Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tillykke Margeret Larson!

Go down 
+3
Procella
Patel
Cora
7 deltagere
ForfatterBesked
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Tillykke Margeret Larson! Empty
IndlægEmne: Tillykke Margeret Larson!   Tillykke Margeret Larson! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 03:48

Tillykke Margeret Larson! MjAxMy04ODJhOTUxYjMyNjQyNzZh

Happy birthday! Vejret er lidt småkedeligt med gå skyer og fugt i luften, men det er garanteret ikke din skyld! Det kender du ikke noget til, vel?;)

Om det er i dag eller i morgen du kommer på og punger ud med en forklaring af gaver og oplevelser, det bestemmer du! Men vi skal nok få det lokket ud af dig på et eller andet tidspunkt! Og siden det er din fødselsdag, og vi er et kagegladt folk ... This'll be my birthdaygift to you!(Kitty 1: Us. Kitty 2: You.)

Tillykke Margeret Larson! Funny-pictures-cat-wants-his-birthday-cake

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Patel
Nybegynder
Nybegynder
Patel


Antal indlæg : 17
Bosted : Chasseur. Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Kok

Tillykke Margeret Larson! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Margeret Larson!   Tillykke Margeret Larson! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 03:51

Tillykke! håber du får en fed dag :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tillykke Margeret Larson! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Margeret Larson!   Tillykke Margeret Larson! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 04:10

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Magster!!!!

*kæmpe knuser*

Ked af at det faktisk ikke var mig der fik oprettet emnet her til dig som det egentlig burde have været, men jeg har været hængt op hele dagen af stuff (som om du kan bruge dét til noget).

STORT tillykke med dagen! Håber du har det ganske fantastisk og bliver røvforkælet med god mad og gaver, samt dejligt selskab! :D

Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Tillykke Margeret Larson! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Margeret Larson!   Tillykke Margeret Larson! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 04:56

heey hunter.. tilykke med dagen, håber den har været fantstisk med en masse gaver og godt selvskab.. og hvis skolen er tilfældet, så håber jeg det var til at holde ud og du stadig har haft en god dag
Tilbage til toppen Go down
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson


Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

Tillykke Margeret Larson! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Margeret Larson!   Tillykke Margeret Larson! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 05:01

Hvor er I fantastisk søde! TAK TAK TAK :D

JEG HAR HOLDT FRI!!! (Jeg er nemlig så heldig, at jeg ikke skal i skole om onsdagen). Tilgengæld, har jeg brugt alt for mange penge, og 10 gange været ved at slå min venindes alt for irriterende unge ihjel.. Ehm.. Eller.. Ikke ihjel, vel - men bare sådan, mase hans hoved i en dør, til han holdt op med at skrige, eller sådan noget...

Udover dét, så har min kæreste givet mig et klappesammeligt badekar, og lige pt. sidder jeg og håber på han vil komme og lave mad til mig, som han stillede mig i udsigt i morges. (Hvor han lavede pandekager til morgenmad).

Hmmm.. Og så har jeg købt fødselsdagsgave til min mor og mig selv. To par øreringe til min mor, og en bog om palæokost til mig selv.

Lige nu er mit eget barn inde hos naboen hvor han spiser aftensmad, og så har jeg tid til jer.

OG, så har jeg opdaget en masse søde mennesker i cyperspace, som lige har gjort min dag en hel del bedre <3

Og nej - det er ikke min skyld at det er gråt vejr. Faktisk har jeg fødselsdag på samme dag, som en fra det der Black Cobra (Det ved jeg fordi vi gik i sfo sammen), og det er helt sikkert hans skyld!
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Tillykke Margeret Larson! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Margeret Larson!   Tillykke Margeret Larson! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 05:15

Woho! Tillykke med dagen, M!

Håber din dag har været skøn! Vejret har faktisk vejret ret kønt her på landet, dog med en smule tåge… Det skyldes ikker dit job som hunter… I'm sure! :P

Tillykke Margeret Larson! Reaction1
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Tillykke Margeret Larson! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Margeret Larson!   Tillykke Margeret Larson! Icon_minitimeTors 06 Mar 2014, 07:28

Congratsss! :D


*Kaster med konfetti*
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Margeret Larson
Nybegynder
Nybegynder
Margeret Larson


Antal indlæg : 70
Bosted : Bopæl: Postadresse til lejlighed i Sheria. Benytter sig derudover af Chasseur - Jægernes hovedkvarter.
Beskæftigelse : Sygeplejerske på Medicinsk afdeling.

Tillykke Margeret Larson! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Margeret Larson!   Tillykke Margeret Larson! Icon_minitimeFre 07 Mar 2014, 21:29

Yay! Konfetti og dem der fra grusomme mig - det bliver da ikke bedre! :D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tillykke Margeret Larson! Empty
IndlægEmne: Sv: Tillykke Margeret Larson!   Tillykke Margeret Larson! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tillykke Margeret Larson!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tillykke!
» Tillykke!
» Tillykke!
» Tillykke Val!
» Tillykke!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: