Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

What the fuck am I doing here?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain

Antal indlæg : 383
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

What the fuck am I doing here? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: What the fuck am I doing here?   What the fuck am I doing here? - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 02:43

Najee rystede svagt på sit hoved og så på ham "Find dig nogen andre der gider at lege med på din leg, i øvrigt afbrød du mig i mit arbejde" sagde han så og var ikke så godtroende at tro på det han sagde, han mente et eller andet sted at drengen måtte være lidt skør, men ville ikke bebrejde ham noget, for han gad helst ikke rode sig ud i et skænderi med drengen, da han var ufattelig stærk og ville nok ikke vinde i en slåskamp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: What the fuck am I doing here?   What the fuck am I doing here? - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 02:49

Lyonaro så tænksomt på ham. "Du kan tage billeder af mig. Jeg er ret fotogen" Smilte han, og syntes ikke selv at det var nogen dårlig ide, især fordi han godt kunne tænke sig at have nogle gode billeder af sig selv. "Lad os sige det sådan, at jeg lader dig leve, hvis du laver nogle tilfredsstillende billeder af mig. Okay?".
Porcelain
A-rang
A-rang
Porcelain

Antal indlæg : 383
Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet

IndlægEmne: Sv: What the fuck am I doing here?   What the fuck am I doing here? - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:44

Najee tænkte kort over det og nikkede så "Okay, men det bliver ikke herude så" sagde han så og så på ham, han var faktisk en rigtig køn dreng, men det ville blive mærkeligt at tage billeder af en dreng når han var vendt til at tage billeder af kvinder, især nøgne, han pegede hen mod byen "Det bliver i min lejlighed, der har jeg det rigtige udstyr" sagde han og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: What the fuck am I doing here?   What the fuck am I doing here? - Page 2 Icon_minitimeSøn 09 Maj 2010, 22:36

Lyonaro løftede blikket på ham og tænkte lidt. "Det rigtige udstyr... Hmm... Okay, men hvis du lyver overfor mig, så dør du ikke bare. Jeg vil voldtage dig og torturere dig, og jeg vil hænge dig op ligesom Jesus og slå dig ihjel således!". Han rømmede sig kort og så væk. "Lad os gå".
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: What the fuck am I doing here?   What the fuck am I doing here? - Page 2 Icon_minitime

What the fuck am I doing here?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Silent River-
Gå til: