|
| Tomt? | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 06:26 | |
| Dato : irl Årstid : irl Dag : irl Vejr : irl Sted : Benjamin centre Tid : 18.53 Omgivelser : Ingen.
Mira kom gående iført et par lyse blå bukser med huller i, en lang, varm trøje og hendes sko var et par sorte converse. Hendes hår var hængede (avatar).. Hun havde en pose i hver hånd hvor der lå tøj i fra forskellige butikker. Hun undrede sig over hvorfor der ikke var nogle i centeret, der var kun der stod bag disken i butikkerne og hende. Hun fandt en bænk og satte sig på den. Hun satte poserne ved siden af sig og sukkede kort. Hun kørte en hånd igennem håret og kiggede ud i rummet og spekulerede over hvad der mon kunne have været sket siden folk ikke kom i centeret. Der plejede jo altid at være så mange.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 06:53 | |
| Sam sad på en af de mange bænke der var i Benjamin centre og kiggede på de mange menneske som gik forbi ham med deres posefyldt til randen med tøj, han sukkede lidt og grinede, han havde aldrig et det sjove i at skulle shoppe. Han havde selv købte nogle nye stramme sorte jeans, men ellers var der ikke så meget som han havde brug for. Han trak langsomt sin notesblok op af hans taske og begynde langsomt at tegne i den som han altid gjorde når han egentlig ikke havde andet at tage sig til. Han fugtede sin læbe lidt mens han langsomt blev ved med at tegne i sin blok. Han var iført nogle sorte stramme bukser, nogle allstars der var af læder og havde et rødt tråd mønster ned af af siden på dem. En grå t-shirt og ved siden af ham lå hans sorte jakke. Da han ikke havde noget på ud over sin grå t-shirt kunne man se hans meget hvide ud. Han mumlede lidt for sig selv mens han blev ved med at tegne nogen gange kiggede han dog op for at være sikker på at han fik det hele med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 07:04 | |
| Hun rejste sig op og tog sine poser. Hun gik videre hen ad gangen indtil hun pludselig faldt over en drengs ben. Hun kendte ikke drengen. Hun kiggede op på drengen som sad og tegnte. Hun havde tabt sine poser som lå adskilt på gulvet. Hun tog den ene pose som hun kunne nå og prøvede at få tøjet op i igen.
//Der var ikke nogle mennesker. o.o// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 07:11 | |
| //Hovsa xD Jeg er lidt hurtig idag x__x'//
Han kiggede med store øjne på pigen der lige pludselig jo foran ham, han lagde sine ting væk fra sig og skyndte sig med det samme med at hjælpe hende med at pakke tingende tilbage i posen "det er jeg altså virkelig ked af" mumlede han imens han hjælp hende, han smilede skævt og roligt og da det hele var blevet samlet satte han sig tilbage på bænken og betragtede hende lidt "Nå" grinede han lidt "Jeg er Samuel Downwill" præsenteret han sig og rakte hånden frem mod hende som han havde lært man skulle når man skulle præsenteret sig ordenligt. Han smilede skævt og lagde hoved lidt på skrå mens han øjenbryn langsomt hævede sig, nu lagde han mærke til at dette ikke var nogen almindelig menneske, men han kunne ikke helt finde ud af hvad for en race hun tilhørte, enden var det englene eller en elver, og elver var det var helt klart ikke, så dette måtte være en engel. Han kiggede lidt rundt og alle menneskerne han havde troet han havde set for var der ikke længere, måske havde det bare været hans øjne der havde spillet ham et puds eller? han rystede lidt på hoved af sig selv og betragtede igen pigen "Jeg er virkelig ked af at jeg vældtede dig" sagde han stille og smilede roligt til hende og betragtede hende med sine brune drømmende og dybe øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 07:23 | |
| Hun smilte til ham da han hjalp hende med poserne "Mange tak," Smilte hun og rejste sig op. Hun kiggede på ham med et smil "Jeg er Mira Lockheart," Smilte hun og lagde sin hånd i hans og klemte hans hånd kort. "Jamen, det skal du ikke tænke på. Det var min fejl jeg faldte over dine fødder. Det er mig der er så klumpet og falder over dig," svarede hun til hans undskyldning. Hun mærkede han ikke var menneske. Hun turde ikke at spørge hvilken race hun var. Men hun var sikker på at han ikke var vampyr for han havde ikke tænderne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 07:48 | |
| Han smilede roligt og nikkede "begges skyld så" grinede han og trak lidt på skuldrene og fugtede læberne "Ingen skade sket vel?" spurgte han lidt efter og betragtede hende let for at se om der var et eller andet tegn på at der skulle være noget der gjorde ondt eller om hun bare havde faldet heldigt "nå man har rigtig været ude at købe ind var?" grinede han og lavede et lille nik mod de mange poser hun havde købt "noget godt?" tilføjede han lidt efter, egentlig var han bare venlig da han ikke var så meget for at shoppe som alle drenge vel var? Han viste ikke helt hvad det var, måske var det bare fordi det var utrolig stessende at skulle løbe rundt fra sted til sted for at finde lige den kjole man ville have, han kunne bare ikke se hvad det skulle gøre godt for? Så hellere tage en da hvor man skulle gå rundt og ikke rigtig vide hvad man ville have, man skulle bare tage sig god til at finde noget man kunne lide. Han sukkede lidt og bed sig lidt i læben mens han kiggede rundt, han lagde mærke til at hun ikke lige frem kunne sige hvilken race han var, måske var hun ikke så erfaren, eller var det bare ham der var god til at gætte det? Han kiggede igen og rystede sit hoved over hans uhøflighed "undskyld, vil de ikke sidde ned?" spurgte han og kiggede på hende med sine brune øjne og fik et lille charmerende smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 08:05 | |
| "Ja, jeg er den helt store shoppe tøs. Jeg tror nærmest kun at jeg har fået de poser fra en butik," Grinte hun med et smil. "Jooo tak," smilte hun, da han spurgte om hun ville sidde ned. Hun satte sig ved siden af ham med poserne ved siden af sig. Hun betragtede ham kort og begyndte at lede efter ting på ham som kunne beskrive hvilken race han var. Hun ville nok gætte på en elv eller Engel. Men alligevel ikke engel.. Hun ville jo sikkert kunne mærke med det samme hvis han var en engel. Men hun vidste at han ikke var en vareulv eller en vampyr, da der ikke var spor efter en vareulv og en vampyr på ham.. Hun rystede kort på hovedet, da hun følte hun havde kigget for længe på ham. "Jaaa, det er noget godt tøj. Jeg køber det ikke hvis det er dårligt," Grinte hun og kiggede ned på poserne for at undgå at kigge på ham igen. Hun kiggede op igen og ud i det store rum, fyldt med butikker. Hun stoppede med at tænke over hvilken race han var, da det sikkert bare ville give hende en form for hovedpinde. Hun gættede på Elv også må det vær rigtigt eller forkert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 08:12 | |
| Han nikkede og viste ikke helt hvad han skulle sige, da det jo som sagt på ingen måder interesseret ham. Han fugtede langsomt sin læbe og lægdende sig tilbage i bænkens ryglænd og lukkede øjnene mens han lod tankerne flyve lidt, tænkte på de larmende teenager som han skulle være sammen med igen i morgen, nogen af dem var faktisk ret godt til at kunst mens nogen bare var håbløse, ikke fordi de ikke kunne blive gode, men de gad bare ikke gøre sig umage hvilket irriterede ham virkelig meget, han havde prøvet at tage en snak med dem, men havde det hjulpet? Nææh havde det ikke. Han rystede lidt på hoved af dem og vente langsomt blikket mod hende igen "ville det være uhøfligt at spørger omkring hvem du bare?" spurgte han stille og lagde hoved lidt på skrå mens han stadig havde et charmerende smil på læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 08:20 | |
| Hun vendte blikket imod ham igen og betragtede ham med et smil "Hmmm, Jeg hedder somsagt Mira Lockheart, Jeg er 170 høj. Uhm, jeg arbejder som skuespiller og sanger. Jeg er 16 år. Har ingen familie. Er single. Hmh, det var vidst det. Hvis der er mere spørg du bare," Smilede hun og kiggede tænksomt på ham "Nu må det vidst være din tur," Grinte hun og ventede på hans præsentation. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 08:50 | |
| Han nikkede lidt og lyttede mens hun snakkede da han ikke ville forstyre hvad hun havde at sige. Han nikkede lidt og smilede stille "Jamen.. hmm kan ikke lige sådan komme på noget lige nu" sagde han roligt og betragtede hende lidt "Nå, men jeg hedder så Samuel Downwill, men bliver for det meste kaldt Sam" startede han og kiggede lidt rundt "jeg er 19 år og arbejder som kunst lærer på skolen for de større børn en virkelig plage" han kiggede lidt tænkende ud i luften og tænkte over hvad han mere skulle sige, der var virkelig meget i hans liv som han havde oplevet, men han kunne jo ikke fortælle om alt når de var ude blandt menneskeheden selvom der dog ikke var nogen mennesker til stede. "jeg bor alene i en lejlighed og er også single" afsluttede han og fugtede langsomt sin læber mens han tænkte lidt over hvor mange gange han egentlig var blevet spurgt det af sine studerene. Han rystede lidt på hoved og tog en dyb indånding. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 08:56 | |
| Hun betragtede ham et svagt smil da han præsenterede ham selv "Fedt," Smilte hun kort efter han havde fortalt. "Hmh, hvad laver du så herude?" Spurgte hun "Jeg kan se du har ikke shoppet det helt store," Smilede hun og kiggede ned på hans blok "Hey, må jeg se hvad du har tegnet?" Spurte hun og rakte ud efter blokken. Hun ville ikke bare tage den hvis han ikke ville have folk så hvad han tegnede. Men han havde sikkert medfødt talet til at tegne. Han kunne sikkert blive en kendt kunstner. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 09:06 | |
| Han rystede lidt på hoved og grinede "det giver en anden tilværelse i livet, jeg kunne godt klare mig på de få maleriger jeg sælger nogen gange, men det er penge nok til jeg har en ret flot lejlighed" sagde han stille og nikkede. Han fugtede igen sine læber og rystede på hoved "Nope er ikke den helt store shopper desværre, skulle bare lige have nogen sorte jeans da jeg kun har det har par tilbage resten er fyldt med maleklatter" sagde han og smilede skævt, da hun kiggede på hans blok nikkede han med det sammen og rakte det til hende, han kunne godt lide at vise folk hans tegninger, han kunne godt lide det fordi jo mere indflydelse han fik fra flere mennesker om de kunne lide hans arbejde. Han sukkede lidt og kiggede glad på hende mens han ventede på hvad hun ville sige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 09:13 | |
| Hun tog blokken og lagde den i hendes skød. Hendes øjne blev langsomt større og større "Waaaaaaaauuw, du er jo fantistisk... God... Det er jo helt utroligt... Du tegner utrolig godt," Sagde hun med åbent mund helt chokeret. Hun kunne ikke tage øjene fra parpiret på blokken. Hendes åbne mund begyndte langsomt at blive til et sødt smil. Hun kunne endelig få øjene væk fra parpiret. Hun ramkte ham blokken med et sødt smil "Hmh, Har du overvejet at stille op i en konkurrence af en slags?" spurgte hun smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Ons 17 Feb 2010, 09:32 | |
| Han smilede stort over hendes reaktion "mange tak" mumlede han stille og smilede venligt til hende mens han langsomt tog imod sin blok igen og lagde den med i tasken "og hvad skulle de så være?" spurgte han stille og havde ikke hørt noget om at man kunne være med i konkurrencer omkring at tegne? Var der virkelig sådan noget, han hævede det ene øjenbryn underligt, at han aldrig havde hørt det mumlede han stille og kiggede lidt rundt som om han ville søge svar på om det var et eller andet der kunne vise ham at det faktisk fandtes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Tors 18 Feb 2010, 06:24 | |
| Hun beragtede ham smilende "Hmh, findes der ikke et eller andet med tegning?" Spurgte hun og trak kort på skuldrene. Hun fulgte hans blik "Hvad kigger du efter?" Spurgte hun med et hævet øjnbryn og smilte skævt. Hun kiggede tilbage på ham med et svagt smil "Hvad har du lyst til at lave?" Spurgte hun og kiggede med et skævt smil, da hun ikke selv rigtigt kunne finde på noget. Hun har aldrig været god til sådan noget med at finde emner at snakke om eller finde på noget at lave. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Lør 20 Feb 2010, 00:40 | |
| "Hmmm.. gør det nok, har bare ikke fundet dem endnu så" grinede han lidt og betragtede hende med et smil på læben, han trak lidt på skuldrene "ikke rigtig noget, undre mig bare over hvor alle menneskerne dog kunne være" sagde han stille og kløede sig lidt i nakken mens han mumlede noget for sig selv der ikke var til at hører, hvis han skulle være helt ærlig viste han virkelig ikke hvad det var han kiggede efter. Han rynkede brynene og lod langsomt tungen glide hen over hans læber mens han tænkte lidt over det hele, men site ikke helt over hvad det egentlig var han tænkte lidt, de mange ting der var sket på så lidt tid? Det var lidt underligt, og det hele var gået meget hurtigt "Hmm.. vi kunne finde et sted at spise lidt mad?" spurgte han da han var ved at blive lidt små sulten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Lør 20 Feb 2010, 00:52 | |
| "Hmh, Mad... Det lyder som en god idé," Smilte hun og tog sig selv på maven. Hun kiggede rundt for at se om der var et sted man kunne spise. Hun kiggede tilbage på Samuel og betragtede ham kort. "Hmh, kender du nogle gode steder?" spurgte hun og kiggede rundt endnu engang for at finde et sted. Hun sukkede kort og kløede sig i håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Lør 20 Feb 2010, 09:28 | |
| han trak på skuldrene "Vi finder vel et sted her? Jeg kender ikke stedet så godt bor slet ikke i den her del af byen" grinede han og sendte hende et uskyldigt smil "Du kender vel ikke noget steder? Eller må vi vel bare kigge os lidt rundt" Han rejste sig fra bænken og tog sin pose og skuldre taske og lagde hans blok ned i dem, mens han kiggede lidt rundt inden han kiggede ned på hende og ventede på hun ville rejse sig op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Lør 20 Feb 2010, 09:33 | |
| Hun kiggede på Sam som rejste sig fra bænken. Hun rejste sig efterfølgende med et smil. Hun tog sine poser og kiggede rundt. Hun fugtede sine læber og kløede sig i håret. Hun betragtede Sam efterfølgende og gav ham et tegn til at han skulle førrer an. Hun smilte stort, da hun viste tegnet og ventede kun på han skulle begynde at gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tomt? Man 22 Feb 2010, 20:35 | |
| Han nikkede lidt og kiggede rundt inden han begyndte at gå, det undrede ham lidt at der stadig ingen mennesker var, det var jo et storcenter hvor folk plejede at flokkes om, og nu var der bare ingen ting? Han fugtede sin læbe og sukkede mens han langsomt kløede sig i håret og skubbede tanken fra sig, han kiggede på hende med et stort smil og begyndte at gå mens han ventede på at hun kom op ved siden af ham "Hmm.. altså et eller andet sted har jeg lyst til indisk, kan du lide krydret mad?" spurgte han hende og smilede stadig mens han betragtede hende lidt, nu kunne man endelig se hvor høj han egentlig var, han var vokset selvom det ikke passede en i hans ælder at gøre det men hvad det gjorde han, han var omkring de 2.20 nu, han håbede virkelig ikke han voksede mere endnu det ville blive lidt for meget af det gode følte han. Han smilede stille til hende og afventede hvad hun sagde, han kunne stort set lide alt mad, selvom han var halv vegetar men han var efter hånden så god til at flyde ind i mængden at han kunne spise kød nogen gange, men han undgik det helst. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tomt? | |
| |
| | | | Tomt? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|