Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ulykke.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 19:59

"Øhm" han tænkte lidt, han vidste jo ikke omhun kunne spise menneske mad, men han kunne drikke og spise lidt, "Bare en øl" sagde han roligt og kiggede på hende, tjenern nikked eog skrev en øl ned, han kiggede på Valencia, og skrev hurtigt en bedsked, #Var ikke sikker på om du spiste menneske mad# han kiggede på hende igen, og smilede svagt til hende..
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 20:10

Valencia så på beskeden og så så på tjenern "Bare et glas vodka" sagde hun og så på ham med et lille smil, hun spiste ikke mad, men kunne godt drikke vodka, tjenern gik da hun havde fået bestillingerne "Hvor bor du så henne?" spurgte hun og ville gerne vide mere om ham.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 20:13

Han smilede og nikkede kort til tjernern, han lyttede til hvad hun sagde og smilede skævt, "Jeg bor i La Sunisha." han smilede roligt til hende og kiggede på hende, "Hvad med dig hvor bor du henne" spugerte han om, han kløede kort sin kind noget han gjoder når han var nervøs..
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 20:19

Valencia nikkede og blev en smule bedrøvet, da han boede helt henne i La sunisha og hun boede her i byen "jeg bor her i byen" sagde hun så og smilede lidt, hun var en smule usikker, da hun ikke ville gøre eller sige et eller andet forkert, da hun var en smule lun på Nathan, men sagde dog intet om det, da hun skulle være sikker på sine følelser og hun vidste jo ikke hvad han synes endnu.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 20:25

Han tænkte lidt og kløede sin kind, "Det er lidt langt væk fra hinanden" sagde han roligt, og trak kort på skulderne, "Men intet en bil kan klare" sagde han og smilede til hende, Nathan var også små lun på hende, men han ville ikke gå hurtigt frem så han tog det roligt, Tjenern kom med ders drink, og stillede fint hendes glas vodka foran hende, og hans øl for an ham, han nikede til tjenern og tjenern gik, han kiggede kort rundt og smilede svagt, det var jo et ret hyggeligt sted, han kiggede så på Valencia og tog ølen og sagde, "Skål" hans stemme var rolig og sød
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 20:32

Valencia nikkede til det han sagde "Nemlig .." sagde hun og så på tjenern da hun kom, hun tog en tår af sin vodka og så på ham "Fortæl lidt om dig selv?" sagde hun så og kørte en tot hår om bag øret, hun vidste ikke helt hvad hun skulle spørge om og ville egentlig bare gerne vide noget om ham, hun var nysgerrig efter at vide mere.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 01:15

Han tog en tår f sin øl og stillede den roligt på bodertn og kiggede på hende, "Hmm, noget om mig selv" han kløede sig tænkene nakken, "Jeg er politimand, men det ved du, jeg bruger meget tid på min hund vis jeg ikke har andet og lave, jeg spiller på klaver, og hører tit rock jeg bor i en dyr lejelighed alene sammen med min hund, jeg kan godt ide og læse, og fester ikke så tit, men går da i byen engang imellem" han smilede roligt til hende og trak kort på skulderne, "Fortæl om dig selv" han smilede tiltrækkene til hende..
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:11

Valencia nikkede intreserret til det han sagde og smilede, men da han sagde hun skulle fortælle noget om sig selv, så hun en smule tænksom ud, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, hun lavde ikke så mange intresante ting "hm, Ja, jeg bruger meget af min tid på arbejdet, fordi jeg jo både kan have natte og dag vagter, ellers så læser jeg lidt og gør de daglige ting, ja altdå der er ikke så meget at sige" sagde hun og så kort ned i sin vodka, før hun så op på ham igen med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:18

Han smilede roligt til hende, og nikkede, "Natte vagter, uuh, jeg hader dem," han tænkte lit, "Det er der alt det syge sker på mit arbejde" sagde han roligt og smilede til hende, han korte en hånd igemmen håret, og tog en tår af sin øl,
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:28

Valencia smilede lidt bredere "Ja, men vi kan jo trosalt klare det bedre end andre" sagde hun og hentød til at de sov ikke mere end et par timer og i det hele taget var stærkere og kunne holde til mere, hun tog en tår af sin drink og betragtede ham lidt, men diskret.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:36

Han smilede tilbage og nikkede, "Ja det er ret" sagde han med et smil, han drak resten af sin øl, og smilede til hende, de var ret hyggeligt, så tide susede af sted...
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:53

Valencia fik kigget på klokken og så at den allerede var ved at være 22:00 og caféen snart ville lukke "Uh, Tiden er gået så stærk?" sagde hun så en anelse forbløffet og havde slet ikke lagt mærke til at der var gået så langt tid.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:01

Han nikkede og var lidt trist over at han nu skulle til og følge hende ud, "Ja, det er gåret ret stærkt" han trak svagt på skulderne og kiggede på hende og smilede roligt, han rejste sig og gik hen til hende og hev roligt hendes stol ud så hun kunne rejse sig og havde nu hendes jakke klar så hun kunne komme ned i jakke, "Så må jeg vel eller følge dig ud, har også natte vagt" han trak kort på skulderne, Han vidste at det ville blive svært og lade værer med og tænke på hende..
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:09

Valencia så op på ham og rejste sig i et lydløst suk, hun tog jakken på og så på ham med et lille bedrøvet smil, da hun endnu ikke vidste hvornår hun ville få ham at se igen, hun skubbede selv stolen ind og håbede han ville se hende igen, selvom hun frygtede at han ikke havde kunne lide hende, men hun kunne ikke gøre så meget andet end at håbe på de mødtes igen, hun ville enormt gerne se hans lejlighed, hvordan han boede og sådan.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:15

Han var ret trist, hans tænker fløj lidt rundt, *Hvad nu vis hun ikke vil se mig igen. hvad nu vis hun synes jeg er for meget, er jeg overhovedet, pæn nok til hende* han sukkede lydløst og gik roligt med hende ud af døren, han lukkede døren efter dem da han havde trukket hende blidt med ud, han kiggede på hende, "Det gik ret hurtigt, hmm,...tænkte på om du ville mødes igen en dag" han kiggede på hende og ventede ivrigt på et svar, han havde stadig hendes hånd og nussede blidt hendes håndryg..
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:23

Valencia fulgte med ham og så kort ned på deres hænder, før hun så op på ham igen, hun blev helt lettet da han spurgte "Ja, Meget gerne" sagde hun måske lidt for hurtigt og ville rigtig gerne mødes med ham igen, hun havde aldrig prøvet at være SÅ optaget efter at møde en anden igen.
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:32

Han lettede da hun sagde ja, "Godt" sagde han måske også lidt for hurtigt," Vi ses, jeg sender dig en sms" han bøjede sig ned og kyssede blidt hendes kind men rettede sig så op og slap langsomt hendes hånd, og gik roligt ned af gaden.han kæmpede mig sig selv for ikke at kigge tilbage
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:35

Valencia nikkede som svar og tog hånden op til kinden, hun så efter ham og smilede stille, hun sukkede mildt og vendte sig først om da han ikke længere var til at se, hun gik ned til sin bil og tænkte over hvor herlig en aften det havde været, hun satte sig ind i bilen og tændte bilen "Yes!" sagde hun glad og var helt glad, hun tændte radioen og kørte hjem.


//Out//
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Ulykke. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykke.   Ulykke. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ulykke.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: