| Dawn ved floden .. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 09:12 | |
| Dato : 25/01 Årstid : Vinter Dag : Lørdag Vejr : lunt og masser af stjerner Sted : Søen Tid : 22.30 Omgivelser : Natur¨ Tøj: http://mariedark.deviantart.com/art/Bleached-designed-Outfit-135103821Dawn lå på maven med en finger i søen, hun havde et sødt men svagt smil på sine læber, hunlod fingern køre rundt i cirkler og nynnede svagt imens, hun tænkte lidt over de ting der var sket efter hun var flytted her til. Men lagde tænken fra sig . Hun var lidt utryg ved og ligge her da hun vidste der var mange vampyre. hun bed sig nu i læbne imens det søde smil stadig sad på hendes læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 09:25 | |
| Demetri havde lige pluselig vendt hende om så hun lå på ryggen imens han sad på hende. "En lille engel, fra stationen" sagde han med et sygt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 09:30 | |
| Dawn stivnede og kiggede bare på ham, "Stop" sagde hun hurtigt og begyndte og gå i panik ¨ , hun lagde hænderne på hans lår og prøvede og få ham væk.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 09:39 | |
| Han grinte og tog fat om hendes håndled og lod hendes hænder være over hendes hoved imens han holdte dem ned mod jorden,. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 09:42 | |
| *Fedt.. anden dag i byen.. og man bliver bidt* Tænkte hun i panik. Hun prøvede og få sine hænder til sig, "Flyt dig.. jeg har ikke gjort dig noget" sagde hun i ren panik |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 09:53 | |
| Han grinte lidt og sagde "OKay" sagde sad stadig på hende men slap hendes hænder men brugte sin evne så hendes hænder lå som hvis han holdte dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:01 | |
| Hun kiggede mere paniskist på ham da hun ikke kunne få sine hænder til sig. "Hv-hvad gør du" hun rystede svagt og kunne ikke finde ud af hvad det var han gjor ved hende, "Det var det samme du gjor på stationen.. Stop!" sagde hun hurtigt og ville gerne lidt væk fra ham hun var ikke tryg .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:06 | |
| Han sprang en meter tilbage fra hende. Men hun kunne stadig ikke flytte sig. "Jeg troede du ville op" sagde han komisk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:11 | |
| "Haha.. meget sjovt.. jeg kan ikke" hun prøvede og være roligt, hun var i panik "Så hjælp mig dog" hun kæmpede virkelig..men var nu udmætted og lå helt stille og trak vejert hurtigt.. hun var meget svag ligr i øjeblikket .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:17 | |
| Han knipsede med fingernde og i det samme gav det slip så hun kom til at svinge singe arme ned i sin mave,. Demetri kiggede ikke lettere intresseret på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:24 | |
| Dawn bukkede sig kort sammen, "Av.. du er syg i hovedet" hun lagde hurtigt en hånd foran munden, Det var ikke meningen at hun ville sige det, hun var bare sur og bange på samme tid, hun satte sig op og var ikke så forpusted mere .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:26 | |
| Han grinte, "og du tror ikke jeg har hørt det før" sagde han og smilte. Han lavede et smølfe sprak i luften og i det samme var der nogte der væltede hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:28 | |
| "Det underne mig ikke.. men det er nok fordi du er det" Hun lå nu ned igen og blev kun irrertert over det "Ej hvor du provo" sagde hun irrertert .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:30 | |
| Han sprang på hende men uden at røre hende lå han over hende. "Kan du høre det" sagde han dybt alvorlogt og ville havde til at lytte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:34 | |
| Dawn fik kort et chok, "Shit" mumlede hun. hun lyttede til hvad han sagde og var helt stille og lyttede efter men kunne kun høre vandet i floden .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:41 | |
| "Det er lyden af mig der er total ligeglad" sagde han og begyndte nu at knurre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:44 | |
| Hun rystede på hovedet og rpøvede og slappe af, "Hvorfor skulle jeglytte til det.. gider du ikke godt og være sød at fjerne dig.. ellers kysser jeg dig" sagde hun hurtigt bare for og se om det hjælp .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:50 | |
| "Jeg røre dig ikke" sagde han med et smil. "Gerne" sagde han og smilte hvis hun ville gøre han vild skulle hun bare kysse ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:53 | |
| Dawn kiggede på ham, "Jeg kysser dig kun vis du lover mig og fjerne dig" hun kiggede på ham og gjor klar til og kysse ham selvom hun ikek ahvde lyst .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 10:58 | |
| "Du kan sku da bare kravle væk selv" sagde han og begyndte så at skæve højere op til han igen stod på benene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 11:01 | |
| Hun rejste sig roligt op og bakkede men nu faldt hun i vandet, hun rejste sig roligt op og prøvede og und gå og kysse ham ..
((Skal logge af.. men svare i morgen xD )) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Lør 27 Feb 2010, 11:02 | |
| Han gloede undrende på hende da hun faldt i vandet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Søn 28 Feb 2010, 05:52 | |
| Dawn smilede genert og kiggede lidt rundt, vandet gik hende til knæene, og hun var våd op til lårene .. "Jeg kysser dig ikke" hun hoppede op af vandet og lbegyndte og løbe væk fra ham .. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Søn 28 Feb 2010, 06:33 | |
| "Øhe, jeg da ligeglad" sagde han og lagde armende over kors og stod og så hun løb. *Regner hun med jeg løber efter eller hvad?* tænkte han og syntes hun så kejdet ud når hun løb. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. Søn 28 Feb 2010, 09:28 | |
| Dawn havde ikke så mange kræfter tilbgae, så hun lagde sig ned og kiggede op i himmlen og var glad for at han ikke ville kysses, hun lukkede øjne i , og slappede af .. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dawn ved floden .. | |
| |
|
| |
| Dawn ved floden .. | |
|