(dette er også skrevet i en anden tråd, så bliv ikke forvirret, det er med fuldt pålæg xD)
Jeg har fuldstændig glemt, at jeg skulle huske at smide en besked!
Altså… Jeg har haft lidt travlt, sidste uge, men ikke mindst i denne uge, da der har været terminsprøve, afleveringer, lektiebomber osv. osv. og det skyldes simpelthen, at vi på lørdag rejser til Berlin! (Dvs. mig og min gymnasieklasse)
Jeg er med klassen i Berlin fra lørdag d. 5 klokken 8:00 til torsdag d. 10 not-sure-what-time. Der vil vist være internet på vores hotel, så jeg vil gøre mit bedste for at komme på, men jeg kan virkelig ikke love, hvor meget eller hvornår x.o
MEN!
Det slutter ikke her…
Ganske kort efter (fredag mindes jeg faktisk?) rejser jeg til London en uges tid, med familien, og skulle gerne være hjemme igen fredagen efter. Der kommer jeg nok ikke på internettet andet end på mobil, så der skal man nok heller ikke regne med mig…
Jeg håber virkelig, at I hygger jer herhjemme og er søde ved Valencia og Procella imens jeg er væk!
Sorry guys!
Mvh.
Cherlyn og Tamora
Ps. Hvis I føler, at jeg sænker nogen, så spring mig over i emnet, hvis det er muligt ^^