Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:15
"Jo, men så skal du sørge for at jeg kommer op på et værelse klokken elleve" Svarede han "For du ved jo godt hvor dum jeg bliver, når jeg får noget indenbords". Han smilte lidt, tog hans arm og trak ham med hen til bordene, hvor der også gik snobbede tjenere rundt og serverede forskellige glas med alkohol. Han slap Andys arm og satte sig ved et af de runde borde og kiggede op på ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:16
Han kom til at småle lidt af hendes forvirrede blik og sagde muntert "Tag en cola med vodka og citron til. Hvis blandingen er rigtig kan man slet ikke smage det". Det var ikke sikkert at hun brød sig om smagen af alkohol. Men så meget fik de jo heller ikke. Dette var et bal og ikke en fest. Der var jo en betydeligt forskel. Han valgte selv en martini blandet op med noget sødt og drejede så om så de kunne gå lidt væk fra bordet og gøre plads til de andre. "Maskebal- Det var nok sidste i Highschool jeg var det" sagde han stille og smilte lidt ved tanken. Så nippede han lidt til drinken og så rundt på alle de festlige kjoler.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:16
Han smilte, og satte sin hånd imod hende, som en indbydelse til at han skulle tage den. Hun virkede ikke som om hun havde en date, så han kunne vel hænge ud med hende. Han slap blikket med hende, "Skal vi?", spurgte han, og begyndte stille at gå med hende. Hun så gudommelig ud. Kristy. En tjener kom og bød dem på drink, og han tog to, og rakte hende en, "Værg' så god", han smilte skævt, og skålte med hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:18
Nathan sad stille og kiggede på hende og kiggede dog roligt op på tjenern da ahn kom og smilede stille og lyttede til havd Valencia sagde og nikkede "Jo meget gerne" han smilede til hende. "Du ser meget smuk ud i din kjole og med masken og dit hår.. du er jo helt perfekt.." han smilede til hende, *Det er svært og kigge væk fra dig.. så smuk er du* tænkte han og smilede til hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:19
Rose tog en drink da hun var kommet derhen og nippede lidt til den og kunne mærke en bekendt person træde ind i rummet. Hun kunne mærke Deans tilstedeværelse. Hun smilte svagt og havde egentlig savnet den følelse. Hun rystede på hovedet af sig selv og valgte at skubbe det væk. Hun så sig omkring for at se hvor mange der egentlig var kommet og hvor mange hun egentlig kendte. Der var kun ca. tre hun kendte derinde. Dean, Andy.. Og Stehpanie? Hun var ikke sikker på at det var hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:19
Fie havde fået kæmpet sig igennem til et ledigt bord, hvor hun slo sig ned. Hun sukkede kort, og pustede ud. "Så mange folk"mumlede hun, og sukkede. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun ville faktsik bare hjem, men nu var hun kommet og hun havde fået taget det dumme billede, og mødt nogle få hun kendte. Så... *Dumme fest, og dumme kjole*tænkte hun og rettede atte på den igen. Hun bed sig i læben og lænte sig ind over bordet, og lagde hovedet på det. Hun var ikke lige så fin at se på sådan som hun sad.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:21
Andy gik bare med ham og så sig omkring da han svagt kunne dufte Dean, han nikkede bare og havde endelig ikke lyttet på hvad han sagde "ja det skal jeg nok" sagde han og satte sig stille ned ved siden af ham, og blev bare ved med at se sig omkring og bed sig i læben igen. og rystede på hovedet da han ikke selv kunne få det til at passe, han vende sit blik mod Eolith igen og smilte
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:21
Stephenie smilede taknemligt og prøvede hans forslag. Hun nippede lidt til drikken og gjorde sig meget umage om ikke at rynke på næsen. Selvom hun havde maske på kunne man godt se hendes ansigtsudtryk og det så ikke just pænt ud. Hun fulgte efter Liame og tog hans ene hånd og trak ham over til et bord hvor de kunne sidde. "Jeg har aldrig været til et bal før. Hverken med, eller uden maske." sagde hun og smilede skævt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:24
Eolith greb ud efter fire fyldte glas, hvor der var en ukendt lyserød drink i dem, og han stillede dem på deres bord. Han havde ikke selv bemærket Deans duft, da han ikke var den bedste til at lugte efter racer og den slags. Han tog glasset til sig og drak i det samme af det, som om det kun gik ud på at gøre sig fuld nu. Men han havde skam ikke planlagt at drikke sig lam denne aften.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:25
Kristy blinkede kort med øjnene og så kort rundt, før hendes blik hvilede på ham igen, hun fulgte med ham og tog imod drinken i et smil, hun var for første gang glad for sin klodshed, for hvis ikke hun havde været så klodset havde hun nok ikke stødt ind i ham også havde hun nok gået rundt alene stadig væk, hun så ham kort i øjnene og skålede med ham i et smil, hun tog en lille tår af drinken og kunne godt lide den boblende smag af champagne "Hvor længe har du så boet her?" spurgte hun så og var nysgerrig efter at vide alt om ham, men hun ville helst ikke lyde for påtrængende, så hun druknede ham ikke i spørgsmål.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:27
Andy så lidt på glassene og rystede på hovedet da han endelig ikke var tørstig, han gad bare ikke danse mere og syntes det var mere hyggeligt og sidde og så andre danse. han vende sit blik mod Eolith og smilte "når er det som du havdet gættet på ?" spurgte han om og lag sine arme på bordet, og kunne ikke lade være med at se rundt igen og bed sig i læben
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:29
Rose gik over til bordene og satte sig i nærheden af nogle andre som bare sad alene. Hun satte sig så hun lændte sig tilbage i stolen og betragtede de andre som sad ved bordene. Hun kunne mærke engle og vampyre og dæmoner indtil videre. Så de var en blandet folk. Hun havde ikke troet at væsnerne kunne være sammen så længe uden et slagsmål. Det var egentligt ret imponerende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:30
"Jo, måske lidt?" Smilte han og stillede glasset på bordet og kiggede på ham. Han så sig lidt rundt selv da Andy blev ved med at gøre det, men trak så bare på skuldrene og kiggede på ham. "Du lader da også til at være nysgerrig.. Jeg troede du havde prøvet det mange gange før".
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:31
Valencia smilede bag masken og så på sin drink "Tak, du ser også godt ud" sagde hun så og blev smigret af hans komplimant, hun skulle til at drikke af sin drink, da hun kom i tanke om masken "når nu bliver jeg vel nødt til at tage masken af" sagde hun så og så på ham, hun så sig kort og diskret omkring, for at sikre sig stadig at darve ikke var der.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:32
Han så godt hendes grimasse og trak indvendigt på skuldrene. Sådan var det bare indtil smagsløgene var nærmest bedøvet af den stærke smag. Han havde vænnet sig til det. I det miljø han færdes i var det ikke unormalt at snuppe en sjus i tide og utide. Han satte sig ned og stilte glasset fra sig. "Har du ikke? Det burde du måske gøre noget mere af? Du siger bare til ikke?" sagde han med et skævt smil idet han lænte sig tilbage i stolen. Han kunne faktisk godt lide hende. Var ikke sikker på noget seriøst men han kunne godt lide hendes selskab så indtil det modsatte viste sig, hvis de self. gjorde ville han gerne bruge tid på hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:33
Andy nikkede og vende sit blik mod ham "det er vel altid nået" sagde han og træk på skulderne, og viste ikke om det ville være en dog idé og om det ville gøre ham ked af det. at Andy tænkte på Dean hele tiden "nej ikke rigtigt, jeg hmm.. der duftede bare af Dean før" sagde han og bed sig i læben og kiggede på ham for at se hvad han ville sige til det
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:35
Dean sukkede og gik hen til et bord og satte sig alene da han ikek vidste hvad han skulel gører ..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:37
Stephenie grinede lidt. "Det skal jeg nok gøre." sagde hun og tog endnu en tår. Denne gang var der ingen grimasse. "Sådan en advokat som dig må jo tit komme til fine selskaber og sådan noget?" spurgte hun ham. Det havde ikke været længe de kendte hinanden. Alt hvad hun vidste om ham var at han arbejde hos sin far i et stort advokatfirma og så det mest normale ting. Hun tog endnu en tår. Hun vil helst have den hæslige drik overstået, men hun var fast besluttet på at drikke det hele!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:38
Han tog en lille slurk af hans champagne, og smilte venligt til hende. Han kunne godt lide champagne, for det smagte ikke så.. hårdt, det smagte blidt - efter hans mening. Og boblerne gav det helt perfekte twist. Han førte hende ud til siden, og stoppede langsomt op. Han kiggede hende endnu engang i øjnene, "Jeg flyttede hertil for et par dage siden. Men mine bedsteforældre boede her i sin tid. I Wereclare. Men efter hvad jeg har set, kan jeg nu bedst lide La Sunisha", sagde han, og rødmede let - hvilket heldigvis ikke var så tydeligt, pga. masken. Han havde allerede sagt meget mere end hun havde spurgt om, og han brød sig ikke særlig meget om, bare at stå og snakke om ham selv. Hans blik kørte kort igennem rummet, og han var taknemmelig for at han havde en at snakke med, da han så, at der var et par stykker der stadig stod alene. "Hvad med dig?", spurgte han, i en rolig tone, og kiggede hen på hende, endnu engang.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:38
"Hm?" Spurgte Eolith og så sig omkring, og kunne ikke lugte noget selv. Han håbede inderligt på at det kun var en fejl, og at Dean bare var hjemme eller hvor han nu burde være. "Bare glem ham... Du skal jo være sammen med mig i dag..." Sagde han lidt mindre glad "Ikke?".
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:39
Natah smilede stort og sødt til hende og kiggede kort rundt og synes det var dejligt at der var så mamge mennesker.. men han glædet sig til og værer alene med hende. "Tak" sagde han og smilede genert.. ahn rettede lidt på sit slips og kiggede roligt på hnede.. "Ja.. af med masken" sagde han stille-
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:40
Fie sukkede, og satte sig op igen, og så lidt rundt. "Hvordan fanden ville man dog kunne holde ud at arbejde sådan et sted her?"mumlede hun, og bed sig i læben. Hun så ud på dem der lystigt dansede. Hun ville gerne danse, men hun ville helst bare danse alene? Hun havde aldrig rigtig kunne lide at danse med andre, men gjorde det selfølgelig nå hun blev spurgt. hun så lidt ned på sine hænder, og sukkede. *En drink eller to og så smutter jeg sgu ud og fester rigtigt"tænkte hun, og smilte lidt for sig selv. Hun så op og fik øje på Dean nogle borde fra hende sidde med et opgivende ansigt. Hun rejste sig, og gik der hen, med et stort smil. Hun satte sig ved siden af ham, og lagde armene om ham i et kram. "Hvorfor så tist at se på?"spurgte hun glad.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:42
Han nikkede og slog jakken lidt til siden. "Ja - Det er en integreret del af arbejdet som advokat. Men du møder mange betydningsfulde mennesker. Og så alle dine klienter er jo kun dem der kan betale hvis du forstår" fortalte han og smilte varmt til hende. Nogle kunne mene at han var snobbet. Men han havde bare kæmpet sig vej til anerkendelse og status på den hårdeste måde. Derfor havde han det helt fint sammen med alle de kendte og rige. De havde kæmpet for sin sag ligesom ham. Og nogle gange var alt ramlet i forsøget og deres liv blev smadret. Det var ikke en let verden at leve i.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:43
Andy nikkede bare og så lidt mere omkring, han smilte lidt da han fik øje på en der lignede Dean meget "tror det er ham" sagde han og pegede over på ham, han vende sit blik tilbage mod ham og stoppede med at smile "kan da ikke bare glemme ham" sagde han og vende kort sit blik ned mod sit skød, og havde mest lyst til at gå over og finde ud af om det var ham "må jeg ikke bare lige se om det er ham ?" spurgte han om og bed sig i læben
Gæst Gæst
Emne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal! Søn 21 Mar 2010, 08:45
Dean pillede lidt ved sin maske som han havde taget af og lagt på bodert han sukkede dybt og så ret trist og opgivende ud.. han duftede så fie og krammede ehnde tilbage og lukkede øjne i og smilede "Fie!" hviskede han glad.. "Jeg er bare lidt trist.. jeg ved ikek hvorfor" indrømmede han og så på hende. "Har du ingen date" spugerte han og så kort rundt og fik øje på rose og smilede men kiggede så på Fie ..
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …