|
| trave tur | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:12 | |
| Årstid : forår Dag : lørdag Vejr : en del vind, og af og til lidt regn Sted : Dreins Mountain Tid : 18.00 Omgivelser : sten... OBS: læs profil tekst
Val travede roligt op af bjerget mens der løb en stille strøm af vand på grund af regnen. Hun var iført kamoflage bukser og en let jakke selvom det var kold. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:16 | |
| Jean sad kørbet sammen under et træ, for at finde ly for regnen. Hun havde ikke bemærket at der var andre, og nynnede derfor svagt for at holde stilheden på afstand. Stilhed havde hele Jeans barndom været forbundet med dårlige ting, der gjorde at hun haded stilhed som pesten, og nærmest frygtede den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:20 | |
| "hvad sidder du derinde for?" råbte Val da hun så en pige, og begynte at gå op imod hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:25 | |
| Jean stoppede med at nynne, og smilede svagt. "Regnen.. Det er for vådt for min smag." svarede hun, og så på pigen der nærmede sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:31 | |
| Pandora kom gående inde fra den triste skov men's hun nynnede en sang meget stille. Hun fik hurtigt færten af 2 mennesker. Hun prøvede at ignorere den så godt som hun nu kunne, men hun havde ikke fået noget i en uge nu, men havde lært at beherske sig. Da hun fik øje på de to menneskepiger trak hun sin hætte lidt længere nedover hovedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:35 | |
| "vil du låne en paraply`?" spurgte hun og trak en mini paraply op af sin rygsæk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:38 | |
| "Ehm... Ja tak.." svarede Jean, og rejste sig op fra jorden. Hun havde ikke bemærket den tredje pige, og smilede lidt til pigen foran hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:40 | |
| "jeg er Val" sagde valorie og rakte pigen sin paraply Val havde heller ikke bemærket den tredje pige, men vidste godt der var noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:43 | |
| "Jaw" præsenterede hun sig selv, og tog imod paraplyen, og slog den op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:48 | |
| "vil du med op?" spurgte hun op pegede mod toppen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 02:56 | |
| Jean så op mod toppen, og overvejede lidt sit svar. Så nikkede hun og smilede til Val. "Ja hvorfor ikke.." svarede hun og nikkede igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:01 | |
| "fedt" sagde hun og begyndte at gå videre opad, dog lidt langsomere en før, da kun de færeste går i hendes tempo |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:03 | |
| Jean gik med hende, og smilede svagt for sig selv. "Hvor gammel er du Val?" spurgte hun så og betragtede hende nysgerrigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:06 | |
| "21" sagde kort og glad over at have fundet nogen at gå med |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:09 | |
| Jean nikkede lidt, og tænkte kort. *Det var da utroligt som alle er ældre end mig..* "Jeg er femten" fortalte hun, og så på stien de fulgte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:10 | |
| "så har du jo et langt liv foran dig" sagde Val glad, og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:13 | |
| Jean nikkede og blev smittet af Vals gode humør. Hun ledte efter noget at tale om, men havde umiddelbart ikke større held med det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:20 | |
| "hvad plejer du så at gå og lave, i din fritid?" spurgte Val |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:26 | |
| "Jeg hænger som regel bare ud med vennerne, eller fægter.. Hvad med dig?" svarede Jean, og smilede stille ved tanken om fægte timerne. Hun elskede at fægte, og synes at det var en genial måde at komme af med sin vrede på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:32 | |
| "diverse kampsporter, jeg har også gået til fægtning, men stoppede, og ellers plejer jeg at tale med min søster, eller 'andet jeg' hvis man vil" sagde Val |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:36 | |
| "Hvad mener du med dit andet jeg?" spurgte Jean, og fortod ikke hvad Val snakkede om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:43 | |
| "jeg er skizofren" sagde hun og trak på skuldrene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:49 | |
| "Er du?" spurgte hun lettere overrasket. Hendes far var også skitzofren, men hans anden side var en noget mindre... Heldig personlighed... Mildt sagt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:51 | |
| "jep, men Katy og jeg har helt klart magten over skizofrenien" Smilede hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: trave tur Man 25 Jan 2010, 03:54 | |
| "Sejt. Hvordan er Katy så?" spurgte hun og regnede ud at Katy måtte være den anden personlighed. Hvis bare hendes far havde kunnet styre skizofrenien så sad han nok ikke i fængsel nu.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: trave tur | |
| |
| | | | trave tur | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|