Ribanalon gik gemmen skoven med sænket blik, hun sukkede. Aldrig havde hun været så lykkelig og nu var hendes far kommet til byen. Det ødelagde det hele lige nu kunne hun godt bruge bare at se på en person ligemeget om det var en der ville håne hende eller være hendes ven.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ude at gå. Lør 20 Feb 2010, 03:24
Hayley kom igennem skoven, hun smilede og var høj på soffer, hun hoppede lidt rundt og var total lalle glad, hun sang imens hun hoppede, "Her kommer jeg" hun havde et kæmpe smil på læberne og havde ikek fåret flrten af ribanalon endnu
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ude at gå. Lør 27 Feb 2010, 12:25
Hun stod og kiggede Hayley med et roligt blik endnu en tosse. Tænkte hun og kunne ikke lade være med at smile.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …