Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I netto og handle.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 09:55

Dean trak på skulderne og så selv kort efter linda og smilede svagt
"Jeg tager ikke så let skade" han smilede og kiggede på ham.. "Hvad render man og laver" spugerte han så ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 09:58

Han svang hoved doven tilbage, "Det vil du ikke vide" sagde han og mente det faktisk helt seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 10:03

"Jeg tagert vel ikke skade af at høre det" Dean løftede det ene øjenbryn
og så kort rundt men der ar ikke noget spændene så han så tilbage på ham ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 10:07

"Hm....Undgår min far, og hygger mig med tøser" sagde han og overvejede faktisk at følge med den varulv.
"Og du" sagde han da han ikke selv syntes det han saged var intressant, selvfølgelig fortalte han ikke alt hvad han lavede, man hva famden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 10:20

"Okay.. hvilke piger" spugerte han og ville vide om det var nogle han kendte, han så på ham og smilede til ham
"Nolge jeg kender" han kiggede på ham med et roligt blik ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 10:22

"hm...." sagde han og rettede sig så selv op og lagde armende over kors.
"Rose, Evelyn, Tazz" sagde han og trak på skuldende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 10:24

"Min eks.." han smilede stort og kørte en hånd igennem sit hår.. "Lækkert.. du dufter så bare også af Hayley"
han trak på skuldern.. "Hun er den eneste piger der ikke vil i seng med mig" han så lidt på ham men så så væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 10:27

Et skævt smil kom frem på Demetris læber.
"Underlig" sagde han da Hayley hele tiden lagde op til ham med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 10:36

"Næh hun vælger bare dem der er dårlige" han smilede lidt.. "Eller har du været sammen med hende" spugerte han
Dean vidste jo ikke om Demetri var dårlig.. men han havde heller ikke tænkt sig og finde ud af det ,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 10:38

Han grinte lidt, "Ja jeg har haft hende på min pik" sagde han og tog det roligt med det han sagde.
"Men var det ikke dig og hende der var sammen på et tidspunkt" sagde han og måtte tænkte over om Hayley havde dårlig smag for fyre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 10:51

Dean smilede "Snyd" han trak på skulderne og smilede
"Nej desværre.. hun var bange for at det ville ødelagge hvors venskab... men så fandt hun klamme marcus.. som ikke kunne tåle jeg var tæt på hende..7
så jeg mødte hende kun da hun var alene.. men nu er de heldigvis ikke sammen mere,... han var ikke god for hende" han mente hvad han sagde og kiggede på ham, "Var hun så god" spugerte han ,..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:01

Han trak på skuldernde, "Ikke det store ud over at man fik lidt sjov ud af det"
Han sagde ikke hvad han mente om marcus da det måske ikke var på tide endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:17

Dean smilede og kiggede på ham, " Hmm... jeg ville gerne ha hjaft prøvet hende" han trak på skulderne og smilede
"Når men kender du enig Marcus " spugerte han ??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:23

"Aldrig mødt ham, Hayley holdte ham og sin unge væk fra mig" sagde han og hviste godt hvorfor.
"Du skal bare finde hende når hun er ned med stoffer" han smilte.
"Så gør hun alt" Faktisk var Demetri den havde har givet Hayley de første stoffer som hun overhoved at prøvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:28

"Hmm.. okay.. havde du da planer om at slå dem ihjel" spugerte han ..
"Jeg skal ikek bolle med en der er på stoffer" han kiggede roligt rundt men så hurtigt hen på ham
"Jeg synes hun har taget for mange stoffer.. hun er jo nogle gange helt nede" han bed sig i læben ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:33

"Nej..." sagde han og trak på skuldernde, "Det jo så hendes valg" sagde han og var ikke videre forklarende.
Han gik lidt frem mod Dean da to 2 på 13 og 15 kom ind og skulle have noget sprut som de troede de kunne snyde kaasedamen for at købe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 11:49

Dean trak på skulderne "Når okay" han lyttede kort efter hvad han sagde og nikkede
"Jeg har skam heller ikke sagdt noget til hende" han smilede et skævt smil og se på drengen,
"Nice" sagde han bare og kiggede væk fra dem og hen på Demetri ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 13:38

"Helt sikkert" sagde han og så ikke ud af meget.
Han stod lignte selv en Junkie og så snakkede han om
hvad der var Hayley valg til stemmer, det passede ikke helt sammen
men Demetri tog det ret roligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I netto og handle. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I netto og handle.   I netto og handle. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I netto og handle.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: