Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Procella - En jæger søger.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - En jæger søger. Empty
IndlægEmne: Procella - En jæger søger.   Procella - En jæger søger. Icon_minitimeOns 22 Feb 2012, 05:13

Hvad søger jeg?

Først og fremmest folk der tør:
Jeg er konsekvensspiller. Procella er jæger og bliver spillet som sådan. Hvis hun lærer din rolle at kende og du er anden race end menneske, så kan de godt opbygge en form for forhold, men jeg leger ikke romeo og julie med samtlige overnaturlige racer derude. Hun har brugt et helt liv på at slå overnaturlige ting ihjel, og jeg spiller hende hardcore. Til gengæld vil jeg godt love at der kommer bold tilbage hvis folk tør lege med mig ;)

Og så søger jeg folk der giver mere end 3 linjer tilbage. Det vil jeg blive rigtig ked af det over! Folk må meget gerne spille på tanker og følelser, for selvom Procella ikke er tankelæser så er det super tilfredsstillende og fedt at læse folk har reaktioner på det jeg smider efter dem i spil :)

Når det er sagt skal det så også siges at jeg på ingen måde leger supermand. Hun kan stadig få bank, drikkes fuld, gives stoffer, kan man lyve for hende og tage røven på hende, lokke hende i baghold, hun skal stadig sove, spise, drikke, altså hun er stadig i store dele menneskelig. I mit spil gør jeg i høj grad brug af at lege med terninger. Det gør jeg for at kunne overraske mig selv såvel som mine med og modspillere. Procella er ikke sandsæk for nogen og hun er svær at bide skeer med, til gengæld har hun også nogle store svage punkter der får hende ned med nakken hver gang - som jeg naturligvis ikke har tænkt mig at give ud af på forhånd, det må i finde ud af i spil :p


Ingamesøgningen:
Jeg søger mere eller mindre alt.
Væsner som jeg har dræbt har jo også familie, så det er jo meget oplagt at have nogen der søger hævn?
Procella bruger meget sin seksualitet og er en såkaldt Femme fatale (Love them, and kill them), så gamle elskere, eller blot væsner hun har haft fysisk forhold til, ville også være ret oplagt.

Vi har hunter-netværket tilbage i USA som Procella var en del af. Derigennem der er naturligvis kontakter til begge sider af loven. Informanter, stikkere, spioner, politiet, de kriminelle der prøver at redde deres egen røv osv.
Eftersom Procella er en af "the shady good-guys", så mangler jeg jo også folk der kan være blevet reddet ud af kløerne på (indsæt væsen). Vi kan også lave den, den anden vej rundt med at Procella har dræbt en eventuel engel? For Procella er det komplet ligeglydigt om væsnet har horn, pels eller vinger, hvis det er overnaturligt skal det dø.

Procella er meget troende og går ofte i kirke. Så hvis din rolle er troende, eller har en funktion indenfor den katolske kirke (Domkirken på Deploratus), så kan vi meget let få noget relation ud af dét.

Søger folk der kan vide noget eller have spor omkring Procella og hendes fortid.
Der er altid dem der har set mere end de skulle.
Dem der har tippet om job, eller direkte hyret hende til et job
Der er gamle kollegaer - vennerne som fjenderne
Folk der er festet med på Muse?
Procella handler blandt andet med våben til myndighederne og til Cellen på Deploratus (hvlket vil sige både de naturlige og de overnaturlige).


Fakta om Procella:
Procella har sære gyldne øjne der skifter efter humør, og tænder der ikke passer sig hos et menneske.
Procella virker ofte meget sprængfarlig - let at ophidse og gøre gal.
Procella har en mund som en havnearbejder og bander og svovler så det er helt forfærdeligt.
Procellas humør er svært at blive klog på, hun kan det ene øjeblik være glad og munter, og det næste være moody, eller stiktosset. Det kan være meget forvirrende for mange at følge med i.
Procella kører efter princippet "Shoot first ask later"
Procella er en rogue hunter, men meget overfladisk tilknyttet en gruppe tilbage i USA, som hun har brudt med.
Procella er religiøs, men på det seneste er hendes tro begyndt at vakle i sin grundvold. Hun søger stadig "sandheden". Hun går i kirke hver weekend hvis muligt og får sjælefrelse.

Der er store dele af Procellas fortid hun ikke kender til, og hun forsøger stadig at finde ud af hvad og hvem hun er. Dog er det blevet mindre og mindre aktuelt for hende siden hendes længerevarende ophold på Deploratus.
Procella har en stor svaghed for junkfood og whiskey, og hvis man spørger hende ville hun helst gerne leve af det 24-7
Procella er fanatisk træner, og gør sig meget i våben og sin krop.
Procella HADER magi.
Procella er blevet blod-junkie, uden egentlig selv at vide det.

Procella kan være enormt flirtende, eller enormt afvisende.
Procella er ekstremt arrogant på mange punkter.
Procella er dog også yderst menneskelig på mange måder, og hun bliver faktisk såret.
Procella har svært ved at skabe relationer med andre grundet hendes indoktrinering, men hvis man først er landet i den kategori hvor hun anser en som ven, så er hun parat til at dø for vedkommende.


Procellas Fritid, Hobbyer, Interesser og talenter:
Hvilken hobby? Hvilken fritid? Nyder dog altid at træne sin krop intenst. Æde junkfood. En god kamp på stadion. Gyserfilm (de kan være kilde til stor inspiration) Søndagskirke og sjælefrelse (ikke så meget en hobby...men det *er* noget hun bruger sin fritid på). Våbenpudsning. At slå ting ihjel...its a drug...

Kan drikke de fleste under bordet. Har deltaget i flere spisekonkurrencer. Har en tendens til at festryge ind i mellem, men det er en mest af alt noget hun anser som noget næsten syndigt nostalgisk fordi det minder hende om hendes tidligere liv, eller også er det et udslag af hvis hun er ekstremt stresset, da hun godt ved det er mord mod hendes kondition. Og så elsker hun at fortabe sig i en god omgang druk. ISÆR hvis det er Islay Whiskey.

Under interesser hører også pool, og dart. Terninge og kortspil. (Hun er ret god til at snyde i disse). Går ind i mellem på skydebane, da hun ikke har tålmodighed til jagt, og pizzaer heldigvis ikke løber deres vej (Spild af tid når jagt er noget andet end at få aftensmad på bordet). Har reddet en del hjemme i USA og går lidt og overvejer at opsøge muligheden for at kunne genoptage enten Barrel Racing (en særlig type rodeo), eller blot terrænridning i de store naturområder der er på Deploratus.

Baseball, Basketball, Football, bring it on! I fortiden har hun virkelig haft slået sig løs med barndomsvennen Jay, og lavet Free Running (En særlig form for Pakour) i byen.

Flere detaljer kan læses i min profil, hvor der også er en opdateret relationsliste, samt aktiv drabsliste for Deploratusopholdet.

Jeg ved I er derude - kom frit frem og leg.


Link Til Procellas Profil



Planlagte plots/ relationer:

Cherlyn (Bloddæmon) - Tæskebold.
Saga (Menneskelig journalist) - Skal reddes og være mindre et problem end hun er nu.
Savoy (Sjæledæmon) - kidnappet af. Plot omkring Colts sjæl. Flirtende farlighed. Juridisk assistance.
Tamora  (Varulv) - In deep shit i henhold til politiet. Nogt med Marcus. Har tråd på Muse. Insiderkilde.
Izriel (Skytsengel) - grill i det grønne - bonding med sin engel.
Kallisto (Dødsengel) - Potentielt venskab på trods af voldelig start. Genvindelse af hukommelse. Erotisk forhold?
Stefan (Menneske) - Løselig trainee. Noget med baby.
Cora (Hunter) - Arbejdskollegaer og veninder. Fortidstråd lavet.
Loren (Bloddæmon) - Surprise! Back from the dead!
Valencia (Sjæledæmon) - Børnebonding.


Sidst rettet af Procella Lør 07 Jun 2014, 06:46, rettet i alt 30 gange
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - En jæger søger. Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - En jæger søger.   Procella - En jæger søger. Icon_minitimeTirs 25 Feb 2014, 10:30

Profil og søger er begge opdaterede.

Det lader til jeg har fundet det absolutte maximum for hvad forummet tillader jeg skriver på under min profiltekst, så hvis der skal flere relationer eller killcount på så bliver det nok desværre stemningsteksten der må ryge sig en tur.

Jeg har måtte skrive en masse af hendes interesser på herinde, men det håber jeg folk har det fint med :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - En jæger søger. Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - En jæger søger.   Procella - En jæger søger. Icon_minitimeLør 07 Jun 2014, 06:46

*Bump*
Tilbage til toppen Go down
Aisling
Nybegynder
Nybegynder
Aisling


Antal indlæg : 3
Bosted : Kælderlejlighed i Werclare midtby
Beskæftigelse : Bartender på pub i Werclare

Procella - En jæger søger. Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - En jæger søger.   Procella - En jæger søger. Icon_minitimeMan 27 Okt 2014, 23:03

Nu har jeg lige læst det hele igennem. Jeg kan ikke lige pt. finde på noget som kommer til at virke ordenligt. Jeg ved ikke om du har noget i tankerne?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - En jæger søger. Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - En jæger søger.   Procella - En jæger søger. Icon_minitimeMan 03 Nov 2014, 05:53

Uhm...Okay?

Jeg har da ellers skrevet en ORDENLIG bunke som muligheder til både overnaturlige, mennesker m.m.

Jeg vil sige fordi du er ny bruger så er det nok lidt op til dig. Jeg er forholdvis fleksibel. Det kommer an på hvad det er for en type spil du søger :)
Tilbage til toppen Go down
Aisling
Nybegynder
Nybegynder
Aisling


Antal indlæg : 3
Bosted : Kælderlejlighed i Werclare midtby
Beskæftigelse : Bartender på pub i Werclare

Procella - En jæger søger. Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - En jæger søger.   Procella - En jæger søger. Icon_minitimeLør 08 Nov 2014, 03:56

Altså da jeg er forholdsvis ny på siden, ved jeg jo ikke rigtig noget om de forskellige personer, og Aisling jo kun lige er flyttet hertil. Måske et gammelt bekendtskab? Eller måske noget med en uforsigtig vampyr der skal konfronteres lidt?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Procella - En jæger søger. Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - En jæger søger.   Procella - En jæger søger. Icon_minitimeTors 13 Nov 2014, 11:24

Jamen det var også derfor jeg sagde at der var frit slag i bolledejen for dig i henhold til at efterspørge eller afrpøve et eller andet spændende ;)

But tell ya what!

Hvad med at vi tager detaljerne her i PB/PM herfra sådan så jeg ikke skal rydde op i min plotsøger bagefter? ;)

Prøv at tage en lille brainstormer og så skriv nogle stikord eller hvilken retning du tænker der kunne være fed at få din rolle i eller lig :)

så prøver vi at kokkerere noget episk dérfra!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Procella - En jæger søger. Empty
IndlægEmne: Sv: Procella - En jæger søger.   Procella - En jæger søger. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Procella - En jæger søger.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nyankommen jæger søger kontakter.
» Den sølle jæger (Azuriel)
» Første møde med en jæger//Victor.
» Aisling søger relationer
» Mødet med en usædvanlig jæger//Tristan.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Plots og søger-
Gå til: