Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: My Big Fat Gypsy Wedding Man 29 Okt 2012, 06:37
Holy something on a horse!
Er der nogen der ser det program? Jeg er lidt ved at dø lige nu XD Det er en totalt anden kultur end vi har...når det så er sagt...
Jeg synes det er SÅ usmageligt, og jeg kan ikke helt sætte mig ind i den der tankegang der hedder "bigger is better". Jeg synes bigger bliver omsat direkte til tacky. Er jeg den eneste?
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding Man 29 Okt 2012, 06:57
Altså... Personligt kunne jeg nu godt forestille mig dig, på billede nummer 3. Du ved.. Hende den mørkhårede latino, i pink of course, der sender dræberblikket til fotografen? XD
Alt imens du selvfølgelig tænker tilbage på den timelange kamp, hvor de bandende og svor mere end præsten kunne nå at fordrive ved selve brylluppet :P
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding Man 29 Okt 2012, 07:13
...riiiiiiight....
Hvis jeg skulle giftes skulle det godt nok heller ikke være i en kirke!
jeg føler det er at tage pis på andres religion (fordi jeg ikke er kristen).
hvorfor skulle jeg stå og love over for en gud jeg ikke tror på, at jeg vil blive sammen med min partner til døden os skiller? Det er da bare opfordring til mord - hvilket også er ulovligt XD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding Man 29 Okt 2012, 07:23
Hvem siger, at man behøver kirke for kjoler som dem? :P
Mord? Ulovligt? Naaaarj da! Det er bare en gammel skrøne! XD Snak løs lille dame! Vi optager det på bånd, til når ærkeenglene kommer efter dig!
Procella Admin
Emne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding Man 29 Okt 2012, 07:26
Nu hintede jeg lidt til at du taler om præste-tingester! XD
Og nej man behøver ikke kirker for kjoler som dem der - bare et virkelig forskruet sind.
Ærkeenglene kan bare komme an. Jeg har nakket sådan en før :p
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding Man 29 Okt 2012, 19:50
Måske bare en smule XD
Og lidt reb til at holde dig fast imens!
Really?... Okay, vi bliver nødt til at finde det liiiidt hårder skyts frem så! oO :P
Izriel Nybegynder
Antal indlæg : 184 Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.
Emne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding Ons 31 Okt 2012, 02:51
Holy crap!
Jeg ville gerne vide hvordan det ser ud når de skal på toilettet i de skrud der!
Procella Admin
Emne: Sv: My Big Fat Gypsy Wedding Ons 31 Okt 2012, 08:37
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …