|
| Skjulte farer | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Skjulte farer Tirs 02 Feb 2010, 02:52 | |
| Dato : 02/02 Årstid : Vinter Dag : Onsdag Vejr : Langsomt dalende sne Sted : Legepladsen Tid : 23.30 Omgivelser : Lucy og liget af dreng omkring ti-årsalderen
Lucy sad på en af gyngerne, og smilede stort. Hendes tynde hvide kjole var plettet af blod, men det så nu ikke ud til at bekymre hende. Det var jo så heller ikke hendes blod, men en dreng hvis lig lå let tilbagetrukket i skyggerne. Han havde begået sin livs fejl ved at tro at han var stærkere end den lille pige. En lille stribe af blod gled fra hendes mundvig, ned over hagen, for til sidst at dryppe ned i den hvide sne. "Du skulle have hørt efter dine forældre.. Det kan være farligt at rende rundt når det er mørkt." fortalte hun leende drengen og skubbede gyngen hun sad på igang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Tirs 02 Feb 2010, 03:01 | |
| "Selv for nogen vampyrer" Putin kom frem fra skyggernde som L havde lagt drengen i han var blevet fanget i duften og skulle nu lige se om den vampyr der var skyld i drengen død kendte hans små møgunger til Demetri og Ribanalon. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Tirs 02 Feb 2010, 03:04 | |
| "Så sandt mister.. Hvem er De?" svarede Lucy, og nikkede til hans ord. Lugten der ramte hende mindede på sin vis både om Ribanalons og Demetris, hvilket vagte Lucys nysgerrighed. Hun kradsede let på det sorte stof der var bundet for hendes øjne, og vendte ansigtet mod den anden vampyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Tirs 02 Feb 2010, 03:09 | |
| En smøg sad i hans mundvige og røgen fløj direkte op i luften, "Jack Putin Klussiska" sagde han med smøgen i mundvigen. Han kiggede ikke engang på den lille vampyr da han snakkede godt nok kunne han mærke en aura over hende som sagde hun var ældre men det ændrede ikke ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Tirs 02 Feb 2010, 03:15 | |
| "Hm..." mumlede Lucy og tyggede lidt på navnet. Så lyste hun op i endnu et smil, og nikkede kort til ham. "Jamen så godaften mister Jack. Jeg er Lucinia Digitalius Compernacus." sagde hun og præsentere sig selv. Smilet der havde forplantet sig i hele hendes ansigt, udstrålede både barnlig glæde, og en utrolig viden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Tors 04 Feb 2010, 07:01 | |
| Han nikkede uden nogen videre interesse, "Kender du Demetri eller en der hedder Ribanalon" sprugte han og så for første gang på Vampyren ordenligt Han skulle finde de små møgunger til avl han havde fået. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Tors 04 Feb 2010, 07:04 | |
| Lucy nikkede lidt. "De lugter ligesom mister Demetri og miss Ribanalon, gør De mister Jack.. Hvorfor?" svarede hun, og var nysgerrig efter at vide det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Tors 04 Feb 2010, 07:13 | |
| "Putin tak" sagde han da hun kaldte ham mister Jack, "Fordi jeg er de to møgungers far" sagde han med en bestemt hårs stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Tors 04 Feb 2010, 07:26 | |
| "Møgunger??" gentog Lucy lettere vantro, og lo sin lyse barnelatter ud i natten. "Jeg mener nu at de er vældig sjove.. Men.. Hvis De er deres far, så må De vel være endnu ældre end dem.. Må jeg have lov at spørge hvor gammel De er mister Putin?" sagde hun da hun havde leet færdig, og smilede nysgerrigt til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Fre 05 Feb 2010, 07:10 | |
| "5047" sagde han uden videre intresse han lagde ikke mærke til det hun sagde om hans alv. "Jeg må videre" sagde han og gad sku ikke være her længere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Fre 05 Feb 2010, 17:49 | |
| *Fem... Femtusinde... Så er han jo... Han er ældre end jeg.. Det må jeg sige.* tænkte Lucy og var imponeret over hans alder. 5047 år... Det var langt den største alder hun nogensinde havde hørt.. Hun smilede lidt af det.. En vampyr der var ældre end hende selv.. Det var længe siden hun havde mødt sådan en.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Man 08 Feb 2010, 00:39 | |
| Han begyndte at gå imens han gik forbi legehuset stoppede han op og kiggede op på det, "Ribanalon" sagde han højt, og smilte så et helt udbeskriveligt smil, om det var ondskabsfuld eller helt igemmen bare et døde smil kunne man ikke beskrive. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Ons 14 Apr 2010, 19:48 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Fre 16 Apr 2010, 04:09 | |
| //Sorry, har ikke været på længe//
Lucy lyttede til ham, og lagde hovedet på skrå. Jo, der lugtede da svagt af Ribanalon, men hun var her da ikke?.. Lucy kløede sig let i håret, men smilede ellers bare sit barnlige smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Ons 21 Apr 2010, 22:04 | |
| "Hvis du vil være så venlig at sige til dem at deres fader leder efter dem hvis du ser dem" sagde han med et lettere ondskabsfuldt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Skjulte farer Fre 23 Apr 2010, 02:54 | |
| //Hey laver hele min profil om så putin findes ike mere// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Skjulte farer | |
| |
| | | | Skjulte farer | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|