Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Aisling søger relationer

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aisling
Nybegynder
Nybegynder
Aisling


Antal indlæg : 3
Bosted : Kælderlejlighed i Werclare midtby
Beskæftigelse : Bartender på pub i Werclare

Aisling søger relationer Empty
IndlægEmne: Aisling søger relationer   Aisling søger relationer Icon_minitimeTirs 21 Okt 2014, 04:51

Jeg er ny herinde, og jeg søger relationer.

Lidt om Aisling: Hun er lige flyttet til Canada for et par måneder siden. Hun har været vampyr i lidt over 200 år og har siden sin forvandling været afhængig af alkoholiseret blod. Hun har brug for kontrol i sit liv og bryder sig ikke rod eller uorden. Hun er en loner og har alle dage foretrukket at være alene. Hun har evnen til at ændre størrelsen på objekter (Læs yderligere information i profil: http://deploratus.heavenforum.org/u1490)

Søger: Aisling søger som sagt relationer, af al slags. Hun er trods alt 200 år gammel, så gamle bekendtskaber kan jo også være en mulighed. Hun søger gerne en der kan give hendes liv lidt farve og ryste hendes hverdag lidt sammen. Så hvis du er frisk, så er mulighederne næsten uendelige.

Spillestil: Jeg er ret ny i rollespilsvendren, så lige pt. har jeg vel ikke nogen specifik stil endnu. Men jeg skriver vel mellem de 5 - 10+ linjer. Alt efter hvor meget der sker og hvor meget man kan tillade sig at skrive i den givende situation. Jeg har nok mulighed for at svare et 2-3 gange om ugen, alt efter hvordan landet ligger.

Forventniger til medspiller: jeg har vel egentlig ikke nogen sådan rigtige krav, men jeg forventer at du skriver mere end bare et par linjer. Og jeg forventer at jeg ikke skal gå i alt for lang tid uden at høre fra dig. Men ellers er jeg vel egentlig ret åben.

Så kom og leg.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Aisling søger relationer Empty
IndlægEmne: Sv: Aisling søger relationer   Aisling søger relationer Icon_minitimeSøn 26 Okt 2014, 04:29

Hey Aisling :)

Jeg er altid frisk på fis og ballade :)

Jeg har lavet en plotsøger herinde hvor jeg har skrevet en del. Prøv at tage en tur forbi den og se om du umiddelbart bliver inspireret til et eller andet :)
Tilbage til toppen Go down
 
Aisling søger relationer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ethele's relationer, plot og tråd liste.
» Procella - En jæger søger.
» søger xD
» Søger en at emne med xD
» Vi Søger Sommer-Mods!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Plots og søger-
Gå til: