Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Tillykke Vuffer! Lør 13 Jul 2013, 10:03
Så blev den lige et minut over midnat...så jeg kan ikke skrive noget om vejret...andet end der er stegende varmt i min lejlighed XD
Pyyyyramiderne!
Stort tilllykke med de 19 år, og jeg håber du får en rigtig fed dag! Uden hukommelsestab ;)
Tillykke Sego!
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Tillykke Vuffer! Lør 13 Jul 2013, 10:29
Jaa den bliver sgu nok ikke noget særligt. ^^ Da de folk jeg havde inviteret til at komme senere i dag alle undtagen en meldte afbud for under en time siden. ^^'
Så yeah ikke den bedste start på min fødselsdag. ^^
men tak. ^^
Men hvad sker der for pyramider? O.o
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Tillykke Vuffer! Lør 13 Jul 2013, 10:33
wow, det var nederen o.o På den positive side, så er der mere kage til jer ;) så ja, tillykke Sego, må resten af din fødselsdag blive awesome :D
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Tillykke Vuffer! Søn 14 Jul 2013, 02:22
Du ved...pyha...pyyyyramiderne. Det er en gammel joke ;)
Jeg er sgu ked af at du blev brændt af, af halvdelen af din fest. Det er sgu en smule sucky. Kan du ikke tage den sidste person som kommer og lave noget totalt vildt og epic med vedkommende? Leje en speedbåd eller et eller andet crazy (det kræver jo så der er noget vand og en båd i nærheden...)
Næste år behøver du altså ikke prøve så meget! Jeg dør af varme!
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …