THEY ARE OUT THERE!
Vi ved det alle sammen!
Det kan være din nabo, din bager, det kan sågar være din søster eller bror!
Åben nu jeres øjne folkens!
I 2013 var der 2 store mordbrænde! En lejlighed hvori der blev fundet babylig! BABYLIG! Næste gang blev der fundet en ung mand! Det er MINDST 2 mordbrænde. MORDbrænde!
Brande? Brænde-brande! Fuck det! Folk fucking døde okay!
Og så havde vi også lige en bil der eksploderede! Fandme heldigt at de 2 unger slap uskadt derfra, men 3 sårede på hospitalet?! I så det alle sammen i TV igår. Efter flere måneder ligger 1 betjent og 1 brandmand stadig i medicinsk koma, og ved midnat døde den unge kvinde så. Det er satme tragisk! En ung kvinde ved navn Naya.
Mon så for fanden det skide politi ikke snart kan få fingeren ud og finde den lorte terrorist så vi andre ikke skal gå og frygte for hvornår vores biler eksplodere og lejligheder eller huse brænder ned?! Hvad skal der til før der bliver lavet en storstilet aktion? Jeg stemmer personligt for en hus-til-hus aktion. Jeg siger STOP!
Kære politi, jeg invitere jer FRIVILLIGT ind i mit hjem for at ransage det for mistænkeligheder, hvis I LOVER at I gør det samme ved hele Sheria! Slut med at leve i frygt!
Vi er oppe på 3 døde nu! Og 2 på kritisk-akut-et-eller-andet! Og det er fucking en af jeres egne! Få nu hovederne ud af røven, og drop de der doughnuts og kaffe! Kom ud på gaderne og gør det vores skattepenge betaler jer for! Vi vil have mordbrænderen bag lås og slå før flere står for skud!
Skriv en kommentar med navn og adresse og så aflevere jeg personligt en underskriftsindsamling til borgmesteren. Nu må det være nok!
- Dale