Antal indlæg : 383 Bosted : Nær sin herre Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet
Emne: Sv: What the fuck am I doing here? Lør 06 Mar 2010, 02:43
Najee rystede svagt på sit hoved og så på ham "Find dig nogen andre der gider at lege med på din leg, i øvrigt afbrød du mig i mit arbejde" sagde han så og var ikke så godtroende at tro på det han sagde, han mente et eller andet sted at drengen måtte være lidt skør, men ville ikke bebrejde ham noget, for han gad helst ikke rode sig ud i et skænderi med drengen, da han var ufattelig stærk og ville nok ikke vinde i en slåskamp.
Gæst Gæst
Emne: Sv: What the fuck am I doing here? Lør 06 Mar 2010, 02:49
Lyonaro så tænksomt på ham. "Du kan tage billeder af mig. Jeg er ret fotogen" Smilte han, og syntes ikke selv at det var nogen dårlig ide, især fordi han godt kunne tænke sig at have nogle gode billeder af sig selv. "Lad os sige det sådan, at jeg lader dig leve, hvis du laver nogle tilfredsstillende billeder af mig. Okay?".
Porcelain A-rang
Antal indlæg : 383 Bosted : Nær sin herre Beskæftigelse : Sjælebundet slave, samt tag-selv-buffet
Emne: Sv: What the fuck am I doing here? Lør 06 Mar 2010, 03:44
Najee tænkte kort over det og nikkede så "Okay, men det bliver ikke herude så" sagde han så og så på ham, han var faktisk en rigtig køn dreng, men det ville blive mærkeligt at tage billeder af en dreng når han var vendt til at tage billeder af kvinder, især nøgne, han pegede hen mod byen "Det bliver i min lejlighed, der har jeg det rigtige udstyr" sagde han og så på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: What the fuck am I doing here? Søn 09 Maj 2010, 22:36
Lyonaro løftede blikket på ham og tænkte lidt. "Det rigtige udstyr... Hmm... Okay, men hvis du lyver overfor mig, så dør du ikke bare. Jeg vil voldtage dig og torturere dig, og jeg vil hænge dig op ligesom Jesus og slå dig ihjel således!". Han rømmede sig kort og så væk. "Lad os gå".
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …