Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Tillykke Pro/Epic Admin! Ons 23 Apr 2014, 03:00
Tænk at jeg kan komme online klokken 17 på Pros fødselsdag, uden der er en fødselsdagshilsen til The Epic Admin! That one was to the everyone else, haha.. Now to Procella!
(So Pro)
Tillykke Pro! Så klarede du sgu endnu et år! Også på trods af diverse skavanker der har plaget dig, som du alle har sparket i røven(with on of those awesome kickflips-thingys). Jeg kan ikke stave til halvdelen af dem, men at du overlever dem alle sammen, det finder jeg sgu imponerende, haha! XD
So this is for you, and your impressive 32 years:
Jeg håber du får en vildt god fødselsdag Pro! I nye lækre sko, og i enten en lille fræk kjole eller læderjakke og jeans! You'll look great anyway, I just know it! Oh and just because .. Jeg fandt denne her kortfilm(eller hvad det nu er) med Eliza Dushku, og .. Well, that is Procella with weird tech-things in her neck. Look! https://www.youtube.com/watch?v=VrHVBFHsUW0&sns=tw
And because I thought this was hilarious(forfærdelige humor, I know that):
Oooog
....
I'm done now. Seriously. Tillykke med fødselsdagen Pro! You better have a great day, og jeg ville ønske jeg kunne komme til din fødselsdag! I'll send you all of my thoughts! *Sender Pro en heeeel masse glæde og fødselsdags hurlumhej* ... *og kage i tankerne*
//Cora
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Tillykke Pro/Epic Admin! Ons 23 Apr 2014, 06:05
(Cake ->)
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Tillykke Pro/Epic Admin! Ons 23 Apr 2014, 06:26
Wooooow! Nice, Cora! Ja, jeg beklager, at jeg er lidt sent ude, men skulle lige et smut til lægen… Heh x.o
Men nok om det!
This is ONLY because I saw what you wrote on your fb page!… And I thought it was a little funny XD
I daaaaag er det Procella's fødselsdag! Hurra, hurra! Nu er skal hun ud og hygge sig, med PNP, kage og ting! Lalalalala! *Løber fortsat skrålende rundt*
Men jeg håber, at du har haft en deeeeejlig dag, og at den fortsætter længe endnu! Vejret herover har været rigtig fint, og folk siger endda varmt! (Feber, kan ikke mærke det XD)
Woop, woop! Epic Admin did it again!
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Tillykke Pro/Epic Admin! Ons 23 Apr 2014, 18:50
Jeg lå og kastede op hele dagen i går, så jeg havde ikke den store mulighed for at komme på computeren :(
MEN, jeg fandt et kort øjeblik til at skrive til hende på face inden klokken blev 00:00 i går for at skrive tillykke! <3
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …