Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fest hos val.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:01

Dato: 23. jan.
Dag: Lørdag
Tid: 22:00
Sted: I Val's lejlighed.
Omgivelser: Fest, druk og ballade.
Årstid: Vinter.
Vejr: Tørt, men små blæsende.

Val gik gennem den ret så proppede lejlighed, han havde en øl i hånden og var ret lige glad med sine ting, som sikkert ville gå i stykker i løbet af aftnen , da han egentlig ikke havde noget i sin lejlighed med den store værdig, han maste sig gennem de dansende mennesker og holdte sig for det ene øre da han gik forbi højtalerne som hamrede løs, han havde inviteret et par venner og bare holdt åben fest så alt og alle kunne komme forbi og feste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:05

Eolith kiggede sig lidt omkring. Han var ikke blevet lukket ind af ejeren af lejligheden, og vidste egentlig ikke hvem han var til fest hos. Det var ikke helt hans mening at feste før denne midnatstid, da det jo havde sinde konsekvenser. Han gik tænksomt rundt og kiggeder på sine ukendte, høje, modne naboer han lige var flyttet hen til. Hans egen lejlighed var oppe på loftet, og var ikke ligeså stort som denne lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:12

Val kendte overhovedt ikke menneskerne der var her og anede ikke en gang om hans venner stadig var her, han havde låst døren til sit soveværelse da han ikke ville have at nogen skulle finde på noget derinde, han tog en tår af sin øl og stødte dernæst ind i Eolith, han tog fat i hans arm for at han ikke skule falde "Oh, Undskyld .. " sagde han og slap ham i et akavet smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:23

"Undskyld" Sagde han i munden på ham, da han ligeså meget havde stået i vejen. Han var forvirret over alle de fremmede mennesker, og havde ikke snakket med nogen endnu. Han tog sig lidt til skulderen, der hvor Val havde stødt ind i ham, men det gjorde ikke ondt. "Charlie" Sagde han, for at være venlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:29

Val smilede og ville ikke gå fra ham nu hvor de lige så godt kunne snakke lidt "Val .." sagde han og gad ikke til at sige sit fuldenavn da det var en smule mærkligt og folk tit ikke kunne udtale det "Hvor bor du så henne?" spurgte han så og var nysgerrig, for det ville da være dejligt at kunne gå hen til nogen hvis man manglede noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:34

"Ehm" Svarede han og pegede tøvende op mod loftet. "Jeg flytter snart op på loftsalen. De har nogle enkelte værelser der". Han smilte lidt over den opmærksomhed han fik fra den ret flotte mand. Det gav ham ganske kort lysten til at prøve at score ham ved brug af sin evne, men droppede det hurtigt, da han jo var kommet så langt uden at gøre den slags ting igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:39

Val så op mod loftet da han pegede "Åh, Skønt" sagde han og smilede lidt, han var en smule overasket over at han boede så tæt, men det var vel bare rart at kende bare nogen i blokken "Lejlighederne er dejligt billige her" sagde han og lo kort, han var ikke ligefrem stolt over at bo her, men han havde ikke råd til så meget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:41

"Jah. Det er derfor jeg flytter ind her" Svarede han og krydsede armene "Jeg er kun 17, så jeg venter med arbejde til jeg blir 18 og får den fulde løn... Jeg starter på gymnasiet efter juleferien". Han så på ham, og lukkede let som ingenting de andre, møvende mennesker ude af sit syn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:47

Val nikkede og så på ham, han troede egentlig han var ældre, men det gjore ikke så meget, Mike havde jo heller ikke været så gammel og de havde jo haft det meget sjovt "Okay, Er ved at tage en udannelse, ellers så arbejder og hjælper jeg til nede på værkstedet" sagde han og stak hånden i bukselommen og tog en tår af den næsten tømme øl i sin hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeLør 23 Jan 2010, 12:52

"Lyder godt" Svarede Eolith, og var egentlig overrasket over hvor positiv han selv kunne lyde "Bor du så alene og sådan noget? Ingen... kæreste? Ven?". Det kunne godt lyde afslørende, men han tænkte, at han nok ikke ville lægge mistanke, nu da han var en mand såvel som han. Val lignede heller ikke just en, der var til mænd, så... Der var nok heller ingen chance hos ham alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 03:39

Val så på ham og rystede kort på hovdet"Nej, Jeg bor mutters alene her .. " sagde han i et kort smil og lagde mærke til at charlie ikke havde noget at drikke i hånden "Kunne du tænke dig en øl eller noget?" spurgte han så og var parat til at hente hvad han kunne tænke sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 00:06

Han rystede lidt på hovedet. "Nej tak, jeg prøver at holde op med at drikke så meget" Svarede han og lo lidt uskyldigt over det "Jeg skulle jo nødig gå hen og dø af det". Han trak lidt på skulderen, mens han roste sig selv inde i hovedet, for ikke at give efter og sige ja.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fest hos val. Empty
IndlægEmne: Sv: Fest hos val.   Fest hos val. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fest hos val.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Fest nat- Sam
» Fest ..?
» Til Fest ..
» Yay!! Fest xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: