| Todo Mi Amor Eres Tu. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Tirs 09 Mar 2010, 09:41 | |
| Sean så ned på hende og så det svagt smil. han rystede stille på hovedet og så hen på ægteparret "hun har slået sig..og kan ikke tåle at se blod..så..jeg skal nok tage hende på hospitalet" sagde han med et lille smil og ægte parret skyndte sig videre, da de ikke kunne lide Seans udseende. han vidste ikke hun ikke kunne tåle blod men det var en god undskyldning når man ikke ville blive opdaget i at være vampyr |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Tirs 09 Mar 2010, 09:47 | |
| Efter noget tid vågnede hun igen. Et lille suk kom fra hende. Hun kiggede rundt "Sean?" Sagde hun og sukkede "Sean, hvad med menneskerne?" Hun vidste ikke rigtig hvad hun snakkede om. Hun håbede mere på han gjorde. Hun lagde sine arme om hans nakke og prøvede at trække sig op da hun var faldet lidt ned, da hun besvimede. Hun kunne stadig ikke åbne øjnene helt, men det var nok til at hun kunne se Sean. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 03:59 | |
| Sean så ned på Mira med et skævt smil og en smule blod ved mundvigen trillede ned "ja hvad med dem?" spurgte han roligt og slikkede blodet væk fra sin mundvige. han løftede hende op i sine arme så han bar hende og begyndte så at gå "hvor bor du henne lille engel?" spurgt han roligt og så sig omkring. han sørgede for at hendes hår skyggede for bidemærkerne før han gik ud på gaden hjvor der var flere mennesker. han prøvede at se mere alvorlig ud, så menneskerne bare troede at han hjalp hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 05:49 | |
| Hun kunne åbne øjnene mere nu "De... De måtte kun se du bed mig?" Svarede hun sukkende og rystede stadig. Hun smilede svagt, da hun bar hende op i sine arme.. Hun sukkede da han kaldte hende lille engel "Sean, kald mig nu bare Mira," Sukkede hun og kiggede ham i øjnene. Hun kiggede over på en lejlighed ovre på den anden side af gaden "Jeg bor lige derovre," Svarede hun og kneb øjnene sammen, da hun lille smerte fra bidet kom. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 06:52 | |
| Sean grinte lavmælt "nej..jeg sørgede for ingen så det...jeg er jo ikke dum vel" sagde han og så på hende med et tænksomt blik. han så frem for sig og træk på skuldrende "jeg kan ikke lide at kalde folk ved deres navne" sagde han roligt og gik over vejen hen til hendes lejlighed. han holdte hende roligt oppe og gik hen til døren til lejligheden "er der låst?" spurgte han og så sig lidt omkring. for at være sikker på at folk ikke så for underligt på dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 06:57 | |
| Hun kiggede på døren og smilede skævt. "Ehm..." Hun kunne ikke rigtig tænke klart efter den smerte. Hun vred sig lidt, da hun tænkte på smerten. Hun rystede på hovedet for at få tanken ud af hovedet og kiggede op på ham igen "Ehm, Ja.. Nøglen ligger i min bukselomme," Svarede hun og kiggede hen på døren igen. Hun prøvede at løfte den ene hånd op på hovedet for at en hår tot væk fra hovedet, da den var faldet ned. Hun opgav det hurtigt, da hun var for slap til at kunne nå hen til den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 07:49 | |
| Sean nikkede og så på hende med et lidt tænksomt blik. han så ned på hendes lommer og slap hende stille med den ene hånd, hvorefter han holdte hende oppe med den ene arm. han kørte stille sin ene hånd ned i hendes bukse lomme og fant nøglen "hvor gammel er du?" spurgte han roligt og træk stille nøglen op af hendes lomme. han låste stille døren op igen og løftede hende op i begge arme igen. han gik roligt ind af døren og op af trappen med hende i armene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 07:56 | |
| Hun kiggede på døren der gik op. Hun lyttede til hans spørgsmål og smilede sødt. "Ehm, jeg er 16," Smilede hun. Hun var ved at blive sig selv igen. Hun rystede kort på hovedet for at få den tot hår væk, da den faktisk irriterede hende meget. "Det er oppe på 2. sal," Smilede hun og kiggede på trapperne som efter en forsvandt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 08:29 | |
| Sean så på hende og gik videre op af trapperne "okay ung.." sagde han stille og stoppede ved 2. sal. han satte hende ned "ved du godt du er alt for tilgivende?" spurgte han så og lage hovedet svagt på skrå. han stirrede lidt på hende og ga hende nøglerne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 08:35 | |
| Hun smilede skævt "Hvor gammel er du da?" Spurgte hun og tog imod nøglerne. "Hmm, du manglede blod og jeg regner ikke med du vil gøre det igen,vel? Altså du kan jo altid tage et menneske. Der er alligevel så mange," Smilede hun og drejede lige rundt på hælende og vendte mod døren. Hun tog nøglen i nøglehullet og drejede nøglen. "Kom ind," Smilede hun og lavede et ryk med hånden. Hun gik ind og smed nøglerne på hendes bord inde på hendes værelse "Hmm, ja.. Det er ikke noget særligt. Men det er fint nok til mig og min moster. Eller der er nu næsten kun mig, da min moster sjældent er hjemme, da hun altid arbejder både dag og nat vagt," Smilede hun og satte sig i sin seng inde på sit værelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 09:11 | |
| "17...eller det er jeg i krop..men i sind er jeg 24" sagde han rolig og gik med hende ind i lejligheden. han så rundt "tja...dit blod smagte meget godt..meget bedre en et menneskes..så jeg kan ikke love at jeg ikke bider dig igen" sagde han ærligt, da han ikke ville lyve for hende. han brø sig ikke om at lyve for meget, så hellere virke grov, men han var sikker på hvis han blev mreget sulten, ville han da bide hende i stedet for at skulle til at finde et menneske. han så lidt rundt og lyttede til hvad hun sagde "aha...her er da fint nok...bedre en mit sted" sagde han og grinte kort. han havde ikke noget ated at bo så han syntes jo alt var bedre end hans hjem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 09:21 | |
| "Jamen så må du sørge for at spise noget mere. Og du kan jo finde mennesker overalt. Du ved ikke hvor ondt det gør at blive bidt," Sagde hun sukkende og tog sig lidt på bidet. Hun gik hen til sit sminkebord, hvor der var et spejl og make-up og perfumer der stod på et bord nedenunder. Hun tog en sort elastik som lå på bordet. Hun tog sin børste ved siden af sig og réde sit hår om i en høj, stram hestehale. Man kunnne se bidet på hendes hals. Hun stalte sig med siden til og pillede lidt ved det. Hun trak hurtigt hånden tilbage og gik hen til Sean igen. "Hvor bor du da?" spurgte hun med et sødt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 09:30 | |
| Sean rystede på hovedet og mumledet et eller andet vred "jeg ved sku udmærket hvor ondt det gør..jeg er blevet bidt..min skaber måtte bide mig før jeg kunne blive vampyr..det lille bid der er intet forhold til det jeg er blevet udsat for" sagde han og så hen på hende. han lage hovedet stille hovedet på skrå og betragtede bidet lidt "hmm..ingen steder" sagde han kort og lod stille sin ene finger røre kort ved såret "skal jeg ikke lige hjælpe dig med såret så det ikke bliver et så slemt ar?" spurgte han så og så på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 09:36 | |
| Hun kiggede overrasket på ham "Bor du ingen steder? Jamen hvor sover du så henne?" Spurgte hun med et skævt smil. Hun knyttede sine hænder, da han mærkede på hendes sår. Hun tog sin hånd rundt om hans og tog den væk fra såret "Gør det ondt? Hellere have et ar end flere smerter," Smilede hun skævt og kiggede på deres hænder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 09:59 | |
| Sean så hendes overraskede smil og begyndte at grine af hendes spørgsmål "jeg er vampyr..jeg sover ikke..og hvis jeg skal slappe af tager jeg bare på club" sagde han med et skulder træk og så på deres hænder. han lukkede sin hånd om hendes og smilte skævt til hende "jeg kender en metode så det er næsten smerte frit..og hvis du er heldig mærker du ingen smerte" sagde han og træk hende med sig ind i køkkenet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 10:04 | |
| Hun smilte og tog klemte om hans hånd. Hun gik med ham ud i køkkenet. hun slap hans hånd og hoppede op på køkkentbordet. "Er der noget spiecielt du skal bruge?" Spurgte hun smilende. Hun mærkede på såret. Hun smilede skævt. Hun tog hånden ned igen og placerede den på hendes lår. Hun kiggede smilende på Sean og pillede lidt ved sin hestehale med den anden hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 10:42 | |
| Sean så på hende og så sig lidt omkring i køkkendet "jeg skal bruge en klud og så skal jeg bruge noget cifron saft" sagde han med et skævt smil og så på hende med at skævt smil. han så sig rundt i køkkenet for at se om han serlv kunne finde de ting han skulle bruge, men da han jo ikke var hjemmevant i køkkenet kunne han ikke finde det nogen steder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 10:47 | |
| Hun hoppede ned fra bordet og gik hen til køleskabet med lette strin. Hun åbnede det og kiggede rundt i det. Hun flyttede på nogle tind i det og fandt heldigvis en dunk med citron saft i. Hun kastede dunken til Sean og smilede sødt. Hun gik hen til en skuffe og trak den ud. Hun rodede i den for at finde en passende klud. Hun fandt en med det samme og kastede kluden til ham. Hun gik hen til køkkenetbordet og hoppede op på det "Andet du mangler?" Spurgte hun og kiggede rundt for at finde noget selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 11:07 | |
| Sean fulgte hende med blikket og smilte skævt. han greb dunken og kluden og smilte skævt til hende. han gjorde kluden våd og gik hen til hende. han så lidt på såret og puttede en smule af citron saften på kluden, men ikke ret meget. han begyndte at dube kluden mod hendes sår og vidste det nok svigede en lille smule, så han gjorde det meget forsigtigt "nope..." mumlede han kort og så ud til en koncentrere sig lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Ons 10 Mar 2010, 11:13 | |
| Hun fik et chok, da kluden ramte hendes sår. Hun rykkede sig væk fra ham "Av!" Hvæsede hun og bed sig i læben. Hun måtte jo tage smerten. Hun rykkede sig langsomt tilbage igen og lænede hovedet til den ene side. "Vent, jeg har noget så jeg ikke ligger så meget mærke til smerten," Sagde hun og hoppede ned fra bordet. Lidt efter kom hun tilbage med et lille håndklæde. Hun hoppede op på bordet igen og tog håndklædet op til munden. Hun lænede hovedet til den ene side og begyndte at bide i håndklædet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Tors 11 Mar 2010, 06:02 | |
| Sean kom til at grine lidt af hendes væsen og måtte holde sig for munden "undskyld.." mumlede han og smilte skævt til hende, da han havde flyttet sin hånd. han fulgte hende med blikket og så efter hende med et hævet øjnbryn "okay et håndlæde" sgade han lidt undrende, men træk så på skuldrende og dubede roligt videre på såret. hans tungespids lå på hans overlæber, så man kunne tydeligt se han koncentrerede sig og han var også meget grundig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Tors 11 Mar 2010, 06:07 | |
| "Jep et håndklæde," Smilte hun. Hun begyndte at bide hårde da kluden ramte såret igen. Det tog en smule af smerten, men alligevel ikke nok. Hun bed hårde og hårde "Hvor lang tid skal det her tage?" Spurgte hun væsende ned i håndklædet. Hun kneb øjnene sammen og bed tænder sammen rundt om håndklædet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Fre 12 Mar 2010, 07:36 | |
| Sean fik renset såret helt og flyttede så kurven "nu...pladster" sagde han så og så lidt rundt. han svarede på intet af det hun sagde, da han bare syntes det var pivet, men alligevel lidt sjovt. han havde også at skævt smil på læberne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Fre 12 Mar 2010, 07:43 | |
| Hun tænkte sig om "Ehm nederste skuffe," Svarede hun og pegede over mod nogle skuffer. Hun hoppede ned fra bordet. Hun rettede lidt på sin trøje. Hun krammede ham "Tak Sean," Smilede hun og pressede sig ind til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. Fre 12 Mar 2010, 09:08 | |
| Sean så hen på skufferne og skulle lige til at g¨der hen da han mærkede hun krammede ham. han så lidt forbløffet ned på hende "hvorfor takker du mig?..jeg bed dig jo?" sagde han og så lidt hend på skuffen. han lage stille armene om hende og krammede still med. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Todo Mi Amor Eres Tu. | |
| |
|
| |
| Todo Mi Amor Eres Tu. | |
|