|
| en lille gå tur på stranden | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 06:35 | |
| Dato: Irl Årstid: Irl Dag: Tirsdag Vejr: Sol Sted: Stranden Tid: 12:00 Omgivelser: Masser af mennesker Tøj: http://www.skatergirls.info/skater-girl-tn.jpg__________________________________________________ Kate var nede på stranden, hun keder sig virkelig meget og kunne ikke holde ud at være der hjemme. hun havde derfor besluttet sig for at komme ud, hun havde sin taske på ryggen og hvor hendes skateboard lå i. hun havde sine hænder nede i sine lommer og gik bare tæt på vandet, så det var tæt på at vandet ville røre hendes sko. hendes hår sad oppe i en hestehale. hun havde sine høretelefoner på hovedet og lyttede til nået musik på sin ipot, hun så sig omkring og smilte lidt over alle de mennesker der var der omkring. og så ud til at havde det sjovt med sin familie, venner eller kærester. det fik Kate til at savne sine venner og sin familie, men hun ville ikke vise det og gik bare hurtigt videre og vende sit blik ud mod vandet til hun pludseligt støtte ind i nået. hun fald ned på jorden og så forskrakket frem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 06:42 | |
| Jordan havde stået roligt og set ud på vandet, han var ikke i så godt humør, men det kunne man ikke se på ham. Han stod nemlig med en øldåse i hånden og han drak for det meste kun når han var i dårligt humør. Men da han mærkede at nået støtte ind i ham, så gik han et overrasket skridt frem og tabte dåsen, han bandede lidt inde i sit hoved, men vendte sig så og så det var en pige som havde stødt ind ham og han lagde hovedet lidt på skrå. Jordan mente ikke rigtig at han kunne tillade sig at blive sur, så istedet ragte han hende bare en hånd og smilte svagt, " skete der noget?" spurgte han nysgerrigt, men også for at sikre sig at hun var okay og han bed sig lidt i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 06:48 | |
| Kate så op på ham og så ned af sig selv "jeg er okay" sagde hun og tog tøvende hans hånd og rejste sig op "det er jeg virkelig ked af, jeg skulle se at lære mig at se mig for" sagde hun og syntes det var lidt pinligt, hun børste hurtigt sandet væk fra sine bukser og for at sikre sig at der ikke havde sket nået. hun vende sit blik ned mod hans øl og stod lidt og skammede sig "jeg skal nok købe en ny til dig" sagde hun og ville bare gøre et eller andet for at sige undskyld, hun så lidt på ham og var glad for at der ikke havde sket nået mere end hans øl. hun lag sine hænder ned i sine lommer og stod lidt som et lille barn der lige havde blevet skældt ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 06:59 | |
| Jordan smilte svagt til hende og var glad for at hun ikke havde fået yderlige skader på sig over at havde ramt ham. Men selvf hvis man ikke var en af racerne, så var det også svært lige at kunne finde ud af at der stod en engel i vejen. "Okay.. det var godt" sagde han med et nik og så sig kort omkring, men han så tænkende tilbage på hende, da hun undskyldte til ham og trak lidt på den ene skulder og smilte svagt igen, " det gør ikke noget, der skete jo ikke noget, og den fejl kan alle lave" sagde han i en opmuntrende tone og så lidt ned. Jordan kørte sin hånd lidt gennem sit hår, da hun nævnte hans øl og tog den anden hånd i lommen, han vendte sig kort med hovedet imod den, men trak så lidt på den ene skulder, og smilte så svagt, " det skal du ikke tænke på, det går nok" sagde han og smilte svagt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 07:07 | |
| Kate så op på hende og smilte "man skal jo lære at se frem for sig" sagde hun og begynde at få røde kinder for den fejl, hun tog sine hænder længere ned i sine lommer og prøvede at lade være med at se så skamfuld ud "jamen jeg kan jo lige gå over at købe en" sagde hun og tog en hånd op af lommen og pejede på en butik ikke så langt væk, hun betragtede ham for at være helt sikker på at der ikke havde sket nået med ham. hun tog sin ene hånd op af lommen og rakte sin hånd frem mod ham "jeg hedder Kate forresten" sagde hun og prøvede at lade være med at tænke på sine kinder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 07:18 | |
| Jordan smilte lidt mere da han også så at hun smilte til ham og var ret glad for at se et smil hos hende, det gik jo ikke at hun skulle være sur eller for flov til at kunne smile, "hmm... måske, men nogle gange er det sjovt ikke at kigge frem" sagde han med et skævt smil og rodede sig selv lidt i håret for at tænke. Men derefter rystede han ivrigt på hovedet og smilte let til hende, " nej nej, det er helt fint, trænger ikke til en ny, jeg køber bare en senere" sagde han og ville ikke se hende bruge penge på ham, selvom han måske havde tabt sin øl, han kunne sagtens leve uden den. Han tog sin hånd hen og tog blidt fat i hendes og nikkede lidt til hendes præsentertion med et smil på læben, " hyggeligt at møde dig Kate, jeg er Jordan" sagde han og rystede lidt i hendes hånd, før han slap den igen og tog den ned i lommen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 07:26 | |
| Kate tænkte lidt over det og havde endelig ikke nået i mod at købe en ny øl til ham "er du sikker, altså jeg er jo skyld i at du tabte den" sagde hun og tænkte lidt over hans navn og syntes det var et rigtigt flot navn "det er et flot navn du har" sagde hun og tog sin hånd til sig og begynde at pille lidt ved sin trøje, hun syntes det stadig var en lidt pinlig måde at møde ham på. hun lag sin hånd ned i sin lomme og så lidt overvejende hen mod butikken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 07:31 | |
| Jordan lagde hovedet lidt på skrå og gav et kort nik fra sig og smilte svagt, " ja du skal ikke tænke på det, jeg kan altid som sagt købe en ny senere, så meget behøver jeg den ikke" sagde han med et skuldertræk og smilte svagt igen. Han blev lidt overrasket over hendes kommentar eller komplimant med hans navn og kunne ikke lade være med at grine lidt, imens han førte sin hånd om bag nakken og kløede sig lidt, " jamen..øhm.. tak skal du have og i lige måde" sagde han med et skævt smil til hende. Jordan så godt at kiggede hen på butikken, men stilte sig så ind foran hende, så hun ikke kunne se butikken for ham, " du kan godt droppe det, for selvom du købte en, så ville jeg ikke tage imod den" sagde Jordan med et let smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 07:39 | |
| Kate smilte til ham og nikkede lidt "jamen jeg takker da, selv om det ikke er så pænt som dit" sagde hun og fik et chok da han gik hen foran hende, hun gik et skridt tilbage og så op på ham og bed sig i læben. hun slap den lidt efter "jamen, jeg vil gerne købe en til dig.. det er vel det mindste jeg kan gøre" sagde hun og gik det skridt tætter på ham, og smilte op til ham og viste ikke hvad hun skulle gøre "hvorfor vil du ikke det ? hvis jeg nu bruger penge på det, jeg kan nemlig ikke selv lide øl" sagde hun og gik op på sine tæer for at komme tætter på hans hoved, hun prøvede at se lidt sur ud men begynde bare at grine af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 07:58 | |
| Jordan smilte skævt og kørte tænkende en hånd gennem håret, hvor han så derefter trak lidt på den ene skulder og tog hænderne ned i lommen igen og bed sig diskret i læben, for at finde det rigtige ord, " det kan sikkert godt være, eller også er det bare fordi du ikke selv kan se det smukke ved dit navn" foreslog han og smilte skævt til hende igen. Han rystede lidt på hovedet og smilte svagt, han ville ikke lade hende bruge penge på ham om det så var det sidste han skulle forhindre hende i, så ville han ikke lade hende gøre det, " jamen det skal du ikke" sagde han og smilte skævt igen. Jordan havde endelig ikke noget imod at hun kom tættere på ham, han kom bare i tanke om en oplevelse han havde haft på grund af at en pige var kommet for tæt på ham, men det regnede han nu ikke lige med at hun gjorde, " fordi jeg selv har penge, du har sikkert meget andet du burde bruge dine penge til" sagde han og stod helt lige næsten selvom hun stilte sig på tæer. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 08:07 | |
| Kate så på ham og prøvede at finde nået at sige igen "jamen jeg har ikke et flot navn" sagde hun bestemt og lag sine arme over kors, hun så lidt hen på butikken og nikkede og overgav sig selv om hun ikke var vild med det "jamen så lad mig byde dig i byen på et tidspunkt eller nået" sagde hun og tænkte lidt over det, hun begynde at rødme for hun syntes det var pinligt at hun lige havde mødt ham. hun vende sit blik ned mod jorden og træk vejret dybt for at tænke på det, hun så lidt efter op på ham igen "okay" sagde hun og prikkede ham blidt på næsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 08:17 | |
| Jordan løftede drillende det ene øjenbryn, fordi han godt kunne høre at hun ikke lød som om at hun overgav sig og grinte lidt over det, da han faktisk fandt det lidt morsomt, han undrede sig dog også lidt over at hun ikke var en af de slags piger som med det samme tog imod et komplimant, " jo du har" modsagde han ende og lagde selv armene over kors. Han himlede dog lidt med øjnene, da hun alligevel fandt på noget andet og sukkede opgivende, " okay fint.. du for lov til at byde mig i byen på et tidspunkt, men ikke nået overdrevet" sagde han og havde virkelig løst til at bruge løftet pegefinger imens bare for at drille, men lod dog være. Jordan grinte lidt over at hun prikkede ham på næsen og nikkede lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden Ons 03 Mar 2010, 08:22 | |
| Kate så på ham og gik ned på sine fødder igen og rystede på hovedet "nej lille Jordan" sagde hun og syntes det var morsomt da hun jo var mindre end ham, hun klappede i hænderne men lad dem hurtigt ned i lommerne igen og var glad for at han havde lyst til at se hende igen. selv om han ikke kende hende endnu "okay det lyder virkelig hyggeligt, nej nej bare hygge hygge" sagde hun og grinte lidt af sig selv, hun gik lidt tætter på ham og så tænkende op på ham og hævede det ene øjebryn "det tør du ikke" sagde hun og lag sine arme over kors igen, og lukkede sine øjne lidt i så man næsten ikke kunne se hendes øjne |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en lille gå tur på stranden | |
| |
| | | | en lille gå tur på stranden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|