Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 A little walk among the humans.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 03:40

Omgivelser: Mørke butikker med støvede vinduer, få maskerede skikkelser gående på gaden, støvede gadelamper med et nærmest spøgelses agtigt skær.
Dato: 2 oktober
Tid: 0:30
Vejr: Stjerneklar himmel med nogle tunge mørke skyer ind i mellem, halvmåne.
Sted: Werclare Byen.


Endnu en normal nat i den mørke by, de beskidte gader, de hjemløse som af og til kom traskende hen af fortovet med deres indkøbsvogne, drug dealerne som arbejede overtid, alt sammen en del af "underlivet". Silvia havde valgt nogle simply høje hæle, sin læderjakke, mørke blå jeans og en nedringe hvid bluse, omkring halsen bar hun en halskæde med et lille hjerte lavet i falsk guld, knækket over på midten. Hendes hænder var begravet i de stramme jeans, hendes kræfter var måske is, men hun fortrak at holde varmen. Hun løftede hånden og strøg nået af det blodrøde pandehår væk fra øjne, hun havde som altid håret løst og nød lidt den silke agtige fornænemelse ned af sin ryg, hendes øjne var matte, hun havde ikke fået blod i snart 2 uger, det tog lidt på hendes ellers roglige humør og gjorde hende vrissen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 03:54

Marcus stod helt stille under en af gadelamperne, han lænede sig faktisk op af metal stolpen istedet for at stå helt ret som bare gjorde ham mere træt eller udmattet og det gad han ikke være, når det var så sent, så skulle man jo også være lidt på vagt på disse kanter. Han havde en lang lædder jakke på, hvor kraven dækkede meget af hans hals, så ikke kulden kom ind under hans jakke. Han havde hænderne i lommen og en smøg i munden som han bare lod være, han gad ikke rigtig tage hænderne op for at ryge den, så han sugede kun få gange ind og pustede så røgen ud af næsen og gav små ryk fra sig når han gled lidt på at stolpen. Marcus var nogenlunde i godt humør idag, men der skulle sikkert heller ikke meget til at pisse ham godt og grundigt af, han så sig lidt omkring, men hans øjne, var dækket lidt af hans sorte pandehår, men han så sig kun lidt omkring fordi duften af vampyr var i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:03

Silvia løftede lidt hoved da duften af demon ramte hendes næse. Hun rynkede lidt på den og så sig kort tilbage, da hun intet luftede der, så betød det nok at demonen var længere hende af gaden. Hun havde egntlig ikke nået imod andre racer som andre varmpyre havde, men hun ville ikke hade en hel race fordi en var irreterende imod hende, og hun havde da mødt nogle venlige demoner nu og da på sine små nattevandringer. Hun forsatte ned af fortovet og sandt nok, så fik hun øje på en ung mand klædt i en lang læderjakke med en høj krave. Det så ud til at hun vil forsætte, men hun stoppede da hun kun var 2 meter fra ham og løftede sit hoved let, og lod sit blidt glide hen på hans sorte pandehår der dækekde hans øjne nogenlunde. Hun ville egntlig sige nået, men alt hvad hun kunne komme på var ret enkelt. "..Godaften"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:13

Marcus kunne dufte at vampyren kom tættere på og han rettede sig helt op da han kunne høre at par ret høje hæle komme imod ham, han rettede blikket på vampyren da han hørte hende og var lidt ærvet over at var en kvinde, fordi han havde fået nok af vampyr kvinder lige i øjeblikket, men han valgte alligevel at være høflig, man skulle jo ikke have et forkert udtryk af ham lige ved første øjekast. Marcus tog sin ene hånd op af lommen og tog smøgen ud af munden og kastede den derefter på jorden, hvor han trådte lidt på den så den gik helt ud, han fjernede lidt af pandehåret så man kunne se hans næsten helt sorte øjen, " godaften" sagde han roligt og fugtede sin underlæbe lidt, imens han tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:20

"Du virker skuffet over mig...er det måske fordi jeg er kvinde?", sagde hun i en roglig stemme, nærmest med det samme da hun bemærkede han nærmest så skuffet ud i øjne. Hun forventede ikke rigtig svar på det hun spurgte om, da det mest var ment som en erklering(staves), ind som et spørsmål. Hun lod sine negle pille lidt ved nået løst stof inde i sin lomme, som hun faktisk skulle havde syet for flere uger siden, hun havde massere tid til at gøre det, så det betød nok hun ikke kunne lide at sy, eller at hun bare var rent sagt, doven. Hun lod sit halv sultende blik møde hans, dog holdte hun det sultne ude af øjne, for ikke at skræmme ham, eller give ham forkerte ideer om at hun var en fjende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:26

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt over det hun spurgte om og fandt det endelig meget sjovt at hun ligefrem kunne se på ham at han ikke var så vild med at det var en vampyr kvinde som han absolut skulle møde i aften. Han gav et kort skuldertræk fra sig og roede sig lidt i håret, " det ved man jo aldrig... jeg har bare dårlige oplevelser med vampyr kvinder, de kan være meget vanskelige" sagde han og smilte skævt, men det var et meget kort smil. Marcus var endelig ligeglad med at hun var sulten, da han selv var blevet bidt af vampyrer før, så det gjorde ham heller ikke det helt store, han gabte kort, men kun fordi han ikk gad stå helt stille lige nu og han gav et lille ryk fra sig med ryggen.

//Erklæring tror jeg nok det staves som xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:42

//tja, så var jeg da nogenlunde tæt på xD//


Silvia løftede let sit ene øjenbryn da han plusligt grinte, hun kunne ikke rigtig se det morsomme i hendes ord, men på den anden side kendte hun jo indtet til denne unge han-demon`s tankegang, i hvertfald ikke endnu. "Det kommer jo an på hvem man møder..", sagde hun stille efter lidt tid, som svar på hans lille forklaring over hans grinerig. Hun betragtede alle hans bevægelser, og især hans gab, sendte en klar besked om at han kede sig, eller bare var træt. "Hmmm...jeg var egntlig på vej hjem..men kan jeg byde på en øl eller to?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:50

// Ja Heh xD//

Marcus trak lidt på den ene skulder og rettede derefter lidt på sin jakke og tog hænderne i lommen igen, " ja det har du nok ret i, men alle kvinder har det samme temperamant, værd og en" sagde han med et skævt smil og rømmede sig kort. Han blev dog lidt overrasket over at hun spurgte om hun kunne byde på en øl, han kunne ikke lade være med at smile lidt og gik lidt hen til hende imens han nikkede lidt med hovedet, " ja det lyder skønt, så kan jeg da også få lidt engeri til hovedet" sagde han og roede lidt i sin lomme for at se om han havde husket sine smøger, og da han havde dem i sin lomme, nikkede han lidt for sig selv og så kort rundt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 04:58

"og så kan du også for fjernet din dumme menning omkring kvinder fra dit hoved", sagde hun og prikkede ham en enkel gang på panden med sin blege, bløde finger, som var helt varm på grund af den havde været i lommen siden hun forlod sin onkels palæ. Silvia førte sin hånd ned i lommen igen og slog en enkel gang med hoved så hendes hår røg om på ryggen igen, hvorefter hun begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:08

Marcus lukkede kort øjnene da han mærkede at hun prikkede ham i panden og tog sig kort til hovedet, selvom han næsten ikke havde kunnet mærke det og grinte lidt over det hun sagde, " alle har deres meninger om kvinder, jeg kender da en som slet ikke vil have noget med kvinder at gøre, ham burde du hellere prikke i panden" sagde han med et skævt smil og fulgte hurtigt efter hende da hun begyndte at gå. Han tog sin pakke smøger op igen og bankede lidt på den så en smøg kom op og han puttede den i munden fra pakken og lagde den ned i lommen igen, hvorefter han hev en lighter op og tændte den, han lagde lighteren ned i lommen lige og tog et sug af smøgen, inden han pustede røgen ud af næsen og smilte lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:25

Silvia lyttede til hans ord i stilhed endnu engang, han havde vel ret i det, ikke en havde den præcis samme menning, der var altid et eller andet som de så i en andens menning, der var forkert i deres hoveder. "Hmm, sandt nok, men det er nu ikke alle jeg gider og røre", besvarede hun med et lille smil over hendes læber, hvorfor hun smilede vidste hun ikke, måske fandt hun ham bare lidt morsom?. Da de nåede den lille bar, nærmere kro, gik Silvia rogligt indenfor, efterfulgt af Marcus. Der var stort set ingen gæster udover en lille gruppe mænd som alle var mørke i huden, som sad og spillede kort i et af hjørnerne, og diskuterede et eller andet, på et sprog Silvia ikke kendte. Hun gik op til baren og satte sig, hvorefter hun lage øjne på den ældre kvinde bag disken, som trissede hen til dem, og spurgte hvad de ville have.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:39

Marcus smilte lidt med sin smøg i munden og trak kort på den ene skulder, "hmm.. ja, det er ikke alle meninger der er lige gode, nogle kan godt holdes for sig selv" sagde han med et nik med hovedet, men sørgede for ikke at gøre det for kraftigt, fordi det kun lige var hans læber som holdte hans smøg på plads og han gad ikke tabe den. Selvom de gik indenfor så smed han ikke smøgen væk, da han regnede med at de godt måtte ryge derinde eller han måtte. Marcus så sig lidt omkring, han satte sig ved siden af hende i baren og tog et askebærer hen til sig hvorefter han puttede lidt af asken ned i den, da hans smøg allerede havde rigeligt som var røget, han smilte lidt til damen og nikkede kort imod en øl, " jeg vil gerne bede om sådan en" sagde han og åbnede sin lædderjakke lidt, da dæmoner jo sagtens kunne svede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 05:58

"Hmm, er det ikke lidt sendt og invitere din dame ud, unge mand?", sagde den ældre kvinde i en overaskende blid stemme. Hun havde en simpel sort bluse på, et par løse, ret slidte, bukser på, og et par gamle gummisko. Hun havde begyndelsen af rynker under øjne, og på sine kinder. Hendes hår var kort, og trukket ind i en lille hestehale der nåede hendes nakke, og det kunne tydeligt ses at det var blevet farvet en masse, hvilket nok betød hun vel var sendt i sine 40, måske 48 eller det, hun var i hvertfald et eksempel på at Silvia ikke var menneske, i hvertfald ikke vis man sammenlignede silvia´s naturlige race skønhed, med damens. Hun fandt 2 halv kolde øl frem, plaserede dem på disken foran dem, og gik ind i baglokalet bag disken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 06:04

Marcus så lidt overrasket på kvinden og rystede lidt på hovedet imens at han grinte lidt, " hun er ikke min dame, hun er bare en bekendt" sagde han med et skuldertræk og tog derefter sin øl i hånden og drak lidt af den, inden han satte den på bordet igen og vendte blikket på hende og smilte svagt, " vi har vist ikke rigtig fået præsenteret os ordentligt, jeg er Marcus" sagde han med et nik med hovedet og tog en tår af sin øl igen og fugtede sine læber lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 06:08

Silvia kommentede ikke den ældre dame´s ord, når en ung kvinde og mand var sammen og skulle have en øl, kunne det jo godt misforstårs med en date, så hun blev egntlig ikke vred. "Silvia", sagde hun og gengælte hans nik. Hun lod sin hånd glide lidt omkring øllen og betratede det brusende indehold lidt, før hun tog en lille tår, og stillede den ned igen. Mange ville jo nok være misundelige på hende og alle andre varmpyre, de kunne jo drikke så meget som de ville uden at blive fulde, men silvia kunne ikke lige se hvorfor det var så godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 06:12

Marcus smilte svagt, og lagde hovedet lidt på skrå da hun sagde sit navn og tænkte lidt over navnet, det var ikke et navn han havde hørt før, men nu var mange navne nye for ham, da det ikke var hverdagsnavne alle sammen hed og han tog endnu en tår af sin øl. Han sagde ikke noget til hende, da han ikke rigtig kunne finde på noget emne lige nu, han havde allerede drukket halvdelen af sin øl uden nogen virkning, men nu skulle der også meget til før Marcus blev fuld og det var han endelig meget glad for, godt nok kunne dæmoner ikke ungå at blive fulde ligesom vampyrer, men så meget blev han heller ikke omtåget af alkohold, han tog endnu en tår og sugede lidt ind fra sin smøg før han pustede langsomt ud igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 06:20

Silvia tømte blot sin øl i 4 tåre, og stillede den på bordet igen. Hun gled hånden over bordpladen og pillede lidt ved det tynde lag af støv og fedt som havde hobet(statves), sig op i gennem årene. Ikke meget skete der, Marcus talte ikke, og de 4-5 mænd som sad over i hjørnet var gået i stilhed, hvad de planlage eller havde snakket, intresserede hende ikke rigtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 07:33

Marcus tog endnu en tår fra sin øl og den var næsten tom, han så ikke nogen grund til at skynde sig, da han jo ikke skulle nå det helt store, men alligevel skulle de begge jo hjem og lave et eller andet. Han så på hende da hun begyndte at pille ved bordet og smilte svagt over den stilhed som var mellem dem eller i det hele taget som var i lokalet, "hmm.. jeg kan se at du er ligeså dårlig til at komme op med noget som jeg er" sagde han og smilte svagt, hvorefter at han tømte sin øl og slukkede sin smøg, fordi den næsten ver brændt helt ned til der var den måtte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 07:53

"ja, det er jeg vel", sagde hun blot og lod sit blik ligge på den grønne, tomme falske der stod foran hende. Hun tænkte lidt på hvad hun kunne sige, for at bryde isen, ikke så de blev venner eller det, men bare sådan at der kunne komme gang i en snak, siden marcus vist også kede sig, selvom han havde fået en god øl og var kommet ind og sidde. "Fortæl mig lidt omkring dig selv marcus", sagde hun endelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 08:01

Marcus blev lidt overrasket da hun spurgte indtil ting om ham og han trak lidt på den ene skulder imens han tømte sin øl og satte den på bordet igen, han tog sin pakke smøger og sin lighter op af lommen og lagde det foran ham. Men vendte så blikket på Silvia og smilte svagt, "hmm.. det kommer and på, hvad vil du vide, jeg er nemlig ikke særlig sart med at fortælle om ting, så du kan næsten spørge indtil alt omkring mig" svarede han og pillede lidt ved sin pakke smøger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 08:09

"du kan tage det rogligt, jeg vil bare vide det generelle...hvor bor du, hvad laver du for at holde livet spænde?, sådanne ting", sagde Silvia, hun var ikke just den bedste til at fortælle ting. "Vis du nu fortælle mig en ting, så fortæller jeg dig en ting, okay?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 08:14

Marcus nikkede smilende og synes det var helt okay at de gjorde sådan, han tænkte lidt og kørte en hånd gennem håret, " okay så du vil vide hvor jeg bor.. hmm.. jeg bor i Werclare, hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt og stoppede med at pille ved sin pakke smøger, da han ikke ville pille den i stykker, som var sket mange gange for ham når han tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 08:26

"hmm, jeg bor en god 20 minutters gang herfra, i et palæ med min gamle fuldblodsonkel...", sagde hun stille og rogligt. Egntlig hade Silvia og sige hun boede i et palæ, det betød bare at folk enten blev jalou, eller begyndte at tale til hende som om hun var en royal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 08:29

Marcus nikkede lidt til det hun sagde og smilte skævt bagefter, " et palæ, ret sejt alligevel" sagde han anderkendene og smilte stadig skævt men rystede så lidt på hovedet og tænkte lidt han så på sin pakke igen, " hmm.. ryger du?" spurgte han nysgerrigt og vendte blikket på hende igen og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 08:34

Silvia sukekde lidt lettet ud da han ikke fik et vredt blik, han var morsom og så hende ikke som en elelr anden royal, hvem ved, måske kunne de ses igen engang?. Da han spurgte rynkede silvia lidt på næsen, hun havde røget nu og da, men siden røgen ikke skade hendes lunger eller gav hende den fornøjelse som hos mennesker og andre væsner, så gjordeh un det kun for at være høflig. "Egntlig ikke..men tja, hvorfor ik"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A little walk among the humans. Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A little walk among the humans.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Pffft.... Humans... ~ Ann
» Dinner for ... humans? (Privat: Patel)
» I simply love the taste of humans.. - Nate.
» Just a Walk Alone or not?
» Just another walk...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: