Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Admin holder fri!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Admin holder fri! Empty
IndlægEmne: Admin holder fri!   Admin holder fri! Icon_minitimeFre 19 Apr 2013, 21:29

Ja sorry guys men jeg tillader mig rent faktisk at have fødselsdag her på mandag, og eftersom gæster meget sjældent kan komme om mandagen så løber det sig af staben imorgen. Det vil sige at det nok er en ret plausibel tanke at jeg ikke kigger/godkender/læser på lost overhoved denne weekend.

Helias er allerede fast inventar i mit hjem på nuværende tidspunkt, og Kaya kommer som gæst imorgen, så hvis der er akut behov for assistance håber jeg på at Cherlyn og Valencia kan hjælpe jer :)

Ellers er planen at jeg vender frygteligt tilbage mandag aften :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Admin holder fri! Empty
IndlægEmne: Sv: Admin holder fri!   Admin holder fri! Icon_minitimeFre 19 Apr 2013, 21:37

Nooo! D: We Can't live whit out yooooou! *Die*
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Admin holder fri! Empty
IndlægEmne: Sv: Admin holder fri!   Admin holder fri! Icon_minitimeFre 19 Apr 2013, 22:12

Jeg har noget løbende rengøring, tøjvask og lign., lørdag, og skal først afsted mod Pro kl. 15.30-ish, så jeg kommer muligvis på inden da. Ellers må i have en god weekend!
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

Admin holder fri! Empty
IndlægEmne: Sv: Admin holder fri!   Admin holder fri! Icon_minitimeSøn 21 Apr 2013, 07:27

Jeg (Cher) melder lige ud lidt sent, at jeg, som skrevet før, kommer til at være den hjælpende hånd, denne weekend, eventuelt sammen med Val. Dog har jeg ikke været så meget på i dag, og det beklager jeg, men jeg er ganske simpelt blevet bortført til den anden ende af landet... Igen! Men jeg regner da med, at jeg er på pletten i morgen, og får svaret mine bedårende emner! :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Admin holder fri! Empty
IndlægEmne: Sv: Admin holder fri!   Admin holder fri! Icon_minitimeTirs 23 Apr 2013, 10:38

Sleeeeeeeep!

Jeg vender tilbage på min admin-pind imorgen! :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Admin holder fri! Empty
IndlægEmne: Sv: Admin holder fri!   Admin holder fri! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Admin holder fri!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: