Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Deploratus i modvind.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Deploratus i modvind. Empty
IndlægEmne: Deploratus i modvind.   Deploratus i modvind. Icon_minitimeFre 25 Apr 2014, 06:50

Kære Losties.

Der er her til aften opdaget noget yderst kedeligt.

Mandag d. 21 April 2014 er vores forum blevet "Rapporteret". Det viser sig når vi som Admins går ind og benytter os af vores forskellige værktøjer.

Vi vil med det samme sige at der INTET hold er i anklagerne mod forummet, og at vi ikke et sekund tror at det er nogen af vores brugere herinde der står bag det der har udløst anmeldelsen. Vi mistænker der er tale om grov bagvaskelse af forummet og et forsøg på at underminere os ved at sætte os i et dårligt lys.

Dette er hvad der står:

Page concerned by the Abuse: Deploratus (link til vores forum)
Abuse Report: "Defamatory content and / or affecting the integrity of a person"
Abuse Report Comment: "This site spams other sites and comes with death treats to me and my friends"

Vi har ALDRIG spammet et andet forum. Og vi kunne ALDRIG drømme om at komme med dødstrusler mod nogen. Vi er forholdvis rystede i Admin/Mod Teamet over at nogen har fundet på at anklage os for det.

Vi håber VIRKELIG at I vil støtte op omkring os hvis I høre nogen nævne det nogen steder, det værende sig på andre forums, på FB eller andre medier, så vi kan få den her dræbt og stedt til hvile asap.

Vores næste skridt er at kontakte vores forum-udbyder for at få råd og vejledning omkring hvad vi eventuelt kan gøre i henhold til falske Abuse raporteringer.


Mvh.
Valencia, Cherlyn og Procella.
Team Admin og Team Mod.
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Deploratus i modvind. Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus i modvind.   Deploratus i modvind. Icon_minitimeFre 25 Apr 2014, 07:09

WHAT

Now I'm just mad. Hvem i ALVERDEN har skrevet det der!? Min første tanke var den lille snak der har været over fourmoons, men jeg kan bare ikke se hvem der er voldsom nok til at kunne finde på at sige at der har været DØDSTRUSLER?!

I har tænkt jer at skrive hvad svar der kommer af forumudbyderen ikke? Jeg vil gerne følge med i denne her, hvis jeg kan! I need to see what the hell has happened!
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Deploratus i modvind. Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus i modvind.   Deploratus i modvind. Icon_minitimeFre 25 Apr 2014, 07:14

Jeg vil også gerne følge med, hvad fanden har folk gang i for tiden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Deploratus i modvind. Empty
IndlægEmne: Sv: Deploratus i modvind.   Deploratus i modvind. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Deploratus i modvind.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: