Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Oh NO

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeTors 18 Mar 2010, 23:32

Andy gav et lille grin fra sig og slap hans øreflip "meget godt" hviskede han og bed ham i øreflippen igen og nussede ham videre i ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 20:36

Dean smilede og lukkede øjne roligt i og dasnede stilel vider og nussede ham vider på røven.. "This is my life" sang han stille med.,.
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 00:34

Andy grinte lidt af ham og kyssede ham på kinden "skat hvor er du sød" sagde han drillende og nussede ham videre i nakken, og nød at blive nusset på røven og så sig omkring
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 00:46

"Tak skat" drillede han og grinede lidt og dansede vider og sang stille med på sangen ..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 03:19

Andy grinte lidt af ham og rystede på hovedet "du er som et lille lam" sagde han og nussede ham videre i nakken, og bed sig i læben da han så at der sad en flok over pumbede fyre og grinte af dem. Andy trykkede sit ansigt mod hans hals og bed sig lidt hårdere i læben
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 03:28

Dean kunen godt mærke der var noget galt med Andy og kiggede kort rundt og så fyrerne. og gik væk og dansede et sted hvor de ikke kunne se dem.. "Idioter" sagde ahn surt og nussede hans røv vider..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 03:37

Andy så over på dem når Dean gik med ham, han træk stille på skulderne og følte sig som et fjols. han kunne ikke få sig selv til at sige nået og elskede at blive svinget rundt af Dean, men det gjorde ham lidt ked af det at folk ikke bare kunne være ligeglad med dem. han nussede ham bare videre i nakken og så sig omkring
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 03:44

Dean sætte ham stillede ned efter noget tid og så på ham.. "Skat jeg elsker dig.. fuck dem" han trak ham med hen der hvor de stod før og for at irrierter de ander lagde han hænderne på hans kinder og pressede ders læber sammen ..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 03:50

Andy satte sine fødder stille ned og så på ham, han træk let på skulderne "det ved jeg godt og jeg elsker dig, men kan ikke lide når folk griner af mig" sagde han og bed sig i læben når han blev trukket med, han lukkede sine øjne i og tog fat i hans håndlede med sine hænder. og kyssede ham bare tilbage og viste godt at Dean kun gjorde det for at irritere dem, selv om han ikke ligefrem tænkte over det. og havde endelig heller ikke lyst til at tænke over det
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 03:54

Dean trak roligt Andy ind til sig og kyssede ham vider og vilder og smilede svgat imens.. Dean havde helt glemt hvorofr han gjor det.. for andy's kys var som gift for ham.. de gjor ham helt bløde i knæene..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 04:04

Andy lag sine arme tæt omkring hans nakke, og lod sin bare blive trykket tætter på ham. han begynde svagt at smile og tænkte ikke så meget over flokken, selv om han kunne høre nogle svag grin og var næsten sikker på at det var fra dem. han trykkede sig helt tæt på Dean og kunne mærke i hele sin krop, at der ikke var nogen der ville kunne tage ham fra Dean. hans hjerte følte som om det skulle banke ud af brystet på ham
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 04:09

Dean kunne godt mærke hans hjerte og slap roligt kysset og kiggede på ham. "Skat.. det er okay.. Bare tag det roligt" Dean lagde hænderne på hans røv og pressede ham ind til sig og bed sig lidt i læben men lukkede så øjne og lagde sin pande imod hans.
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 04:15

Andy åbnede stille sine øjne og så på ham og derefter ned af sig selv, han tog et dyb indånding og nikkede "jeg er så rolig jeg kan være" hviskede han og smilte lidt over når han kunne mærke hans hænder på sin røv, han lag sine arme tætter omkring ham da han blev pressede ind mod ham. han så stille ned på hans ansigt og smilte svagt, man kunne se på ham at han var lykkelig i sine øjne. han betragtede hans ansigt meget og kunne ikke forstå hvordan man kunne være så smuk, han pustede ham blidt på læberne og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 04:21

Dean slap sin læbe og smilede stort da han mærkede at ahn pustede ham på læberne. Deab lod isne øjne værer lukket. og nynnede svagt med på den sang der kom på clubben. "Er du nu sikker på det" spugerte han og bed sig i læben..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 04:25

Andy smilte stort af ham og tænkte lidt af det "nej det er jeg ikke" hviskede han og nussede blidt hans nakke hår, han følte sig virkelig heldig i at havde Dean og at de skulle være sammen. han nød at høre hans nynnet og det fik ham til at slappe mere af
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 04:29

"Skal vi gå hjem til dig" spugerte han og smilede svagt. men begyndte så og nynne igen og nussede ham roligt på røvenn..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 04:40

Andy tænkte lidt over det og træk på skulderne "hvis du gerne vil så kan vi godt" sagde han og nussede ham videre i nakken og ville ikke gå hjem, hvis Dean helst ville bliver der. han nød at blive nusset på røven og bed sig hårdt i læben af det
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 04:48

Dean smilede og løftede ham op og gik forbi Drengene der syntes det var ulækkert og de tænkte *Er fandme glad for det ikek er mig der får den i røven.. så mit røvhul bliver udvidet.. det er fandme klamt* Dean kunen jo ikek hører ders tænker så han gik bare roligt vider..
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 05:29

Andy lod ham bare løfte ham op, han trykkede sit hoved mod hans hals og havde slet ikke lyst til at høre på deres tanker. han så stille op på dem og tog fat i Dean's håndlede og træk dem væk fra sig, han satte stille sine fødder ned på gulvet og gik med fast besluttede skridt over til flokken "så luk dog.. i har det jo fint med at stikke alt muligt op i piger, så skær deres pikke af hvis i syntes det er så klam.. i er så latterlige så det kunne være løgn" sagde han og så surt på dem
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 19:01

Dean så underne på ham. "Stop.. de er ikke det vær.. kom" Dean tog fat på ham og rev ham med ud af døren. "Skat.. pas nu på hvad du gør.. de ved ikek du kan læse. du ved havd" han så alvorligt på ham. "Lad dem om havd de syntes.. fuck dem" sagde ahn og løftede ham op i sine arme igen
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 01:12

Andy lod ham bare heve ham med, da han ikke havde lyst til at kæmpe imod. han så på ham og bed sig hårdt i læben og rystede på hovedet, han lag sit hoved opgivende på hans skulder og lod ham bare løfte sig op. han lag stille sine arme om ham og trykkede sit hoved mod hans skulder "de har ret.. jeg er klam, ulækker og burde ikke være i live" hviskede han mest til sig selv og havde det som om han skulle falde fra hinanden
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 05:38

Dean så alvorligt på ham og rystede på hovedet af det han sagde og lagde armene om ham og holdte ham tæt id til sig. "Nej.. gider du godt og stoppe.. jeg gider ikke og hører på det der pis!" sagde han surt. men stadig med en rolig stemme.
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 05:52

Andy træk på skulderne og trykkede sit ansigt mod hans hals "undskyld, jeg siger jo bare hvad jeg tænker" hviskede han og lukkede sien øjne hårdt i, og nussede ham blidt i nakken og mærkede at hans øjne begynde at blive våde i det "jeg fortjener dig ikke" hviskede han og viste at det kunne gøre Dean sur, selv om det ikke var det han ville. han nussede ham blidt i nakken og tog en dyb indåndinge af ham
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 05:59

Dean slap grebet om ham da ahn sagde det sidste og knyttede sine hænder hårdt i og lukkede øjne hårdt i. "Stop.. du ved det her gør mig sur.. Vi fortjener hinanden.. og sådan er det.. slut prut"Dan så bare ned på ham og kunen ikke lide at ahn sagde sådan nogle ting,da det kun gjor ham ked af det. og detfik ham til og føle at ahn ikke var god nok og han ikke gjor Andy lykkelig.
Gæst
Gæst

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 06:04

Andy lod sig bare glide helt ned på jorden, han åbnede sine øjne og stille op på ham "undskyld skat" hviskede han og begynde at nusse ham op og ned af benet, han bed sig hårdt i læben og lukkede sine øjne kort hårdt i "jeg føler bare at jeg ikke er god nok, undskyld.. hvad nu hvis jeg ikke er god ?" sagde han og så op på ham og vende derefter sit blik ned mod jorden, og var ligeglad med at han sad nede på den kolde jord
Sponsoreret inhold

Oh NO - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Oh NO   Oh NO - Page 17 Icon_minitime

Oh NO
Tilbage til toppen 
Side 17 af 20Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: