Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

gudstjenesten er slut

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

gudstjenesten er slut Empty
IndlægEmne: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 23:01

Dato : 4. oktober
Årstid : efterår
Dag : søndag
Vejr : koldt, blæsende, men solen skinner
Sted : domkirken
Tid : 11.03
Omgivelser : orglet spiller sine smukke toner mens folk går ud.

Shita går i den lange kø af folk, mennesket foran hende lukter grimt og ligner meget en tikker.
"må gud være med dig," siger de tre præster ved døren til folk, og salver dem mod onskab.
nu er det Shita tur, hun kender præsten, hans navn er Michel, opkaldt efter englen selv, "må gud være med dig Shita, og biskop Frau vil gerne tale med dig bag efter..."
hun nikker og går med en nonne om bag kirken til præsternes lille "by" hvor hun venter ved spring vandet på at Frau skal komme.
*her har altid været smukt,* tænker Shita og husker den gang hun var i lærer her, hun husker den dag Yuki og hende plaskede med vand i spring vandet og en af nonnerne skælte en masse ud sammen med en monk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 23:39

sasori kom gående med hænderne i frakken og tænkte over hvorfor menneskene gik i kirke så han var gået i kirke denne dag for at se hvordan de nu havde det. han mærkede at en engel var til stede og fulgte efter den aura, han kunne mærke englen nu havde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:21

clara stod og så på kirken, den lignede ikke den slags, der var ved hendes hjem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 21:07

"frøken Shita, det er længe siden vi har set Dem sidst? hvor gammel er De efter hånden? 13? 14?" spørger en nonne som kommer forbi.
"jeg er 17...! mumler Shita stille
"så gammel! må gud være med dig!" ligepludselig fik nonnen travlt med at komme væk, hun hed Katja, og Shita kendte hende fra hendes tid i kirken, pludselig blev hun utryg, dæmon enegi, men der var også nået andet, men hvad var dette?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 07:11

"nå, dig igen?" sasori stod nu bag shita med den ene hånd i lommen. han havde en marionet i den anden hånd. "kan du bruge noget opmundring?" sasori smilte til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 19:50

reyjalon var stik imod alle sine precipper gået i kerke for engangs skyld. mest fordi der var altergang, og han havde ikke spist i ang tid, så et stykke brød og noget vin hjalp en del, han var på vej ud da han så en elver "den legner ikke noget en elver kunne have bygget" sagde han til hende sådan lidt for sjov. og gik videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeSøn 04 Okt 2009, 21:33

"vis du er kommet for at spise mig, så er jeg ikke et menykort," sagde hun koldt til Sasori uden at vende sig om "vis du er kommet for at kysse med mig, så er jeg for god til dig."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeMan 05 Okt 2009, 04:50

"du er for hurtig i det engel." sagde sasori til hende. "du er alt, alt for hurtig." han smed marionetten hen til hende. "jeg kom faktisk bare for at give en gave, men hvis du er så irriteret på mig, så smid den da ud."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeMan 05 Okt 2009, 06:12

Shita stirrede på dukken, hun viste ingen tegn på at tage den. *hvad er du nu ude på,* tænkte hun *kan den der tage min krop eller nået i den stil?* hun kom til at tænke på Yuki's duker, inden huset brændte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 00:17

reyjalon havde hørt velkendte stemmer omme bag kirken og gik om for at kigge. da han kom der om så han sasori og shita snakke sammen, han vinkede til dem, men det så ikke ud som om nogen så det, så han gik over til dem og sagde "hej shita, hej sasori"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeTirs 06 Okt 2009, 00:49

*lucky:)* tænkte Shita, "hei Rey, hvad bringer dig dog i kirke?" spurgte hun og smilte til ham, og ignorede Sasori, mens hun håbede han ville gå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 18:10

"rey, længe siden." sasori vendte sig om mod ham og gik over mod ham. *hvad laver han nu? vil de angribe mig fra to sider eller hvad sker der?* sasori smilte til reyjalon og ignorerede englen der åbenbart var ligeglad med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 22:42

"Rey, angående det..." sagde hun og gik helt hen til ham, og lod bare som om Sasori aldrig havde været der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 23:28

clara så dem, og begyndte at gå lidt væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeFre 09 Okt 2009, 23:45

Shita bemærkede et en pige havde set dem og var på vej væk, måske en dusørjæger? hun besluttede at jæge pigen, vis nu at hun ville hente flere for at slå dem ihjel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 01:09

en elver, to elver, tre elver... sad rundt om ilden" sang clara
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeLør 10 Okt 2009, 01:36

En fremmed aura/lugt slog Shita i hovedt, og da hun aldrig havde mødt en dusøjæger før, gættede hun på at hun havde ret. "Godmorgen, frøken dusørjæger." sagde hun og sprang op så hun var i luften over Clara "hvad skylder jeg æren?" hun landte sikkert og elegant på jorden foran hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 09:00

sasori var selv meget hurtig og stod ved siden af shita. "det er ikke en dusørjæger, de dufter nemlig ligesom menneskene, kvægene. dette..." han kærtegnede clara's krop. "er en elver."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009, 19:28

//Shi? Du kan ikke lugte en Dusørjæger..Du kan lugte menneske..Men ikke dusørjæger ^^

Alyss stod i skyggen af en pæl i domkirken og betragtede dem med et lystigt glimt i øjet.
Hun holdt op en af hendes små kasteknive og smilede blev lidt større.
Hendes øjne måålte hvor langt væk målet var og hun lukkede øjnene for at se kastet for sit indre øje..Så ville hun med garangti ramme hvad hun ville.
Alyss lænede sig let bagover og skulle til at sende pilen afsted da hun kom til at nyse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeMan 12 Okt 2009, 04:23

// det ved JEG godt, men Shita har aldrig mødt værken en dysørjæger eller elver før, så hun gætter blot Wink det er nemmere for hende at tro hun har mødt en dusørjæger, i forhold til en elver i hendes lille fugle hovedt//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitimeTors 15 Okt 2009, 06:45

"godt du kunne komme, alyss." han kiggede på dusørjægeren og smilte. "vi har truffet hinanden før." han bukkede i respekt. "hvem skyder du? mig, shita, reyjalon eller clara." sasori smilte og hans øjne blev røde af fryd.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: gudstjenesten er slut   gudstjenesten er slut Icon_minitime

gudstjenesten er slut
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Efter gudstjenesten...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum