Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En skøn nat på the reggie club

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En skøn nat på the reggie club - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeMan 22 Mar 2010, 09:19

Morgan tænkte lidt over det og tog hans ene hånd og tog hans håndled til sin mund, han tog en dyb indånding af den "så er der mad lige her" sagde han og vende sit blik op mod ham og prøvede at tage sin finger til sig, han grinte lidt af ham "slip" sagde han i en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 05:30

Nick gøs let da Morgan tog fat i hans håndled men lod sig ikke mærke med det "hmm..." mumlede han bare og bed sig i læben mens et smil krydsede dem. Han grinte lidt af Morgans forsøg på at slippe men lod bare sin tunge lege lidt på hans fingerspids "svagpisser" sagde han efter at have sluppet hans finger med tænderne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 05:46

Morgan så lidt på sit finger og grinte stort af ham "så siger vi det" sagde han og rakte tunge af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 06:25

"Så fra nu af må jeg kalde dig svagpisser?" spurgte Nick og lagde hovedet på skrå med et skævt smil og mente det jo kun for at drille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 07:29

Morgan træk bare på skulderne "har sagt at du må kalde mig hvad du vil" sagde han og hævede det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 07:33

Nick så bare på ham og tænkte lidt over det han sagde "hvad vil du så kalde mig?" spurgte han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 07:45

Morgan tænkte lidt over det og lukkede sine øjne i "kanin" sagde han og gav et grin fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 08:19

Nick spærrede øjnene op og så lettere fornærmet på ham "kanin? hvordan satan fandt du frem til det?" spurgte han og hævede et øjenbryn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 08:22

Morgan grinte lidt og tænkte på om han skulle sige det "fordi vi er to kaniner" grinte han og prøvede at stoppe med at grine "kender du ikke det man siger.. at han knepper som to kaniner ?" spurgte han om og grinte videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 08:25

Nick kom til at grine af det Morgan sagde, da han fik et underligt billed i hovedet "nej det kender jeg godt nok ikke!" sagde han med et grin og smilte skævt til ham "og du kalder mig kanin fordi jeg knepper med alle eller hvad?" spurgte han og var ikke helt sikker på at han havde forstået ham helt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTirs 23 Mar 2010, 08:34

Morgan rystede på hovedet og gav et grin af ham "nej det var ikke sådan ment" sagde han og nussede ham blidt på låret, og stoppede med at grine af ham "nej det er ligemeget" sagde han og træk på skulderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 03:08

Nick betragtede ham og smilte af det "så siger vi det" sagde han og nød den blide nussen på sit lår og kom til at tænke på det der var sket denne nat "by the way, du er faktisk ret god i sengen" komplimenterede han og smilte skævt men mente det faktisk på trods af den smerte Morgan havde pådraget ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 05:44

Morgan nussede ham videre på låret og så op på ham, med sine mørkerøde øjne og lyttede bare på hvad han sagde og smilte svagt af ham "ja det gør vi nemlig" sagde han i en drillende tone og lukkede sine øjne kort i, inden han åbnede dem igen og så op på ham med et charmerende smil "jeg takker da, du er også selv god" sagde han og syntes at det havde været en meget god nat, bedre end de fleste syntes han og bed sig i læben. mens han tænkte lidt over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:44

Nick betragtede hans charmerende smil og smilte selv af hans svar "tak...men du må da også have noget erfaring" sagde han og synes meget godt om det de havde lavet sammen og ønskede at der kunne eksistere en anden gang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:54

Morgan kunne ikke lade være med at grine af det han sagde, han nikkede så stille og træk på skulderne "det må man vel havde nået man har levet så længe som mig" sagde han og viste ikke hvis det var en god idé eller ikke "men nu har jeg jo for det meste kun tænkt på at jeg skulle nyde det også er det ligemeget med den anden" sagde han og nussede ham videre på låret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeSøn 28 Mar 2010, 08:18

Nick lyttede til hans grin, lænede sig tilbage og lagde hovede mod sofaryglænet bag sig "ja det kunne jeg mærke" sagde han og hentydede til ømheden Morgan havde givet ham ved deres samleje. Han kunne godt mærke det når han sad stille og når han bevægede sig gjorde det ondt da vampyren jo havde været ret hård.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 13:21

Morgan kunne ikke lade være med at give et grin fra sig "det var ikke med vilje, har jo lovet at jeg skal være sødere næste gang.. at du må bestemme" sagde han og lod stille sin hånd glide ind på hans inderlår og smilte stort "ved så heller ikke om jeg plejer at være så hård" sagde han og tænkte lidt over det, og viste det endelig ikke da han enten dræbte personen efter. eller smuttede næsten med det samme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeOns 31 Mar 2010, 13:34

Nick smilte svagt og så lidt på hans hånd da han lod den glide ind på hans inderlår "lyder godt...men hvad hvis der ikke kommer en næste gang?" spurgte han og lagde sin ene hånd på hans. han tænkte lidt over det Morgan sagde før han svarede "så det er umiddelbart kun mig du er så hård overfor?" han hævede et øjenbryn, men i en interesseret mine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 01:35

Morgan så op på ham med et smil på læben og kunne ikke lade være med at give et grin fra sig "det kommer en næste gang.. hvorfor skulle der ikke komme det ?" sagde han og nussede ham blidt på inderlåret med sine kolde fingere, han fjernede ikke sit blik fra ham og bed sig kort i læben "det ved jeg faktisk ikke.. måske..." sagde han med en lidt halvfræk stemme, han satte sig lidt op og tog fat i hans hage og træk hans hoved ned til sit "ikke lige fordi jeg har spurgt dem jeg har været i seng med om jeg har været forhård" hviskede han og lukkede sine øjne i og kyssede ham ømt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 02:13

Nick så ned på ham og smilte svagt af det han sagde da han også ønskede en næste gang - bare ikke forløbig. "Ved jeg ikke.." sagde han stille, lidt distraheret af hans nussen på sit inderlår, og bemærkede godt hans halv frække stemme og det fik ham igen til at smile "mmh.." mumlede han svagt og så lidt på ham da han satte sig og. Nick lod ham fører sig ned og blive kysset mens han bare nød det og self kyssede med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeOns 07 Apr 2010, 12:02

Morgan smilte lidt af ham og slikkede ham kort over læberne "nej nemlig" hviskede han inden han kyssede ham igen, han lod sin hånd glide om i hans nakke. og ville med glæde gå i seng med ham igen, han lod sine øjne forblive lukkede og kunne godt lide at mærke hans læber mod sine. han nussede ham blidt i nakken og lod stille sin tunge glide ind i hans mund
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 06:00

Nick så bare på ham da han slikkede ham over læberne og nød det faktisk. Hvorfor skulle han ike også det? Han lagde sin ene hånd på Morgans brystkasse og kyssede med og lod også sin egen tunge møde hans så det automatisk gjorde kysset lidt vildere men samtidig også mere intenst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 06:05

Morgan smilte lidt og blev ved med at kysse ham, han kunne faktisk godt lide at kysse med Nick. selv om han havde det som om at kysse den ene er som at kysse alle andre, efter hans mening så var der ikke rigtigt nogle forskel. han nussede ham dog blidt på låret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 06:07

Nick mærkede hans hånd på sit lår og lod langsomt deres læber skildes. Det var nok bedst at stoppe inden de kom for godt igang, og Nick havde ærlig talt ikke lyst til en omgang mere med Morgan lige forløbig da han virkelig også kunne mærke smerten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010, 06:12

Morgan åbnede sine øjne da han mærkede at han stoppede kysset "nået galt ?" spurgte han om og lag sit hoved på skrå, han fjernede ikke sit blik fra ham og bed sig i læben
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En skøn nat på the reggie club   En skøn nat på the reggie club - Page 13 Icon_minitime

En skøn nat på the reggie club
Tilbage til toppen 
Side 13 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» en tur på Reggie club.
» The Reggie Club
» The Reggie Club..
» en tur på Reggie club.//Amon//
» Jazz på The Reggie CLub

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum