| Fest og Narko. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Fest og Narko. Man 08 Feb 2010, 05:34 | |
| Dag:irl Dato:irl Vejr:Koldt Tid:22.32 Omgivelser:Vampyrer der danser sammen med mennesker. Årstid:vinter.
Demetri stod og tog nogen sprøjter sammen me nogen andre narko Vampyrer. Han grinte og tog så en joint. Alt lige nu var fedt kun nogen få mennesker var der. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Man 08 Feb 2010, 08:47 | |
| Hayley kom ind hun havde stårt med nogle vampyre udenfor og røget joint. hun kom nu ind med nogle han vampyre efter sig hun gik lige forbi Demetri uden og tænke over det Hayley satte sig ikke så langt væk fra Demetri hun lagde sin arm på et bodr og en af hendes venner hev hendes trøje op og stak hende med sprøjten. hayley ømmede sig lidt men smilede så han tog sprøjten ud og kasede den den snittede kort Demetri. Hayley stillede sig op på bodert og hoppede ned på sin ven han lagde hænderne på hendes røv og førte dem ud på dansegulvet og de begyndte og danse eller han gjoder imens hang hun på ham hun havde hænderne om hans nakke og nussede ham i nakke og bene om ham Hayley sang med på den sang der var hendes liv var noget lort lige nu og her. men stofferne hjælp hende med og holde humøret oppe det gjoder så også at hun ødelage sig selv og hendes lilel krop kunne ikke tåle det.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 03:35 | |
| Da den snittede ham og derefter fløj videre fløj den ned i bordet og hang i nålen, han kiggede kort på det sted den ramte og få øje blikke var det hellet. Han kiggede over på den der dansede og smilte så lidt over Hayley, *Den gamle Hayley er tilbage* Han smilte nu og tog sprøjten og i sin hånd og skred ud i baglokalernde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 03:43 | |
| Hayley smilede og hoppede ned af ham og løb hen til baren hun fik en øl og bællede den hun kiggede rundt for at få øje på om der var nogle hun kendte, hun fik så øje på Demetri og smilede stort. hun tog en flaske med noget hvidt stof i og drak af den imens hun gik over i mød balokalerne , Hayley kom der ud "Hey" sagde hun med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 03:46 | |
| Han stod med sprøjten den gamle sprøjte bare med noget nyt stof i og stak den ind i sit håndled, imens han sagde "Hey Hayley" han slappede nu mere af når Hayley nu var blevet sig selv igen- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 03:56 | |
| Hayley smilede og nikkede til ham, "Hvad så" spugerte hun og tog en stor tår af flasken med stoffer hun gik ind til ham og stillede sig op af en mur. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 03:58 | |
| Han brassede væsken ind og tog så sprøjten ud og hamrede den ind i væggen. "Stoffer og du?" sprugte han afslapped. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:00 | |
| "Stoffer" hun trak på skulderne og kiggede på ham, ¨"Hvordan går det ellers?" spugerte hun og tog en stor tår af flasken og lukkede øjne imens.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:01 | |
| "Min far" sagde han og snakkede underligt i ikke samhængende sprog. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:04 | |
| Hayley havde ikke taget så mange stoffer endnu, men stadig hun havde fåret lidt "Din far..ja han kysser ikke godt" hun bællede flasken og kastede den væk og kiggede hen på ham og mærkede det begyndte og virke nu.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:06 | |
| "Det var mere end havd jeg ville vide" han forstillede sig Hayley snave sin far, *ARGHH* lød det inde i hans hoved. "Så du har knaldet ham eller hvad?" han kunne ikke se det, hans far var en der voldtog og slog ihjel ikek en der blev knaldet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:13 | |
| Hayley lagde hovedet på skrå og rystede på hovedet. "Næh..han kyssede mig bare..tro han gjoder det for at jeg skulle blive provokert af ham..men jeg sgu ligeglad..så længe han ikek kommer i bukserne på mig" hun smilede kort til ham men trak så på skulderne.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:15 | |
| "Det begynder altid sådan" sagde han og gik hen og tog i døren, og holdte den for Hayley. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:17 | |
| "Tak" hun gik ud og vente sig imod ham, "Så han har tænkt sig og knep mig eller hvad"spugerte hun og tog nogle smøger med hash bland med engle blod frem hun tog den ene i munden og tændte den og rakte dn anden ud til ham og ligthern |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:19 | |
| "Jeg ved ikke hvad den psychopat har tænkt sig" han tog smøgen satte den i mundvigen og tændte den, han gav ligtheren tilbage til Hayley ved at kaste den til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:24 | |
| Hun greb den og sugede ind og pustede det sener ud af næsen og trak på skulderne. "Godt jeg ikke er så bange for at blive voldtaget.. og jeg er ikke bange for din far" hun kiggede op på ham og havde smøgen i hånden men satte den så i munden igen og sugede ind og nød duften af engle blod der kom ud af smøgen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:28 | |
| "Og hvorfor siger du det til mig" sprugte han og så halv åndssvag på hende men så på smøgen, "hvor for du alt det her fra man, det jo ikke fordi du ligefrem har penge" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:31 | |
| Hayley svarede ikke på det første, "Jeg køber hasehn fordi jeg har røven fuld af penge.. jeg dræber selv enlgen og laver smøgen" hun kiggede op på ham og trak på skulderne, "Nice one..ik" hun smilede og havde smøgen i mundvinen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:33 | |
| "Den er vel okay" han tog det roligt med sådan noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:42 | |
| Lucinia gik med rolige skridt ind af døren. Det så måske lidt malplaceret ud med en syv-årig pige til en fest som denne, men sandt at sige var denne syv-årige ikke ligefrem helt nomal. Hun var jo egentlig i virkeligheden langt ældre end sølle syv år.. Hun fulgte lugten af Demetri, og stod snart i døren ind til det baglokale Hayley og Demetri befandt sig. "Godaften mister Demetri." sagde hun, og smilede som altid. Hun havde savnet selvskab, og var derfor fulgt efter den stærke lugt af vampyrer der emmede ud af stedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:52 | |
| Hayley smilede og kiggede ned på den lille pige. som sikkert var ælder af hende. "Godaften" sagde haylye med et nik, huun kiggede op på Demetri og ned på den lille pige og synes det var ret ved at hun var her. "Hayley" hun rakte hånden ned til hende med et smil.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 04:55 | |
| Han vendte sig og så så Lucinia, "Hey" sagde han og nikkede anerkendene med hoved til hende. Han tog et sug og smitle så røgen kom ud imellem hans tænder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 05:10 | |
| "Lucinia." nikkede huhn som svar til Hayley, men tog ikke hendes hånd. Hun kunne ikke se den.. både for det sorte bind der stramt sad for hendes øjne, men også på grund af hendes naturlige blindhed. Hun kunne godt nok høre bevægelsen, men Lucy gav aldrig nogen hånden.. Ikke med mindre de selv tog den. Hun smilede dog gald til Hayley, og nikkede kort til hilsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 05:15 | |
| Hayley lukkede sin hånd og tog sin hånd til sig og kørte den igennem sit hår. "Flot navn" sagde hun roligt med et smil. hun tog sin smøg hun ahvde imundvinden og sugede det sidste af den og kastede den væk, hun kiggede kort rundt men kiggede så op på Demetri .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Fest og Narko. Tors 11 Feb 2010, 05:24 | |
| "Lang tid siden" sagde han da han faktisk ikke havde set hende. Han smilte og kunne ikke lave være med at smile over at se hende.- |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Fest og Narko. | |
| |
|
| |
| Fest og Narko. | |
|