| En skøn nat på the reggie club | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Lør 13 Mar 2010, 12:24 | |
| Morgan grinte lidt af ham og lag en hånd i hans hår og begynde at nusse ham lidt i det "ja det gør vi vel" sagde han bare og grinte lidt af ham "nu tænker du sikker et eller andet" sagde han og hovede det ene øjebryn og kunne ikke lade være med at grine |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Lør 13 Mar 2010, 12:41 | |
| Nick lukkede øjnene da Morgan lagde sin hånd i hans hår og dæmonen nød den lette nussen og tog det med et svagt smil "ja og du ved ikke hvad jeg tænker på" drillede Nick og rakte tunge af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Lør 13 Mar 2010, 12:43 | |
| Morgan hævede det ene øjebryn "du tænker nok på at jeg ikke kan læse dine tanker" sagde han og hævede det ene øjebryn
//jeg logger// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Lør 13 Mar 2010, 12:56 | |
| "Nej ikke helt, men et godt gæt" svarede han og holdt øjnene lukkede da han virkelig nød Morgans nussen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 01:05 | |
| Morgan blev bare ved med at nusse ham i håret, han grinte lidt og nikkede "det er jo altid nået, ej jeg ved ikke hvad min evne er.. og har heller aldrig haft brug for at finde ud af det" sagde han og smilte stort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 01:57 | |
| Nick åbnede langsomt og en smule udmattet øjnene og så på Morgan "nej..." mumlede han og blev helt afslappet af Morgans nussen i hans hår "hvor gammel er du egentlig?" spurgte han og hentydede til sindets alder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 02:04 | |
| Morgan lo lidt af ham og blev ved med at nusse hans hår "du vil bare syntes at du har bollet med en der er for gammel" sagde han i en drillende tone og tænkte lidt over det, og prøvede at tælle det samme "jeg er hmm.. 472år" sagde han og hævede det ene øjebryn og kunne ikke lade være med at grine |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 02:12 | |
| Nick smilede lidt at det Morgan sagde, da han aldrig selv tænkte på hvor gamle dem han gik i seng med var, for det var han faktisk ret ligeglad med. Det var en ubetydelig bagatel for hans vedkommende "hmm...jeg har gået i seng med en ældre herre..." sagde han stille og tænkte lidt over det i tavshed "frækt.." med et smil på læben og lukkede igen øjnene i. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 02:32 | |
| Morgan grinte lidt af ham og hævede det ene øjebryn "jamen så er jeg jo ikke den ældste" sagde han og nussede ham videre i håret og grinte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 02:35 | |
| Nick så på ham med forvirring i blikket og forstod ikke helt hvad han mente med det han sagde "jo, det er du..." svarede han og lyttede tænkende til hans grin. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 02:36 | |
| Morgan blev ved med at se på ham "nej, hvis du har bollet med en der er ældre.. så er jeg jo ikke den ældste du har bollet med" sagde han og nussede ham videre i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 02:45 | |
| Nick smilede svagt til ham "men du er den ældste jeg har haft sex med indtil videre" forklarede han og begravede hovedet i puden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 02:47 | |
| Morgan nikkede og grinte "er det godt eller ?" spurgte han om og nussede ham videre i håret og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 02:54 | |
| Nick så på ham igen og smilte til ham "det betyder jo bare at du er den ældste der har kneppet mig indtil videre så...du bestemmer jo selv om det er godt eller ej.." sagde han og vidste godt at han sprog var grimt på det område, men det var han også ret ligeglad med. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 03:02 | |
| Morgan grinte lidt af ham og nikkede "jamen det er jo altid nået eller nået" sagde han og nussede ham videre i håret, men tog den lidt efter til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 03:06 | |
| "Ja det er det nok..." sagde han og tænkte over noget der plagede ham om svar "Morgan?" spurgte han og så ham i de mørkerøde øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 03:11 | |
| Morgan smilte han og nikkede "ja hvad er der ?" hviskede han og bed sig i læben og lukkede sine øjne lidt i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 03:18 | |
| Nick tænkte sig lidt om men vendte så opmærksomheden tilbage til Morgan igen "er du til fyre eller gik du bare i seng med mig for at få noget?" spurgte han stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 03:58 | |
| Morgan gav et lille grin fra sig og så bare på ham "hvis jeg bare gik i seng med dig for at få nået, så havde jeg gået for at få nået mere af nogle andre" sagde han ærligt og havde jo endelig ikke tænkt sig gå i seng med nogen i nat, selv om det blev til det "jeg er ikke til drenge og jeg er heller ikke til piger, jeg tænder sådan set ikke på nogen af dem.. det er svært at forklare" sagde han og viste endelig ikke hvordan han skulle forklare det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 04:06 | |
| Nick spekulerede lidt over det Morgan sagde og så på ham med et tænksomt blik "så...hvis du ikke tænder på hverken piger eller drenge, så tænder du vel på sex?" spurgte han og synes selv det lød åndsvagt "du tænder kun på det piger og drenge kan gøre ved dig, hvilket er sex ikke sandt?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 04:12 | |
| Morgan gav et lille grin og nikkede "ja det er nok rigtigt nok,, men det er for det meste smagen af blod der får lysten i mig" sagde han og lukkede sine øjne i og smilte til ham "det er måske lidt mærkeligt, men sådan er jeg bare" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 04:38 | |
| Han nikkede til det Morgan sagde og fik en lille idé "nej det virker forståeligt...for mig ihvertfald" sagde han og smilte lidt. Ved tankens kraft skar han en lille rift i Morgans mund, og selvom den ikke var ret dyb eller ret lang begyndte blodet lige så stille at pible frem fra det minimalistiske sår. Et lusket smil fremkom på Nicks bløde læber da dette bare var for at teste Morgan af, og så vidste Nick jo at såret hurtigt ville hele fordi Morgan var vampyr. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 04:43 | |
| Morgan smilte til ham "ja ikke" sagde han og lukkede sine øjne i da han fik smagen af blod i sin mund, man kunne se på ham at der var nået at nød rigtigt meget. han lod sin hånd glide ned af hans hår og ned på hans ryg og videre ned på hans røv, han rykkede sig tætter på ham og begynde at kysse ham vådt på hans skulderblad |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 05:07 | |
| Nick så hans reaktion på riften og blodet, og smilte svagt af den effekt det havde på ham. Da han mærkede hans hånd på sin røv holdt han kort vejret af ren tænksomhed men lod så sine hænder køre op til hans skuldre og nød kysset og berøringerne. "Man er nem at tænde hva'?" hviskede han i hans øre med en drillende undertone og fangede hurtigt hans læber i et kys hvor han sneg sin tunge ind i hans mund og smagte blodet fra riften. Nick slikkede over såret og fik blodet ind i munden hvilket han nød fuldt ud. De kyssede stadig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club Søn 14 Mar 2010, 05:20 | |
| Morgan gav et lille grin fra sig og blev ved med at nusse ham på røven "ja det er jeg måske" hviskede han, han smilte da han mærkede hans læber mod sine. han åbnede sin mund lidt så hans tunge bedre kunne komme ind, han lod sin tunge lege lidt med hans og kunne godt mærke på ham at han nød smagen |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En skøn nat på the reggie club | |
| |
|
| |
| En skøn nat på the reggie club | |
|