Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Plotemnet: Det store maskebal!

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:39

Eolith nikkede anerkendende. "Javel... Det går nok.." Svarede han og holdt om ham "Andy jeg er ked af det... det var virkelig ikke min mening at gøre dig ked af det... Jeg skal nok gøre det godt igen".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:48

Andy vuggede ham stille og trykkede sine læber mod hans hår "jeg vil bare havde dig til at forstå at jeg også er et væsen der har følelser" hviskede han og nussede ham blidt på ryggen imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:56

"Det skal jeg nok.. Jeg forstår det godt" Sagde han og nikkede til det da han blev kysset på panden. "Det er også derfor atjeg giver dig lov til at gøre hvad du vil... men så tror jeg at jeg bliver nødt til at komme videre... Ellers kan jeg ikke... og jeg bliver nødt til at bryde flere løfter...".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 03:59

Andy så ned på ham og rystede på hovedet "jeg er ligeglad med løfterne.. udover at du skal love mig en ting" sagde han og tænkte lidt over hvordan han skulle forklare det, han nussede ham videre på ryggen og smilte "lov mig at du bliver lykkelig, og kommer til min fødselsdag" hviskede han og holder så meget af ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:01

Eolith så op på ham og nikkede stille. "Ja. Det skal jeg nok Andy.." Han lagde sig ind til ham igen og smilte lidt "...Jeg er allerede lykkelig. Jeg er lykkelig på dine vejne... At det føles godt indeni...". Han nussede sit hoved ind mod hans bryst og sukkede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:03

Andy var glad for det han sagde "godt" hviskede han og vuggede ham videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:07

Eolith smilte og faldt lidt i søvn sådan som han sad ind mod Andy og blev vugget. Han nød varmen fra ham og vidste, at det var noget han ville savne, hvis han blev genfødt som en ny person? Eller hvad der nu end ville ske med ham efter døden. "Jeg skal nok komme..." Hviskede han træt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:08

Andy smilte og vuggede ham videre og så bare ned på ham "godt" hviskede han og nussede ham videre på ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:16

Eolith faldt lidt efter i søvn op ad ad ham og slap lidt i grebet omkring ham. Han havde stadig ringen på og resten af gaverne på sit skød, og han smilte ganske lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:32

Andy sad bare helt stille og smilte imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:32

//Skal vi sige senere?// n.n
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:33

//ja ddet kan vi godt//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:35

Eolith åbnede øjnene lidt fra alle sine drømme og han så sig omkring og derefter ned på Andy der lå under ham. Ha kørte pandehåret tilbage, mens han tænkte på hvad han nu skulle stille op. "Andy.. sover du?" Hviskede han forsigtigt og kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:40

Andy nussede ham videre på ryggen, han åbnede stille sine øjne og så op på ham "nej jeg sover ikke" hviskede han og smilte og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:44

"Jeg tager et bad.." Sagde han og rejste sig forsigtigt op. Han gik ud af stuen og ud til badeværelset, hvor han lukkede døren og gik hen til bruseren som han tændte op for. Han klædte sig af og gik ind under bruseren i et dybt suk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:48

Andy nikkede og åbnede sine øjne og så på ham og bed sig i læben "okay" sagde han og rødmede lidt af det hele og tanken om at Eolith var nøgen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:51

Eolith skruede lidt mere op for det varme vand og fik øje på ringen i sin hånd. Han kiggede lidt længe på den og bare stirrede, mens han fik vand på sig. Han var egentlig ret glad for at have fået den allerede, for det havde faktisk hjulpet en del på humøret. Det var bare ærgeligt at Andy ikke vidste hvor taknemmelig han var...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 04:56

Andy blev bare liggende og lyttede på vandet imens, han lag sine hænder ned i lommerne og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:11

Eolith vaskede hår grundigt og skyllede af. Han slukkede for vandet da han var færdig og tørrede sig med håndklædet. Alverdens tanker fløj rundt i hovedet på ham lige nu, og han vidste ikke hvad han skulle stille op med sig selvom, eller hvor han skulle placere sine følelser og handlinger. Og nu havde han allerede lovet at komme med til Andys fødselsdag om en måned? *Mon jeg kan holde ud en måned mere...?* Tænkte han og så sig ind i sit halvslørede spejlbillede i det duggede spejl.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:15

Andy lå bare stille og åbnede sine øjne hårdt da han hørte hvad han tænkte, han bed sig hårdt i læben og ville ikke kunne klare at miste ham. han blev bare liggende og så op på loftet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:20

Eolith så sig længe i spejlet indtil at duggen var helt forsvundet og han vågnede op fra sine tanker. Han gik hen og lukkede vinduet og bandt håndklædet om sig. Igen havde han intet tøj med sig udover det han havde haft på før. Han gik ud og ind til stuen. "Må jeg ikke.. låne noget tøj?" Spurgte han, lidt pinlig berørt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:27

Andy satte sig stille op og så hen mod ham da han kom tilbage "ja du kan bare gå ind og tage nået" sagde han og betragtede ham kort og rødmede lidt af det hele, han fugtede kort sine læber og syntes at han så fantastisk godt ud "hvad mener du endelig med om du kan holde ud en måned til ?" hviskede han og kunne ikke lide det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:32

"Okay tak" Svarede han og skulle til at skynde sig videre inden Andy nævnte det andet. "Hvad mener du?" Spurgte han, men kunne sagtens godt fornemme hvad det var han snakkede om. Det var bare ikke noget Andy skulle få af vide. Det var bedst sådan, så derfor måtte der ikke være nogen til at stoppe ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:34

Andy vende sig om og lag sine arme over kors "du ved godt hvad jeg snakker om.." sagde han og mente det, han rejste sig stille op og gik hen til ham og lag sine arme omkring ham "søde fortæl mig det" hviskede han og så bedende på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitimeTirs 06 Apr 2010, 05:40

"Det kan du få af vide en anden gang" Svarede han og ved lidt væk fra ham, da han helst ikke ville holdes om lige nu "Jeg skal også have tøj på...". Han skyndte sig ind på værelset, åbnede skabet og fandt noget af hans tøj som han tog på.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Plotemnet: Det store maskebal!   Plotemnet: Det store maskebal! - Page 21 Icon_minitime

Plotemnet: Det store maskebal!
Tilbage til toppen 
Side 21 af 38Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Næste
 Lignende emner
-
» Maskebal!? YES! Men.. Ledsager? ..Shit!
» det store træ
» et maleri af det store hav
» Det store julebal!
» Store flyttedag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: