|
| Stilhed i Sneen. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Stilhed i Sneen. Lør 30 Jan 2010, 01:39 | |
| Dato :: 29. Januar. Årstid :: Vinter. Dag :: Fredag. Vejr :: Stille snevejr,ingen blæst , hvidt overalt. Sted :: Midt i Skoven. Tid :: 17:40 ca. Omgivelser :: Rolige omgivelser, en enkel jogger på stien længere væk. Tøj :: http://i16.beon.ru/53/44/184453/51/7868251/2c392149a31d6cfd40.jpegAustin gik ned gennem skoven og så hen mod stien som han stille gik væk fra, han kom længere ind og stoppede lidt op, han sparkede lidt til noget sne og lod sig dumpe ned i sneen i et suk, han lagde sig helt ned og så op på himmelen som så småt var ved at blive mørk, han lå med armende bredt ud til siden og var helt afslappet, han gav et dybt suk fra sig og lukkede øjnene, sneen var kold at ligge i, men det gjore ham ikke noget, han var for træt til at rejse sig op, han lyttede til stilheden omkring sig, ikke en lyd eller et vindpust. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Lør 30 Jan 2010, 01:46 | |
| Tøj :: http://images.killermovies.com/v/vanhelsing/hugh_jackman_in_van_helsing.jpgMorgan kom gående igennem skoven, han fik lidt i sine egne tanker da han fik færten af et menneske. han smilte svagt da han fandt ud af hvem det var, han gik hurtigt mod Austin og stoppede nogle meter fra ham. han lag sit hoved på skrå og rystede på hovedet "så han har ikke gjort det endnu" sagde han og gik over til Austin og satte sig på hug ved siden af ham "goddag Austin" sagde han koldt og så ned på ham med et mørkerøde blik, og fik et charmerende smil på læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Lør 30 Jan 2010, 01:52 | |
| Austin åbnede hurtigt øjnene ved lyden af morgans stemme, han satte sig hurtigt op og så på ham med små usikre øjne, han kravlede lidt væk fra ham "Du skal ikke røre mig" sagde han bestemt og kom hurtigt op på sine ben, han børstede lidt sne af tøjet og fjernede ikke øjnene fra ham, han huskede alt for tydeligt deres sidste møde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Lør 30 Jan 2010, 01:54 | |
| Morgan lo lidt af da han så hvordan hans så ud når han fik øje på ham, han rejste sig stille op og gik hen til ham "jeg har lige spist" sagde han og strakte sin krop, inden han så ned på ham og lo lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Lør 30 Jan 2010, 02:39 | |
| Austin så lidt mistroisk på ham og var ikke rolig, selvom han lige havde spist. "Jeg stoler ikke på dig" sagde han så og så sig kort omkring for at se om her var andre mennesker og sukkede lidt trist da der ikke var, han ville føle sig mere sikker hvis der havde været andre end dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Lør 30 Jan 2010, 02:47 | |
| Morgan så ned på ham og grinte lidt "det ville du nok heller ikke gjort hvis vi havde mødt på en god måde" sagde han og tog en dyb indånding "hvorfor har han ikke taget mine ord i sig" hviskede han og bed ud efter ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Lør 30 Jan 2010, 02:55 | |
| Austin viede sig en smule tilbage i skræk da han bed ud efter ham, men fortrød det da han bare havde gjort det for sjov "Hm .. " sagd ehan bare og ville ikke snakke om det, han havde spurgt Ethan om han ikke bare kunne gøre ham til vampyr, men han ville ikke og han ville ikke have andre til at forvandle ham, det skulle være Ethan. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Man 01 Feb 2010, 16:38 | |
| Morgan så ned på ham og lo lidt af ham da han rykkede sig "slemme slemme vampyr høre ikke efter på hvad jeg siger" sagde han og rystede samtidigt på hovedet, han rykkede sig tætter på Austin og lag sit hoved på skrå "gad vide om han overhovedet elsker dig når han udsætter dig sådan for en stor fare at forblive menneske" sagde han og lo lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Lør 06 Feb 2010, 07:24 | |
| Austin så på ham og han blev en anelse bleg i ansigtet da han sagde det sidste, han faldt ned og side i sneen, han trak benene indtil sig og holdte hænderne på hver side af sit hoved, han rokkede svagt frem og tilbage og så panisk ud i luften, han lukkede så øjnene og vendte hovedt ned af, han mumlede og begyndte at græde, tårende trillede ned af hans kinder og han var helt ude af den, han var i chok. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Lør 06 Feb 2010, 07:40 | |
| Morgan så ned på ham og gik et chok, han satte sig stille ned på hug mens han prøvede at finde nået blødt frem i sig udover der intet vat at finde. han tog stille fat i hans håndled "han må jo være gal" sagde han og lukkede sine øjne kort i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 03:32 | |
| Austin åbnede hurtigt øjnene og så på ham, han vred sine håndled "Slip mig, Stop! slip!" sagde han og tårende trillede ned af hans kinder, han lukkede sine øjne hård i og hulkede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 03:46 | |
| Morgan rystede på hovedet og satte sig ned på jorden og hev ham ind til sig "undskyld" hviskede han og var ikke glad for at sige det, han lag sine arme tæt om ham for at være sikker på at der ikke skete ham nået "jeg kan bare ikke forstå ham, nogen kunne jo dræbe dig og han gør intet for at hjælpe dig" sagde han og viste ikke hvad han skulle gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 03:52 | |
| Austin vred sig svagt, men lagde sig så ind til ham og hulkede "D .. Du må ikke bide mig" hulkede han lavt og rystede savgt i kroppen, han havde holdt til så meget at han snart ikke længere kunne klare mere, derfor var han også gået i chok. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 03:57 | |
| Morgan rystede på hovedet "jeg er ikke sulten" hviskede han og lag stille sine arme tætter om ham og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 07:44 | |
| Austin lagde ansigtet ind mod hans bryst for at han ikke skulle se ham græde som han gjore, han holdte sine hænder mod tændingerne og prøvede at holde sin gråd igen, selvom hans tåre hele tiden banede vej frem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 07:46 | |
| Morgan så ned på ham og så forbavset på ham "du elsker ham vist meget" sagde han og hævede det ene øjebryn da han ikke selv kende til kærlighed |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 07:55 | |
| Austin nikkede stille og stoppede så stille med at græde, tårende trillede stadig ned, men han græd kun lydløst, han så forsigtigt op på ham og havde det ikke så godt med at ligge i hans arme, fordi billederne fra den aften hele tiden vender tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 08:12 | |
| Morgan nikkede langsomt "du skal ikke tænke på hvad jeg siger, du kender mig jo godt.. jeg er jo ond tænker ikke på andre, før nu" sagde han og lukkede sine øjne kort i og smilte et svagt venligt smil "jeg har forandret mig lidt og kan ikke lide det" sagde han og ville ikke helst udtale sig for at han var begynd at blive lidt blød |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 09:11 | |
| Austin så på ham og tørte et par tåre væk fra sine kinder med håndfladen "men .. hvad nu, hvis han ikke elsker mig" sagde han stille nog så ned, han blinkede et par tåre væk og så ned i sine hænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 09:13 | |
| Morgan åbnede sine øjne og så på ham "selvfølgelig elsker han dig, han ville jo dø for dig den nat.. og hvis ikke så vil jeg gerne få ham til at fatte det" sagde han og blottede sine tænder kort og smilte venligt, han lag en hånd på hans kind og nussede ham lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 09:17 | |
| Austin nikkede og blev en smule bedre til modet da han sagde det "tak .. men du må ikke gøre ham noget .. " sagde han så og blev en anelse mere tryg ved morgan fordi han pludseligt var så sød ved ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 09:20 | |
| Morgan tænkte lidt over det og træk på skulderne "okay okay,, jeg skal nok prøve at være sød" sagde han og gav et suk fra sig da han havde lyst til at, han prikkede ham på næsen og smilte svagt "jeg er mærkelig lige nu" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 09:36 | |
| Austin smilede svagt og trak på skuldern "Så længe du ..ikke bider" Sagde han og så lidt ned, han var stoppet helt med at græde og tørte sine våde kinder med hænderne "Jeg er så overfølsom" mumlede han lavt og hadet sig selv for at græde sådan foran andre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 09:41 | |
| Morgan nikkede bestemt "jeg er ikke sulten så jeg bider ikke" sagde han og smilte til ham og lyttede hvad han sagde og nikkede langtsom "jeg skulle nok heller ikke havde sagt det, men ond er jo mit mellemnavn" sagde han og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 09:48 | |
| Austin nikkede og så på ham "Godt .. " sagde han stille og så ned i sine hænder "Det så langt tid siden jeg har set Ethan" sukkede han og knugede ´sine hænder "Er det .. underligt at jeg er sammen med en dreng?" spurgte han så forsigtigt og havde tænkt meget over det. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. | |
| |
| | | | Stilhed i Sneen. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|