Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Stort tillykke til Wil! Lør 13 Jul 2013, 05:57
eh.. måske en smule halvdød i kanten *poker sin arm* Nope, no pulse xD
Ej, jeg har det rimeligt roligt omkring min fars hjerte... Han er stærk og stædig nok til at klare sig igennem det. Det er et af de få af familiens træk som jeg synes om xD
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Stort tillykke til Wil! Lør 13 Jul 2013, 06:52
That's how we like it ;)
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Stort tillykke til Wil! Lør 13 Jul 2013, 06:58
brrr.. says more about you than me ;)
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Stort tillykke til Wil! Lør 13 Jul 2013, 07:08
Jeg er også mega underlig ;)
Og stolt af det endda!
Wilith B-rang
Emne: Sv: Stort tillykke til Wil! Lør 13 Jul 2013, 07:09
Det er vist et fælles træk for en hel del af os herinde xD
Procella Admin
Emne: Sv: Stort tillykke til Wil! Lør 13 Jul 2013, 07:32
Ellers må vi købe nogle lommetørklæder så folk kan sidde og være emo over de er underlige. Så kan resten af selskabet have noget at grine over. Emo-fest!
Eller...er det dét man kalder Lost-weekend?
Jeg sidder lige og samler sammen at vi har noget vi kan se den weekend faktisk. Men jeg kan ikke helt love noget omkringg kvaliteten. Jeg har taget en masse film jeg ikke kender...og nogle ser lidt platte ud. Jeg frygter lidt for den der film hvor der står "20 kr". Men så kan vi grine lidt over hvor dårlige filmene var XD
Wilith B-rang
Emne: Sv: Stort tillykke til Wil! Lør 13 Jul 2013, 07:52
Ahaha! det er vist hvad vi plejer at kalde lost-weekend, ja xD
Well, hvis de så er platte så får vi os da et godt grin ;)
Procella Admin
Emne: Sv: Stort tillykke til Wil! Lør 13 Jul 2013, 08:32
Jeg tror de høre under kategorien der hedder "Vi prøver at være skræmmende men vi failede for vildt...givez monææææy"
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …