|
| Stilhed i Sneen. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 10:09 | |
| Morgan lyttede på hvad han sagde og rystede på hovedet "nej selvfølgelig ikke, altså hvis du elsker ham så er det jo det" sagde han og lag tryk på elsker da det var svært at sige det i hans mund, han lukkede sine øjne i og kunne forstå hvis han ikke var til god hjælp |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 10:30 | |
| Austin så på ham og nikkede svagt "Okay .. " sagde han og var alligevel glad for at høre ordne, selvom det sikkert var mange med andre menninger om det, han lukkede kort øjnene og så så på ham "Tror du jeg bliver dræbt .. " sagde han stille og så stadig på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 10:44 | |
| Morgan nikkede og smilte ned til ham, han tænkte lidt over hans spørgsmål "ja det er jeg bange for, hvis du er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt" sagde han og lukkede sine øjne i og ville helst ikke sige det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 10:52 | |
| Austin knugede sine hænderne og så ned "Jeg vil ikke dræbes " mumlede han og vidste selv at han var en ulykkes maskine og sagtens kunne rende ind i de forkerte personer, han lukkede øjnene og grublede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 11:00 | |
| Morgan så ned på ham og træk på skulderne "du vil jo alligevel dø på et tidspunkt" sagde han bare og lukkede sine øjne kort i og smilte lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 11:05 | |
| Austin så op på ham "Forhåbeligt først når jeg er gammel" sagde han og fjernede sig forsigt fra ham *Hvis det ikke ender med selvmord ..* tænkte han i et suk, selvom han ikke havde lyst til selvmord, men hvis det fortsatte sådan her .. såå? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 11:09 | |
| Morgan nikkede og smilte "ellers forvandler din kæreste dig" sagde han og trykkede ham blidt på næsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 11:14 | |
| Austin så på ham "Men hvad nu hvis jeg slet'slet ikke egner mig til at være vampyr?" sagde han så og kunne slet ikke se sig selv sådan, han var alt for håbløs til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 11:19 | |
| Morgan lo lidt og rystede på hovedet "du skal jo bare lære dig det" sagde han og kunne godt huske den dag han vågnede op og ikke var det samme, som han fald i søvn til |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 11:27 | |
| Austin rystede svagt på hovedet "Jeg vil ikke kunne klare at skulle såre folk ved at drikke deres blod" sagde han og havde svært ved at sige det sidste, han kunne ikke se sig selv som morder, han havde aldrig gjort nogen fortræd uden det var ren panik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Søn 07 Feb 2010, 11:31 | |
| Morgan nikkede og grinte lidt "det er nok mange der har sagt det" sagde han og tænkt lidt over det, da han prøvede at huske nået om når han var menneske selv om der ikke kom nået |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Tirs 09 Feb 2010, 05:30 | |
| Austin sukkede og så på ham "men .. jeg er jo en total ulykkes fugl og jeg er sikker på at selv et hamster ville kunne nedlægge mig" sagde han og sukkede igen han så lidt væk´og var træt af at være så ufattelig svag, måske var han ved at være sindsyg?. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. Fre 12 Feb 2010, 22:53 | |
| Morgan træk på skulderne "nej det tror jeg ikke, den er jo mindre end dig" sagde han og prøvede alt for at holde et grin tilbage |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Stilhed i Sneen. | |
| |
| | | | Stilhed i Sneen. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|