The Lost World - Who writes the story? |
|
| Dawn ved floden .. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Søn 28 Feb 2010, 09:32 | |
| Han stod lige pluselig over hende så hun var imellem hans ben. "Nårh ja du skal nok overlever en vampyr" sagde han og syntes hun var en svans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Man 01 Mar 2010, 20:35 | |
| Dawn vidste godt hun var en svans. "Jeg ved godt jeg er svag.. men måske fordi jeg har travlt.. men hvad nu. har du tænkt og slå mig ihjel" hviskede hun.. Dawn tog fat i hans bukse ben og trak det op og kyssede ham tre gange ømt på benet. "Så har jeg kysset dig" hviskede han .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Ons 03 Mar 2010, 03:51 | |
| "Sikkert"sagde han og såså undrende på hende da hun kyssede hans ben. Det var lidt underligt men hun var sikkert bare sådan, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Ons 03 Mar 2010, 04:59 | |
| Dawn hev hans bukse ben ned og kravlede væk under hans ben og satte sig ned en meter fra ham og kiggede roligt på ham og var underligt nok ikke bange mere ,, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Ons 03 Mar 2010, 08:17 | |
| Han slog kort øjnene op da hun trak hans bukser ned, men sagde intet. Han drejede hoved lidt for at se tilbage på hende, "Prøver du at gøre mig liderlig, eller sådan noget?" sprugte han akavet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Ons 03 Mar 2010, 08:29 | |
| "Nej! Jeg hev dit bukse ben ned.. efter jeg havde kysset dig påbenet" hun så choket på ham.. selvfølig havde hun ikke taget sig og gøre ham liderlig .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Ons 03 Mar 2010, 08:30 | |
| han sprang ned til hende så han sad på hug lige foran hendee. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Ons 03 Mar 2010, 08:38 | |
| Dawn fik et chok og stivnede kort. hun kravlede så lidt tilbage og kiggede på ham og trak vejert hurtigt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Ons 03 Mar 2010, 08:48 | |
| Han kravlede frem mod hende og så at hun snart ville støde på et træ bag hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Ons 03 Mar 2010, 08:52 | |
| hun bakkede og ramte træet..hun kiggede lidt til sidden og bakkede lidt til siden og kom uden om træet..og smilede usikkert til ham .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Tors 11 Mar 2010, 01:49 | |
| Han stoppede og rejste sig så hvorefter han vinkede til hende og forvandt.
((out)) |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. | |
| |
| | | | Dawn ved floden .. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|