Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Procella - Den fraværende Admin

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTirs 18 Mar 2014, 10:59

Kære Losties.

Traditionen tro er det tirsdag (om 1 min). Jeg kommer ikke til at være online. Jeg har som det ser ud pt. aftaler hver tirsdag :)

Husk derfor at bruge Team Mod samt det resterende Team Admin, hvis du skulle stå og få brug for hjælp :)

Vi ses på den anden side!

Mvh.
Procella
- En del af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTirs 01 Apr 2014, 21:37

Så er det Tirsdag! :)

Take care guys :)

Husk nu at Valencia og Cherlyn er nogle fantastiske unge damer der hjælper hvor folk har behov for det :D

Vi ses på den anden side!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTirs 08 Apr 2014, 08:18

Hej Dejligheder!

Så er det tirdag imorgen, og jeg vil - traditionen tro - være fraværende fra forum. Eftersom Cherlyn (our trusty Mod) ikke er til stede, så vil pokalen tilfalde den kære Val hvis I skulle få brug for assistance :)

Pas nu godt på jer selv og hinanden ;)

Lots of love
Procella
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTirs 22 Apr 2014, 22:41

Kære Losties!

Så blev det atter tirsdag mine små monstre :)

Hvilket vil sige jeg er AWOL :)

Husk at bruge vores 2 dejlige tøser Val og Cher!

Og mht. vejret? You are very welcome! *skuler efter den manglende tråd i min ære*

Hugs and kisses
- The Epic Admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeOns 30 Apr 2014, 00:03

Tirsdag! I kender rumlen ;)

Vi ses på den anden side XD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTirs 27 Maj 2014, 22:28

Det er lige tirsdag så jeg er upup aaaaand away :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTirs 10 Jun 2014, 18:48

Hej mine elskede Losties!

Så er det Tirsdag igen og jeg er ude af huset, så opgaven falder på den kønne Cherlyn og den underskønne Valencia.

MEN!

Den er potentielt udvidet denne omgang. Jeg skriver potentielt fordi jeg ved det ikke med sikkerhed, men vil gerne sikre mig med livrem og seler i tilfælde af at jeg ikke kan opretholde mine admin-forpligtelser :)

Onsdag er det sådan at jeg skal have foretaget et mindre indgreb. Det kan betyde 1 af 3 ting.

1 - Enten kommer jeg ikke til at være online overhoved Onsdag, måske også de følgende dage. Det kommer an på hvor råt det er ved mig.

2 - Jeg kommer til at være online i chatten, måske besvare de emner jeg deltager i, men hænge admin-hatten på hylden et par dage.

3 - Kommer til at være online, på chatten, lave emner, være Epic Admin, fjolle rundt på FB gruppen, lave reklamer og aaalt muligt andet, simpelthen fordi jeg RØV keder mig med at være sengeliggende.

Jeg har INGEN anelse om hvilken af de 3 scenarier der bliver aktuelle men jeg synes det er mest fair at advare jer alle om mulighederne så I har tålmodighed og forståelse hvis jeg virker distræt, små-snerrende/snappy, eller at serviceniveauet er kraftigt nedsat.

Forresten...HVIS jeg skulle opføre mig urimeligt eller på anden vis udvise hensynsløs eller bitchy adfærd så er det fordi jeg har åndsvagt mange smerter. Dét værende min forklaring er det dog ikke et Card De Blanche til at det er okay - så hvis I oplever det så er det MERE end okay at kontakte mig på chatten eller via PM/PB og bede mig skrue lidt ned for charmen, eller spørge om det ikke ville være en god ide for mig liiiiige at hvile lidt i stedet for at være online ;)

So there you have it people!

Jeg håber I alle arbejder hårdt og godt på jeres eksamener og opgaver (de af jer der gør sådan noget), og til de arbejdende hoveder - Chin up! Jeg håber ikke I dør i sommervarmen som har ramt Danmark på det sidste :)

Og så ville denne lille Admin blive utrooooligt glad hvis I ville sende lidt kærlige tanker og krydse lidt af hvert for at det går godt og at jeg kommer hurtigt ovenpå igen efter Onsdag :)

Take care guys!

Kærligste Hilsner
Procella
- En del af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Procella gik faktisk sådan RIGTIG i stykker denne gang...   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTirs 17 Jun 2014, 20:56

Kære Losties...

Jeg har lige fået svar tilbage på mine prøver. Jeg har stadig celleforandringer, men det har ikke udviklet sig til kræft endnu. Dette har dog gjort en masse ting ved mig, og jeg har været under massivt stress den seneste tid...så jeg tager og stempler ud et par dage. Jeg håber I vil være søde og dejlige overfor hinanden som I plejer at være det, og lige giver mig lidt spillerum til at komme ovenpå igen.

Jeg er rigtig ked af at jeg ikke lige kan være en bedre Admin end jeg er i disse dage, men jeg er begyndt at få styrtblødninger, og det er klart min krop der skriger om at jeg gør noget forkert. Jeg går og er rigtig rigtig ked af det...Jeg har dårlig samvittighed overfor jer - men det kan ikke nytte noget at jeg ikke får passet på mig selv. Jeg bliver lige nødt til at huske at hvis JEG går i stykker så er der *ingen* der får glæde af mig overhoved...men det er lidt hårdt og svært.

Så undskyld - men håber I forstår. I skal være velkomne til at skrive private beskeder til mig hvis der sker noget uhensigtsmæssigt i FB-gruppen, eller på forummet, men ud over det kommer jeg lige til at være "Procella på spring - Admin i skjul".

Mvh.
Procella
- Den inaktive del af Team Admin


ps. Husk at I kan kontakte vores Moderator Cherlyn, eller min med-Admin Valencia hvis der er behov for assistance omkring noget :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTirs 17 Jun 2014, 23:53

*opdateret*
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTors 10 Jul 2014, 02:20

Kære Losties!

Jeg skal faktisk på ferie i år *dies of chock and horror*

Så fra d. 13-21 kommer jeg på ingen måde til at være online. Jeg er "fanget" i det farlige Hvalsø hvor forbindelse er noget man slår op i en synonymordbog :p

Så eftersom Cherlyn vores elskede Mod er på ferie også - i udlandet til og med...*mumler noget om fucking blærerøv* ...så er det simpelthen vores skønherlige:

Übber-Demon of Doom!...and...healing? oO
Aka SuperAdmin!

Aka Valencia - Som I skal skrive til hvis I har problemer, hvis der er noget i vil spørge om, eller på anden vis har brug for assistance til :)

( Link til Valencias profil - tryk på mig! )

Jeg er slet ikke i tvivl om at I nok skal være episke sammen! :D

Glæder mig til at læse om jeres ballader-rig og glæder mig SUPER meget til at komme tilbage så vi kan afholde vores Lost-Weekend sammen! YAY YAY YAY YAY!!! *hopper vildt rundt*

Knus og Kram
The Epic Admin
- Procella


Sidst rettet af Procella Tors 10 Jul 2014, 02:46, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTors 10 Jul 2014, 02:22

Til undsætning lige her!

GOD TUR SKØRE EPIC-ADMIN!
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitimeTors 10 Jul 2014, 03:05

Åååårh du er en skat! :D
Tak smuklingen :)

Og hey! Imens du savner mig så kan du lave noget ballade med kaosfaktor x 3 :p

Jeg mindes noget om et hospital ;)
Og en uvillig ung mand til træning...
Samt en dæmon der skal sexes op *giggles*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Procella - Den fraværende Admin Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - Den fraværende Admin   Procella - Den fraværende Admin Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Procella - Den fraværende Admin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: