Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

A little walk among the humans.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

A little walk among the humans. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 08:39

Marcus trak lidt på den ene skulder, han åbnede derefter sin pakke med smøger og trak to ud af den, han tog sig ikke noget af at han havde røget tre på bare en time, når han havde røget denne her. Men nu skadede den heller ikke ham, den hjalp ham bare med at holde smerterne lidt nede synes han, "værsgo" sagde han og rakte hende den ene og tog derefter selv sin i munden. Marcus holdte sin lighter op og tændte den og lagde den derefter foran Silvia så hun kunne få æren af at tænde sin selv, han tog et sug og pustede så derefter langsomt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 09:23

Silvia løftede let den lille pind og førte den ende der nu skulle i munden, i mellem sine læber, og tændte den anden ende. Hun tog et lille sug, mærkede føelsen flyde i gennem hende, og pustede røgen ud, selvom hun faktisk ingengang trak vejert, så hade hun føelsen af røg i lungerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 09:28

Marcus kunne ikke lade være med at smile imens han tog sin lighter roligt tilbage og tog endnu et sug og pustede lidt ud, før han sagde noget til hende, "hmm.. hvad laver du så for at fordrive din udødelighed?" spurgte han nysgerrigt og tog sin smøg roligt tilbage i munden og holdte den mellem sine læber, imens han folede sine hænder på disken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 00:13

"Hm...tja...de afhænger af om min onkel besluttede sig at vågne om natten eller ej...vis han vågner må jeg ikke forlade palæet uden ham, men vis han sover, så tilbringer jeg mest tid ved stranden eller i natklubber...det holder tit tankerne fra mit gamle liv..før jeg blev varmpyr"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: A little walk among the humans.   A little walk among the humans. - Page 2 Icon_minitime

A little walk among the humans.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Pffft.... Humans... ~ Ann
» Dinner for ... humans? (Privat: Patel)
» I simply love the taste of humans.. - Nate.
» Just a Walk Alone or not?
» Just another walk...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: