The Lost World - Who writes the story? |
|
| Aften på engen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 07:01 | |
| youshiro satte en pil på buen og skød den efter pan mens han fik vandet til at ramme sig selv så han var hel våd af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 07:06 | |
| Pandora hvæste utilfreds af englen og undveg pilen endnu engang med lethed så den fløj lige forbi hende. En lille flamme voksede i hende's hånd og hun sendte den efter englen's brystkasse, så der ville gå ild i ham. Igen blev hende's øjne en blandning gule,orange og røde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 07:08 | |
| Lucy trådte yderligere tilbage, og lod de to have deres kamp. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 07:17 | |
| snen der lå på jorden røg lige op i luften og flakkede flamen youshi sendte en lang rykke af pile efter pan |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 07:22 | |
| Pandora undveg næsten dem allesammen. En af pilene snittede hende på armen, men ikke at det gjorde spor ondt.. en smule måske. Hun gjorde dog ingen mine til at ømme sig over det eller sende ham et forpint udtryk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 07:31 | |
| Lucy lagde hovedet en smule på skrå, og lyttede stadig bare til dem. Med et smil på læben.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 07:33 | |
| "all mine pile i dyppet i en blaning af hvidløg og vie vand"sagde han og skød en efter hendes ben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 07:49 | |
| Pandora brændte pilen og smilte tilfreds. ''I det mindste.. er jeg ikke en skide engel'' Sagde hun med et smil og grinte kort. ''Lucy, kom og vær med det er sjovt''. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 07:57 | |
| youshiro smed buen fra sig og grab fat i leen han havde på rykken"i kommer bare"sagde han
//leen er også dyppet i vievand// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Tirs 09 Feb 2010, 08:00 | |
| "Hmm... Jeg tror nu jeg vil lade jeg unge lege lidt... Agressivitet er ikke ligefrem noget jeg dyrker." svarede Lucy storsmilende, og lignede noget nær et barn der havde lavet en tegning og nu viste den til sin mor. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Aften på engen Ons 10 Feb 2010, 09:02 | |
| Pandora trådte et enkelt skridt tilbage, dog stod hun stadig tæt på ham. ''Hyggeligt'' Mumlede hun kort for sig selv. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Aften på engen | |
| |
| | | | Aften på engen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|