var noget særligt ved denne dreng. "Han er ikke ligesom de andre." sagde Milo lavmælt. Han overvejede at kravle over hegnet, men ville ikke tiltrække sig unødvendig opmærksomhed. Han fandt en indgang, og med lydløse skridt gik bestemt imod drengen, uden en anelse om hvad han ville sige.
Han stoppede ved siden af drengen og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 08:33

Markus så overraskede på den nytilkomne, han var ihvertfald ikke en af skolens elever. han kiggede undersøgende på ham, og kom frem til at han ihvertfald var mere spændende end skolen.
"hejsa" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeLør 05 Nov 2011, 09:19

"Hej" svarede han. Han gik et skridt tilbage for at øje hele drengens person. Han kiggede undersøgende op og ned af ham for at finde ud af hans alder.
"Hvad laver du herude helt alene?" spurgte han til sidst med blikket rettet mod drengens ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeOns 09 Nov 2011, 03:49

"tja ... jeg var lige kommet frem til at skolen nok ikke var besværet værd i dag" sagde han med et grin. "og hvad med dig? du går da ikke her vel?" spurgte han, det kunne jo være en ny elev, eller i værste fald en ny lærer. han sendte ham et skævt smil, hvis det virkelig var en lærer ville han forhåbentligt ikke holde en eller anden moral prædiken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeOns 16 Nov 2011, 22:03

"Nej, nej" grinede han.
"Jeg er ny i byen, og jeg var bare på en lille gåtur da jeg så dig. Jeg blev bare nysgerrig"
Milo skævede til den unge dreng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 00:01

"jamen velkommen til så" sagde han med et lettet smil, "hvad har bragt dig til sheria?" spurgte han derefter nysgerrigt.
"oh, jeg er forresten markus" sagde han og rate hånden frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeTirs 29 Nov 2011, 06:58

"Milo." sagde han med et smil og hav Markus hånden.
"Og svaret på dit spørgsmål, den er til at fortælle over et glas vin." han smiler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 23:04

markus kastede et blik på skolen og trak så på skuldrene, "det lyder hyggeligt, er der noget bestemt sted du foretrækker?" spurgte han med et smil. det så ikke ud til at der blev noget undervisning i dag, konstateret han, ikke helt utilfreds med det udfald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeMan 05 Dec 2011, 09:43

Milo smiler drillende til ham.
"Måske med det tøj dér, skal vi måske tage hjem til mig istedet?" siger Milo og peger diskret på Markus. Milo gør tegn til Markus om at følge med.

"Kom, jeg bor ikke så langt herfra."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitimeTirs 06 Dec 2011, 21:21

Markus lo "er der da dresscode alle de sdteder du kommet?" spurgte han og fulgte efter Milo. "det var godt" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skal/skal ikke? - Milo Empty
IndlægEmne: Sv: skal/skal ikke? - Milo   skal/skal ikke? - Milo Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skal/skal ikke? - Milo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» du skal ikke!! - Sariel.
» En kirke skal ikke kun ses ude fra (Adrien)
» Søndag, Skal ikke feste for meget.
» Hayley har lige spist og ved nu ikke hvad hun skal lave

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: