Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Medlemmerne ønskes glædelig jul

Go down 
5 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Medlemmerne ønskes glædelig jul Empty
IndlægEmne: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeMan 24 Dec 2012, 01:54

Kære alle sammen...

jeg er en dag foran og det ved jeg godt, men taget i betragtning at jeg sidder "fanget" hos emo-englen i en snestorm i Sorø, så ved jeg sgu ikke helt hvor meget online-ness der kan dyrkes imorgen ;)

så! (tilbage til pointen her...)

Rigtig glædelig jul alle sammen! Jeg håber I alle får en forholdsvis afstressende dag (yeah right XD), og mega god mad (Sego du triller sikkert ;) ), samt fede gaver :) Jeg forlanger naturligvis udførlig rapport fra hver enkelt på chatten når I vender tilbage ;)

Jeg håber I alle nårfrem til jeres respektive destinationer, og faktisk ikke sidder fast i alt det der frygteligt kolde og hvide noget - men på den lyse side...vi får sgu nok tæmmelig væmmelig meget hvid jul i år XD Det kan jeg altså ikke lige huske hvornår jeg har fejret sidst :D

Emo-englen har netværk, men han har ikke trådløst, så jeg kan desværre ikke dele de mega hyggelige snebilleder jeg ellers har taget af udsigten her, eller den meget heltmodige video af emo-englen der vover sig ud for at trodse stormen, fordi epic admin mener hun skal affodres :p

Men guys, rigtig glædelig jul! pas på jer selv og hinanden. Lots of love her fra min ende af sjælland :)

- Procella
...der stadig er epic..selv uden det trådløse netværk! *hrmf*
Tilbage til toppen Go down
Helias D.
A-rang
A-rang
Helias D.

Antal indlæg : 402
Beskæftigelse : Currenly Medium. Former Hitman.

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeMan 24 Dec 2012, 20:35

Rigtigt glædeligt jul herfra!

Jeg, emo-englen over alle emo-engle, ønsker jer hermed en rigtigt dejlig jul.

Jeg har bortført Procella med den fulde intention om at holde hende hos mig i julen. Derefter er hendes skæbne usikker.

Fear mortals for my reach is great! Muhahahah! *flyver væk med Pro*

Aaaaanyway, rigtigt glædelig jul allesammen og rigtigt godt nytår hvis jeg ikke når tilbage inden da ;)
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn

Antal indlæg : 579
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeTirs 25 Dec 2012, 01:14

Medlemmerne ønskes glædelig jul 307656_10151571924454942_550467122_n

Well... Det forklarer vist min jule-situation på bedste Cher-stil XD

*Vinke manisk farvel til det flyvende par*

Jeg gætter på, at i skal have fugl? Mindst en i hvert fald? :P

Men jeg ville også blot skråle: Meeeeerry bloody christmas! (And yes, Wil, it will be!) :D

Nu smutter jeg snart ind og ser juleshow, hvilket man i min verden aldrig blive for gammel til, før jeg begiver mig med familien over til.. lidt mere familie! Og sandsynligvis så meget mad, at vi kommer til at drukne. Og så PAKKER! :D

Men hyg jer nu grundigt alle sammen!
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 02:40

Ja, glædelig jul alle sammen! Hyggeligt var det da, men jeg kan knap få en bid ned i dag. Tror sgu ikke jeg har spist så meget det sidste halve år! Så fordi jeg er så heldig at have en fridag i dag, så har jeg tænkt mig at sidde og glo på den tomme side hele dagen i dag. Ja, mit liv er meget spændende:)
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

Antal indlæg : 741
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 02:48

ja det er vel lidt for sent at ønske folk god jul, men jeg håber da at alle havde en hyggelig dag igår! :D Det havde jeg, i hvert fald den sidste del af dagen og gavehøsten var god i år xD Vi kom sent i gang, men alt så har vi tilgengæld flere rester i dag xD
*Wil will now go scavenge for leftovers*
Cora
A-rang
A-rang
Cora

Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 02:56

Hvis jeg havde boet i England(eller er det USA?) så havde i dag været min gavehøstedag. Det gør jeg ikke, men lad mig nu bare lige prøve at hale lidt i land her! XD

Fik du noget godt Wil? Siden gavehøsten var god?
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 03:04

En gryffindor pullover og en tablet var nok højdepunkterne, tror jeg XD men ja, en rigtig god gavehøst!
hvad med dig, eve?
Cora
A-rang
A-rang
Cora

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 04:00

En gryffindor pullover!? Hahahhahaha fedt!

Ja god høst .. Selvom jeg lige nu ikke kan komme på én ting jeg har fået .... Men jeg sværger, jeg blev altså glad for gaverne XD
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 04:19

wow... stadig en smule træt, siden du ikke kan huske det? xD
Cora
A-rang
A-rang
Cora

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 06:17

Altså jeg kan først komme i seng klokken sent fordi jeg skal have mine piller på et bestemt tidspunkt, og så skal jeg op hver dag klokken syv fordi jeg også skal have piller der. Jeg får jo slet ikke sovet! XD
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 06:32

aaaah, trist XD du har min medfølelse *hugs* jeg har kun en gang haft det slemt nok til konsekvent at skulle have piller men det var også nederen xD
Cora
A-rang
A-rang
Cora

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 07:01

Virkelig? Hvad har du lavet der, da? XD
- Altså, jeg mener ikke at jeg tager smertestillende. Ville nægte uden set hvad jeg så måtte brække eller hvad ved jeg. Det er verdens latterligste princip, men jeg holder det fordi jeg er stædig XD
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 07:05

lungebetændelse, tog mig fem uger at komme over xD
.... ups... jeg tror at vi kom til at overtage tråden en smule xD
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 07:37

Listing:
Gaveæske fra matas med Granatæble-produkter (love it!) - Fra emo's s'søskende + og enes BF
Elektrisk varmetæppe - fra emos søskende + enes BF

Skærebræt, saks, urtekniv, og MEGA futuristisk stegetermometer (digitalt og trådløst) fra emo´s forældre

Flotte sølvøreringe med sorte granater i fra Emo

Dollhouse complete season 1 AND 2, plus 2 hairy tangles og en blingbling tangle, fra min mor i morgen-julegave

Ahæm *rømmer mig og remser op:

Fra moderen min:

Speciel fanboks med Pirates of The Carribean trilogy-box
Medlemmerne ønskes glædelig jul Potcultimatetrilogycoll

Der er alle 3 film, plus det ligner en mega stor gammel piratbog, og så er der en masse ekstra kræs i den - den er mega fed!

The Avengers
MIB - trilogy
Battleship
Underworld Legacy Collection (alle 4 film)
Harry Potter komplet filmboks med alle 8 film
Og da jeg kom hjem var der en lækker lille håndcreme, og læbepomade fra et bestemt og meget lækkert mærker jeg bruger
Samt en fin hilsen på papir med info om at der er en box på vej mere, som desværre ikke kunne nå at være hjemme :( Men der er en box på vej med: (damdadadadaaaaam!) Resident Evil 1-5. Jeg glæder mig SÅ meget!!!! YAY! *hoppe hoppe hoppe*
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 07:49

wow you got more presents than i did, and im still a kid xD

Agnes obel cd + dyr chokolade fra faster og co.

Gryffindor pullover + slips fra forældrene

Tablet fra Julius
Medlemmerne ønskes glædelig jul 598120-trust-SlimLine-Widescreen-Tablet-l

Sutsko fra julles mor (^^')

wulffmorgenthaler kalender + hætte fra AFUK fra forældrene

et maleri fra forældrene

the entire harvest and i'm quite happy about this year xD
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 07:54

Jeg mangler endda 2 gaver endnu :p

Jeg er det største barn når det kommer til gaver. Hvilken som helst undskyldning der findes i verden til at give mig gaver...yaaaaaaaarh!!!!! GAVER GAVER GAVER GAVER!!!! GAAAAAVEEEEEER!!!!

Jeg er en sucker for gaver...det er mit junk XD Jeg kan aldrig få gaver nok. And I mean that from a very honest heart ;)

I...love...it!
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 08:03

i feel the same way, but at the same time im very much aware that my family don't have a lot of money ;)
Cora
A-rang
A-rang
Cora

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 08:21

... Okay og så er der så mig der har fået millioner sokker og alt sådan noget. Og jeg er 14, så det giver jo ingen mening! Hey Pro, skal vi bytte gaver? :D:D
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 08:33

Tror næsten min familie har mindre Wil :p

eve - Nope :p I love my bling n movies XD
Cora
A-rang
A-rang
Cora

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeOns 26 Dec 2012, 08:36

Damn XD

Går den så går den ..
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:04

*Skriger af grin, og tramper rundt indenfor*

IT BLOODY HAPPENED! I got the shoes! XD

I mean... Look at 'em!

http://www.hm.com/dk/product/05216?article=05216-A

Og tjah.. Lidt film, Spiderman faktisk! Spil... AC3, Little Big Planet! :D

En ansigtsbehandling, I feel like a lady!

Tre trøjer, to par øreringe og en halskæde O.O

En.. Lyserød panadahat tingest? Jeg ved egentlig ikke, hvad det helt præcist er, eller hvad filen man bruger en til?!.. Men jeg elsker den! XD

Uh! Og tre par strømper!

... Desuden fik man da også lige sin faster til at græde, endnu før maden var på bordet! oO

En skøn jul herfra!
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:10

cher, du er så tilfældig! xD
I, the not-so-much-lady that i am, do not get the happiness over a pair of shoes, but im sure that you look and feel awsome, and like a skyskraber, in them xD

hvad skete der med den der faster, siden hun begyndte at græde? xD
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:19

Yes, I now that! XD

And awww thanx, dear! Når jeg tager dem på, bliver jeg også næææsten 1.90 høj! Jeg er altså på højde med min far! Og jeg kan sige dig, at verden faktisk er ret lille oO

Men jeg ønsker mig normalt ALDRIG sko. Dem her smækkede mig bare i ansigtet, og så var jeg solgt! :D

Ahem.. Jeg overrakte hende en julegave, som ikke kunne pakkes ind, da malingen endnu ikke var tør. Det var et maleri, som jeg havde malet, tiltænkt meget personligt til hende. Hun synes det var så utroligt sødt, at hun ikke kunne stoppe med at græde... o.o :3
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:21

jeeez, cher, du er jo næsten på højde med julius nu xD giv nu lige os andre små folk en chance for at finde noget 30 cm plateausko... xD
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitimeTors 27 Dec 2012, 03:23

Han er jo næsten en kæmpe så... O.O

Men måske kan du låne et par af Iz? Ifølge Pro, skulle hun være lidt af en skomester *Fnise, fnise*
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Medlemmerne ønskes glædelig jul   Medlemmerne ønskes glædelig jul Icon_minitime

Medlemmerne ønskes glædelig jul
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Glædelig genforening? - Roy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: