Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene på skateparken

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 05:13

"Hmm, det lyder spændende." svarede Jonah. Han fulgte efter Kate op af trapperne. "Ligner jeg en engel? Har du nogensinde set en engel?" spurgte han drillende. "Og ja, jeg kommer til at elske at se dig nøgen, men jeg skal forsøge at tage det på professionelt som muligt." han smilede til hende. Hun var virkelig nem at snakke med og så havde hun humor. "Fed lejlighed," sagde han da de trådte ind. Han kiggede rundt på alle skoene der lå rundt omkring, og på resten af indretningen. Han nåede lige at få et glimt af soveværelset inden hun lukkede døren. "Rauw." Han grinede lidt af undertøjet der lå inde på soveværelset. "Nå, hvor skal jeg så male dig henne?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene på skateparken - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene på skateparken   Alene på skateparken - Page 3 Icon_minitimeTors 01 Apr 2010, 22:40

Kate så bare på ham og smilte og nikkede "jeg har aldrig set en engel, men hvis de ligner dig så er det jo godt" sagde hun og så kort ned på gulvet da han sagde nået om hendes soveværelse "ååh så klap dog i" drillede hun og gik hen til ham og kyssede ham på hagen "det ved jeg da ikke" indrømmede hun og så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
 
Alene på skateparken
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» efterladt i skateparken - Embry
» alene
» alene under et træ..
» Alene... !
» Alene...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: