Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

(Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

(Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Empty
IndlægEmne: (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer   (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Icon_minitimeMan 05 Aug 2013, 00:11

Kære Losties

Dette er en genpost af hvad der er skrevet i vores FB-gruppe:

( https://www.facebook.com/groups/123032114381834/permalink/644410518910655/ )

Spørgsmål: Hvad ville folk kunne synes var fedt at have skrevet som nyheder både i de almene medier og også under Jungletrommerne? Vi kan jo teknisk set skrive om alt lige fra "Udsalg i H&M" og "Det bliver regn på fredag" - og over i "Der har været bombe-alarm i lufthavnen" og "Menneskesmugling i varecontainer på havnen". Skal det kun være dybt dramatiske ting eller skal vi have alt hvad folk kan finde på?

Og hvad næsten er vigtigere - Ville du spille på nyheder? Integrere det som noget din rolle enten kunne have været ude for / vidne til / medskyldig i - eller bringe op som samtale-emne med andre brugere? Hvor meget energi ville du bruge på det, om noget overhoved?

Nu skal det jo så lige siges at det ikke nødvendigvis kun er kriminelle ting der ligger under nyheder. Som vi har skrevet så kan nyhedsindlæg også være folks blogs, så det kan teknisk set også være Mode-ting, sladderspalte, reklame for noget ens rolle laver (Hvis man nu er amatørmusiker og vil deltage i noget open-mike night. Eller det kunne være kultur-arrangement for gadetegnere, eller bolchekogning, fantasien er det eneste der sætter grænser...og hvad folk vil give os at arbejde med). Det kan sågar være et vredt brokkebrev omkring at nogen har set en mus i candyfloss-maskinen eller at hospitalsklovnen på børneafdelingen har været pivstiv og på rulleskøjter ;)

I første omgang kommer jeg til at prøve at stå for nogle nyheder, så folk skal være meget velkomne til at sende en pb afsted til mig og så skrive "Til nyheder / jungletrommer"

Jeg vil bare gerne høre hvor meget opbakning der vil være om projektet, for det er jo en smule trist at sætte en masse igang hvis der slet ikke bliver spillet på det overhoved.

Så ville DU spille på nyheder? Ville du synes det var sjovt at checke op på hvad der sker herinde, er der en fare for at du faktisk ville glemme det, eller har det slet ikke din interesse? Giv dine 25 øre!

Mvh.
Procella
- En del af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn

Antal indlæg : 579
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

IndlægEmne: Sv: (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer   (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Icon_minitimeMan 05 Aug 2013, 01:43

Jeg vil rigtig gerne lade mine roller spille på, hvad de kan have hørt i byen! Nu går specielt meget Cherlyn jo på bar, når det kan lade sig gøre, og der suser rygterne jo rundt :P

Jeg tænker også, at det kunne være rigtig rart, for nu ved jeg, at fx Tau har en rolle, som forsøger sig indenfor musikken. Måske kan folk have hørt om ham, via noget som er blevet skrevet i Jungletrommerne? Så ved man i det mindste, at han findes, og hvad der er sket :D

"Tau sidst set optrædende der og der, og folk var yderst begejstrede"... Or something like that! XD
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer   (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Icon_minitimeMan 05 Aug 2013, 02:04

Hvis folk skriver til mig omkring at de gerne vil optræde eller have optrådt forskellige steder, så kan jeg lave noget spas ud af det.

Ellers risikere jeg at lave nyheder omkring folk der ikke er aktive, og så bider det lidt sig selv i halen med at være mindre relevant ;)

Men hvis folk bestrider et job hvor de er mere i søgelyset end andre, så er det helt klart en vinkel der kan arbejdes med. Altså hvis folk er interesserede! Der skal jo ikke laves nyheder om folk hvis de ikke har lyst til det.

Dog vil det nok med en menneskelig musiker ikke være så meget jungletrommer, men mere nyheder som kulturelt opslag af en art...tænker jeg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer   (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Icon_minitimeMan 05 Aug 2013, 02:32

Jeg kan rigtig godt lide idéen og ville helt sikkert også gøre mig brug af den. Det ville give nye muligheder for at komme i spil med andre roller på en måde, man måske ikke lige havde regnet med, enten ved at have hørt noget om dem, eller de har hørt noget om min rolle.

Som sagt; fed idé!
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith

Antal indlæg : 741
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

IndlægEmne: Sv: (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer   (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Icon_minitimeTirs 06 Aug 2013, 00:21

Jeg ville afgjort være interesseret.. For min skyld kunne nyhederne være "kanin-hops konkurrence i kendt advokats have" til "Massemord på muse".. Så, ja.. det ville jeg helt klart bruge i spil xD
Savoy
Nybegynder
Nybegynder
Savoy

Antal indlæg : 101
Beskæftigelse : Advokat

IndlægEmne: Sv: (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer   (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Icon_minitimeTirs 06 Aug 2013, 01:51

Jeg synes idéen lyder udmærket, især hvis man selv oplever, at blive omtalt. Når jeg bliver aktiv, vil jeg helt klart også gøre brug af den til fremtidige tråde :)
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto

Antal indlæg : 234
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

IndlægEmne: Sv: (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer   (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Icon_minitimeTirs 06 Aug 2013, 06:34

jeg synes det lyder som en glimrende ide, helt klart noget som ville kunne skabe mere spil
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer   (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Icon_minitimeTors 08 Aug 2013, 06:18

*Bump*
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer   (Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer Icon_minitime

(Brugerspørgsmål) Nyheder og Jungletrommer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyheder d. 25 maj
» Nyheder d. 31 marts
» Jeg har nyheder til dig -Xander-
» Gentryk af nyheder
» De korte nyheder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum